STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: 1) aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,2) opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3) koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4) inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,5) monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,6) strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,7) podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,8) współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,9) współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,10) współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.
Data publikacji: 2019-07-12
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,2) opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3) koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4) inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,5) monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,6) strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,7) podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,8) współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,9) współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,10) współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (do uzgodnienia), Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PEŁNOMOCNIKA DS. PROGRAMÓW STRATEGICZNYCH MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: umiejętności redakcyjne i interpersonalne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność inicjowania nowych rozwiązań i założeń
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętności redakcyjne i interpersonalne, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie, umiejętność inicjowania nowych rozwiązań i założeń.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) aktualizowanie i monitorowanie strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjinalnego,2) opracowywanie propozycji innowacji możliwych do wdrożenia w Mieście Chełm,3) koordynacja wdrażania innowacyjnych rozwiązań w Mieście Chełm,4) inicjowanie przedsięwzięć rozwijających współpracę Prezydenta oraz Miasta Chełm z organizacjami pozarządowymi i grupami społecznymi oraz komisjami i radami działającymi przy Radzie Miasta Chełm lub Prezydencie Miasta Chełm w zakresie rozwoju miasta,5) monitorowanie i diagnozowanie potrzeb społecznych,6) strategiczna współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta odpowiedzialnymi za rozwój, promocję Miasta i współpracę międzynarodową,7) podejmowanie działań mających na celu bieżącą kreację wizerunku miasta,8) współpraca na rzecz kreowania wizerunku Miasta Chełm jako innowacyjnego i nowoczesnego ośrodka,9) współpraca ze spółkami komunalnymi Miasta Chełm w celu inicjowania w nich zmian proinnowacyjnych oraz zaangażowanie ich w przygotowanie Strategii Miasta,10) współpraca z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Pełnomocnika ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 lipca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-12KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pełnomocnika ds. Programów Strategicznych Miasta Chełm w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 12 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE : https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//1023.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2ace3e6cff099fc29e2491242bddaf9
Podobne oferty pracy
Rozwiązywanie problemów, błędów w zamówieniach klientów w celu przygotowania zleceń do dalszych działań; komunikacja z klientem zewntęrznym i wewnętrznym; badane i dalsze adresowanie zapytań klientów; dostarczanie analiz i spostrzeżń do zamówien klientów, w celu eliminowania problemów oraz wydajnego działania przy wykonywaniu zamówień, przygotowywanie/analizowanie danych oraz raportowanie wydajności/ jakości usług; wspieranie działań w oparciu o SAP (m.in. BW i CTS (cost serve)) - analizowanie i raportowanie; wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja planów sprzedażowych
Neonet S.A. - 2018-03-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sporządzanie analiz i raportów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2017-09-15 - Wiskitki (mazowieckie)
Praca przy prefabrykacji materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Oblęgorek (świętokrzyskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prace konserwacyjno-naprawcze w budynkach mieszkalnych w zakresie ślusarstwa, dekarstwa oraz robót ogólnobudowlanych
SERWIS INSTALACYJNO-BUDOWLANY J.ŁATAK I WSPÓLNICY-SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny do produkcji folii
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Projektowanie instalacji i sieci elektrycznych montaż instalacji elektrycznych, wykonywanie przeglądów technicznych , konserwacja oraz naprawa instalacji elektrycznych , wykonywanie przeglądów technicznych.
KS INSTALL spółka z o.o - 2016-03-29 - Sulęczyno (pomorskie)
sortowanie odpadów, podział na właściwe frakcje, umieszczenie w kontenerach, utrzymanie porządku, inne czynności zlecone
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Dyrektor Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach ogłasza konkurs na stanowisko stażysty (docelowo protokolanta sądowego) w wydziale orzeczniczym w Sądzie Rejonowym Katowice-Zachód w Katowicach- Zakres zadań:1. przygotowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,2. protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,3. rejestracja wpływających pism w systemie informatycznym,4. obsługa urządzeń biurowych,5. redagowanie pism,6. wykonywanie czynności administracyjno-biurowych.- Miejsce pracy: pl. Wolności lub ul. Warszawskiej.- Wynagrodzenie: 2 840 zł brutto miesięcznie (pełny etat) + wysługa lat po 5 latach pracy. Umowa na czas określony (na czas trwania stażu), następnie na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: 1. pełna zdolność do czynności prawnych2. nieposzlakowana opinia,3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4. przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. wykształcenie co najmniej średnie oraz zdany egzamin maturalny,6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,7. bardzo dobra znajomość techniki pracy biurowej i umiejętność biegłego pisania na klawiaturze komputera.Wymagania dodatkowe:1. umiejętność dobrej organizacji pracy, 2. odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, 3. wysoki poziom kultury osobistej.
SĄD REJONOWY KATOWICE-ZACHÓD W KATOWICACH - 2019-04-29 - Katowice (śląskie)
- obsługa wskazanych specjlistycznych maszyn- pakowanie produktu- obsługa taśm pakujących
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Łódź (łódzkie)
montaż podzespołów i zespołów elektronicznych przy produkcji, uzbrajanie obudów, obsługa wytłaczarki
Curtis Development Sp.z o.o. w W-e Dz. Przet.Tw. w Krzywonosi - 2019-06-25 - Krzywonoś (mazowieckie)
Obsługa biura, kontrahentów, koordynacja pracowników, planowanie działań prowadzących do osiągnięcia założonych rezultatów projektu, budowanie i zarządzanie zespołem projektówym, nadzorowanie pracy podwykonawców w projekcie.
Grupa Konekt Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
technik administracji
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- analiza danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadzenie postępowań administracyjnych.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe ds. prawno-podatkowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie w sali E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Transport towarów samochodem wywrotką 4-osiową i 2-osiową. Praca jednozmianowa od poniedziałku do soboty na terenie Bielska-Białej i Czechowic-Dziedzic (według grafiku).
TRANSBIEL KRZYSZTOF FUMINKOWSKI - 2018-06-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
operator maszyn do cięcia blachy i produkcji profili
MAXSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Radom (mazowieckie)
zarządzanie zespołem podległych pracowników, szkolenie pracowników, kontrola stanów produkcyjnych
FRUCTOFRESH GROUP SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-12 - Czarnowice (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 31-07-2018 r.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy w obszarze kadrowym
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaz produktów i usług bankowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-08-20 - Biłgoraj (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wadąg (warmińsko-mazurskie)
POMOC W PRZYGOTOWANIU POSIŁKÓW, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ KUCHENNYUCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBRÓBKI MIĘSA, RYB, DZICZYZNY, SPORZĄDZANIA POTRAW REGIONALNYCH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIESTAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁ
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie zespołami, nadzorowanie pracy, kontrola pracowników pracujących przy kolportażu
kontakt przez OHP - 2016-11-25 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
obrządek stajni, karmienie i pielęgnacja koni, lonżowanie i wyprowadzanie koni
WK CONSULT WOJCIECH KOSTRZEWA - 2016-03-22 - Kępa Oborska (mazowieckie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE OBIEKTU
kontakt przez OHP - 2016-07-13 - Gdynia (pomorskie)