STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Data publikacji: 2020-01-29

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
dodatkowe kursy, szkolenia oraz studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa UE

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.6.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe magisterskie.2. Wymagania dodatkowe: 1) dodatkowe kursy, szkolenia oraz studia podyplomowe na kierunkach związanych z zarządzaniem projektami, 2) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie 3) znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych, 4) znajomość zagadnień dotyczących współfinansowania zadań ze środków zewnętrznych, 5) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, 6) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 7) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, 8) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 9) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 10) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, 11) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, 12) znajomość problematyki zarządzania projektami i prawa UE.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych,2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warunków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie,3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współ-finansowanych ze środków zewnętrznych,5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych,7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamie-rzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją,b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfi-nansowanych ze środków zewnętrznych,c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm,d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów,e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charak-terze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań - zgodnie z obowiązującymi przepisami,c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawar-tych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań,e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzie-lenie zamówienia publicznego,f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępo-wań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycz-nych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Euro-pejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego - wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Mia-sta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności,b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,11 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 10 lutego 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-01-29KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi funduszy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9644

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 29.01.2020

Oferta pracy ważna do: 10.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1386e3815850272e076a49cf1aba6c6

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL;Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godz. pracy 7-15.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

spotkania z klientami pochodzenia wietnamskiego lub chińskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, pozyskiwanie nowych klientów, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK DZIAŁU KADR I PŁAC K/M - od 3 600 PLN

- samodzielne prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia (sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia tj. umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.)- przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych- prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników- obsługa programu kadrowo-płacowego oraz programu PŁATNIK- przygotowanie zestawień oraz raportów kadrowych- wprowadzenie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym- archiwizowanie dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami prawa pracy
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. - 2020-02-04 - Warszawa (mazowieckie)

FRYZJER - od 1 125 PLN

strzyżenie męskie, damskie, brody, farbowanie, rozjaśnianie
BARBER ELEGANCE AUDAI AL ASMER - 2019-10-18 - Mysłowice (śląskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

szkolenie bhp. wdrożenie w zakres obowiązków, rejestracja pacjentów do lekarzy, prowadzenie ewidencji wykonywanych usług medycznych, weryfikacja uprawnień pacjentów, współpraca z innymi pracownikami przychodni, wydawanie wyników pacjentom
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA C+E - od 2 250 PLN

Transport towaru
STANISŁAW HARTWIG PUNKT ZBIORCZY PADLINY - 2019-08-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wykładanie towaru, metkowanie towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS.LOGISTYKI I ZAOPATRZENIA - od 2 100 PLN

Zamawianie transportu, materiału, Czuwanie nad terminowością dostaw, negocjowanie warunków dostaw i cen z kontrahentami.WYMAGANIA:wykształcenie średnie zawodoweZnajomość pakietu OfficeKONTAKT z PRACODAWCĄ 885600201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Bobrówka (podkarpackie)

OPIEKUN KLIENTA - od 2 250 PLN

Odpowiedzialność za opiekę nad klientami.Pozyskiwanie klientów.Obsługa klienta.
JACEK BIELIN AGFA STAR PRINT - 2019-02-06 - Wołów (dolnośląskie)

MŁODSZY WARTOWNIK - od 2 050 PLN

Ochrona powierzonego obiektu
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Paczków (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 1 612 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjhętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-03-29 - Komorniki (wielkopolskie)

ANIMATOR REKREACJI I ORGANIZACJI CZASU WOLNEGO (DO 30 R.Ż.) - od 2 600 PLN

Prowadzenie animacji, warsztatów edukacyjnych, opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Wołomin (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI - do 3 500 PLN

1. prowadzenie spraw osobowych pracowników,2. przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,3. wnioskowanie o wypłacanie nagród jubileuszowych,4. kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,5. przyjmowanie i ewidencjonowanie zwolnień lekarskich pracowników PZS Nr 1,6. sporządzanie sprawozdań GUS i innych dotyczących pracowników PZS Nr 1,7. prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PZS Nr 1,8. wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu np. ZUS Rp- 7 dla byłych i obecnych pracowników PZS Nr 1,9. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10. sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 02 luty 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. kadr. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E.
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-22 - Krzyżowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 13 PLN

mycie samochodów, pastowanie karoserii, sprzątanie
Myjnia Samochodowa "ANETA" Aneta Fudała - 2017-10-26 - Sosnowiec (śląskie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA - od 2 250 PLN

Rozwożenie towaru do klienta na terenie miasta i gminy. Załadunek i rozładunek za pomocą żurawia.
PROFIL MAREK KUBAS - 2019-07-04 - Bełchatów (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Inowłódz (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-06-14 - Gliwice (śląskie)

TECHNOLOG KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - od 3 430 PLN

- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTA- WSPÓŁPRACA Z HANDLOWCAMI
AM OKNA B. SZYMKOWIAK SP. Z O. O. SP. KOM - 2020-11-24 - Skwierzyna (lubuskie)

POŚREDNIK DS. NIERUCHOMOŚCI - do 1 100 PLN

Pozsykiwanie klientów na terenie Ukrainy, Rosji, Gruzji, Armenii
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 1 850 PLN

praca umysłowa
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ NA PAPIERACH WARTOŚCIOWYCH K/M (J. ANGIELSKI, J.FRANCUSKI) - od 5 600 PLN

Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Wstępny przegląd, analiza i wydawanie dyspozycji inwestygowanych przypadków potencjalnych podmiotów objętych sankcjami, w oparciu o obowiązujące polityki, procedury oraz przy użyciu dostępnych narzędzi mających na celu spełnienie wewnętrznych i zewnętrznych wymogów regulacyjnych - Wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych. Pozyskiwanie informacji poprzez kierowanie zapytań do innych jednostek działających w ramach firmy. - Ewidencjonowanie wniosków z przeprowadzonych inwestygacji w celu zaprezentowania kierownictwu wyższego szczebla bądź Compliance. - Dokonywanie dokładnej analizy poszczególnych przypadków w oparciu o obowiązującą politykę i procedury. - Działanie zgodne z wymogami określonymi w umowach z Klientami. - Przestrzeganie tajemnicy służbowej. - Zastosowanie aktualnej wiedzy odnośnie obowiązujących sankcji oraz wymogów regulacyjnych. - Stałe pogłębianie i budowanie ekspertyzy w zakresie wykrywania zjawisk prania pieniędzy. - Przejmowanie inicjatywy w pracy, wykazywanie innowacyjnego podejścia do istniejących rozwiązań. - Eskalowanie nierozwiązanych zagadnień i problemów.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS.PROMOCJI GMINY (18 DOF DO 30) - od 2 450 PLN

Oferta pracy dla osób do 30rż, Inicjowanie działań związanych z kształtowaniem wizerunku Gminy Karczew, opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych i ich zakup, zakup kalendarzy oraz pucharów i medali, prowadzenie spraw związanych z dystrybucją i upowszechnianiem materiałów promocyjnych i informacjach o gminie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Karczew (mazowieckie)

(IŁŻA) ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 200 PLN

wykonywanie konstrukcji budowlanych i prac wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Jasieniec-Maziarze (mazowieckie)

PNEUMATYK - KONSERWATOR - od 1 900 PLN

Instalacje powietrzne, wodne, elektryczne, palacz + pracownik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Orzesze (śląskie)

BROKER INFORMACJI - od 15 PLN

wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji o rynku indyjskim, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Indii potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER ŚLUSARZ - od 3 000 PLN

Wykonywanie napraw maszyn i urządzeń przemysłowych znajdujących się na terenie naszego klienta (produkcja farb).Praca na okres próbny : 01.08.2017 - 31.10.2017Godzina zakończenia pracy : 15:00kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat.is-polska (at) bilfinger.comPraca na trzy zmiany 6-14, 14-22, 22-6sala F
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)

REFERENT ( STAŻ FP) - 1 017,4 PLN

Zapoznanie z zasadami egzekucji w administracji i inne
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Mielno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM - od 2 400 PLN

1) aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,2) opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3) koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4) inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,5) monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,6) strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,7) podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,8) współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,9) współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,10) współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-12 - Chełm (lubelskie)