STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU SZKÓŁ I SCHRONISKA ORAZ DOTACJI OŚWIATOWYCH W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE - OFERTA KONKURSOWA Cieszyn oferta pracy Centrum Usług Współnych Cieszyn

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU SZKÓŁ I SCHRONISKA ORAZ DOTACJI OŚWIATOWYCH W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE - OFERTA KONKURSOWA

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: szczegółowy opis zadań na stanowisku na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl

Data publikacji: 2020-11-17

Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Pracodawca: Centrum Usług Współnych Cieszyn

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
szczegółowy opis zadań na stanowisku na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegóły oferty na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDŻETU SZKÓŁ I SCHRONISKA ORAZ DOTACJI OŚWIATOWYCH W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE - OFERTA KONKURSOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2403

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły wymagań na stronie internetowej bip.um.cieszyn.pl

Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Współnych Cieszyn

danePracodawcy_nip: 5482619544

danePracodawcy_regon: 241591129

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w siedzibie CUW w Cieszynie lub przesłać na adres CUW w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. budżetu szkół i Schroniska oraz dotacji oświatowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie w terminie do dnia 01.12.2020 roku do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do CUW).Dokumenty, które wpłyną do CUW po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane .Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne i przejdą do następnego etapu naboru, będą powiadamiani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie CUW.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: cieszyński

danePracodawcy_kodPowiatu: 2403

Gmina pracodawcy: Cieszyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Cieszyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0924158

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 17.11.2020

Oferta pracy ważna do: 01.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6da2f5a8a645154ae38aff8bde351fed

Podobne oferty pracy

MURARZ-TYNKARZ - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

Prowadzenie autobusu KM.
Komunikacja Miejska Płock Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 000 - 3 400 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

REKRUTER/PRACOWNIK BIUROWY - od 3 500 PLN

- rekrutacja kandydatów do pracy za granicą (Niemcy, Austria),- umieszczanie ogłoszeń w różnych kanałach rekrutacyjnych,- opieka i utrzymywanie długotrwałych relacji z pracownikami,- obsługa dokumentacji administracyjno-biurowej. Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, przewidywana umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie jednozmianowym w godz. 8:00-17:00 w tym godzinna przerwa w godz. 12-13Kontakt kandydatów z pracodawcą: e-mail: CV przesłać: praca (at) sachse.pl lub 736 659 875
SACHSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-30 - Wrocław (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 3 000 PLN

SPAWANIE I SKŁADANIE SEJFÓW
INTER SICHERHEITS SERVICE SPÓŁKA ZO.O - 2020-09-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRACOWNIK DS. GEODEZJI I SPRZEDAŻY GRUNTÓW - od 2 100 PLN

Nadzór na zleconymi pracami geodezyjnymi, podziały, rozgraniczenia oraz scalenia nieruchomości, wyłączenia gruntów z użytkowania rolnego i leśnego. Przygotowanie dokumentacji do przetargów na prace geodezyjne, wskazywanie granic działek, nadawanie nazw ulic i placów, numeracja budynków i bieżąca aktualizacja numeryczna bazy. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości (udział w komisji przetargowej), planu sprzedaży i promocji dot. terenów inwestycyjnych gminy. Prowadzenie rejestru mienia gminnego, rejestru aktów prawnych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30. Szczegółowy zakres zadań i wymagane dokumenty dostępne są na stronie internetowej Urzędu: bip.ustka.ug.gov.pl w zakładce Urząd Gminy - Nabór na stanowiska urzędnicze. Termin składania ofert upływa w dniu 19 czerwca 2018 r.
Urząd Gminy Ustka - 2018-06-08 - Ustka (pomorskie)

KOLPORTER ULOTEK - od 20 PLN

Prowadzenie promocji ulotkowej na terenie miasta jasła
kontakt przez OHP - 2017-06-26 - Jasło (podkarpackie)

STANOWISKO ROZLICZANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH W RAMACH STANOWISKA DS. SZKOLEŃ I DORADZTWA WYNIKAJĄCEGO Z REGULAMINU ORGANIZACYJNEGO OPN-T - 4 500 - 5 000 PLN

Prowadzenie i rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Unii Europiejskiej Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny - 2020-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z ZUS WYDZ. NALI. ZASI. I ŚWID. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER-PAKOWACZ(NR 2950) - od 2 100 PLN

przyjmowanie towarów do magazynu, ich składowaniem z zachowaniem określonego systemu identyfikacji oraz wydawaniem i kompletowaniem towaru. Podczas przyjmowania towaru wykonuje odbiór jakościowy i ilościowy, następnie dba o właściwe dla danych produktów warunki przechowywania. Magazynier decyduje o rozmieszczeniu towaru w pomieszczaniu magazynowym. Pakuje w kartony wyroby do wysyłki.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE "AKNAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

Sprawdzanie stanu w magazynie, wysyłka towaru, pakowanie, uzupełnianie towaru w magazynie,wyjazdy po towar
kontakt przez PUP - 2020-08-27 - Nowa Dąbia (lubelskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 8 000 PLN

Zarządzanie produkcją, nadzór nad podwładnymi, tworzenie bazy danych, tworzenie własnych druków obiegowych dla rejestru czynności produkcyjnych i organizacyjnych, spełniających wymogi pełnej informacji i komunikatywności,obsługa elektronicznego systemu ewidencji pracowników BioSystem, obsługa elektronicznego systemu Rozliczenia Wyników Produkcji ,obsługa elektronicznego systemu Wynagrodzenia Pracowników.
"AKPIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-25 - Pilzno (podkarpackie)

ELEKTRYK/ELEKTROMONTER - od 3 000 PLN

WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACHMożliwość wykonywanie pracy za granicą
ELBEX SP. Z O.O. - 2020-02-04 - Rzeszów (podkarpackie)

GROWTH MANAGER, ROSJA I CIS - od 10 000 PLN

1. SEO i analiza w celu identyfikacji szans na większy wzrost i zaangażowanie użytkowników i/lub przychody2. kształtowanie strategii rozwoju dot. podległych rynków 3. wspieranie sprzedaży subskrypcji z Znaniji przy współpracy z użytkownikami, rynkiem i innymi zespołami Brainly4. poszukiwanie nowych możliwości wzrostu i utrzymanie istniejących dźwigni wzrostu5. zarządzanie tworzeniem i optymalizacją treści, zarządzanie zewnętrznymi dostawcami treści
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Kraków (małopolskie)

INŻYNIER TECHNOLOGII CHEMICZNEJ - 997,4 PLN

Asystent Technologa
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Brzeg (opolskie)

STANOWISKO ANALITYKA DS ULG I UMORZEŃ (ALIMENTY) - 1 033,7 PLN

Staż w ZUS. Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie ulk i umorzeń FA, zakładanie podteczek akt, sporządzanie metryk spraw, sporządzanie projektow korespondencji z zakresu ulg z dłużnikami, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OSZCZĘDNOŚCI I ROZLICZEŃ - od 3 000 PLN

Obsługa klientów Banku w zakresie sprzedazy produktów depozytowych i depozytowa-kredytowych oraz prowadzenie usług operacyjnych.
Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie - 2019-06-17 - Świdwin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DO ZBIORU, PIELĘGNACJI I UPRAWY TRUSKAWEK, MALIN I PORA - od 9,82 EUR

Różnorodny zakres pracy: zbiór truskawek, malin i pora, sadzenie, pielenie, przycinanie odrostów, pikowanie, pakowanie, obieranie pora.Praca wykonywana jest w szklarni oraz na zewnątrz - na stojąco.
LTO Seizoenarbeid B.V. - 2019-03-01 - Holandia (Holandia)

KELNER/KA - do 10 PLN

Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów poprzez miłą i profesjonalną obsługę, utrzymanie czystości w miejscu pracy.
Aspen-Res sp. z.o .o - 2016-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2 600 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-29 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 2 100 PLN

załadunek i rozładunek surowców, wyrobów i innych materaiałów
"POLIFOLIA" Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Poniatowa (lubelskie)

CIEŚLA/DEKARZ (NR 3710) - 15 - 18 PLN

prace dekarsko - ciesielskie; pracodawca dowozi do frontu robót z Suchatówki
P.H.U. MUR-ORKA PLUS Usługi Budowlane Czechowicz Anna - 2016-10-13 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 2 250 PLN

Sprzedawca w Delikatesach Centrum
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" w Przecławiu - 2019-01-08 - Przecław (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 2 250 PLN

obsługa interesantów, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Łobżenica (wielkopolskie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH (D) - od 2 600 PLN

wykonywanie instalacji z zakresu wodno-kanalizacyjnej, gazowej oraz centralnego ogrzewania (wod-kan, co i gaz)
kontakt przez PUP - 2020-06-10 - Lisia Góra (małopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 1 300 PLN

przyjmowanie zleceń przez centralę telefoniczną lub na postoju taksówek, lub aplikacije mobilnowpomaganie klientom z bagażamidbanie o bezpieczne warunki przejazdubieżąca kontrola stanu technicznego samochodurozliczanie kosztów transportu
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Kraków (małopolskie)