STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ DRÓG GMINNYCH. Kolno oferta pracy Urząd Gminy Kolno
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ DRÓG GMINNYCH.
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska. Wszelkie informacje dot. procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Data publikacji: 2019-04-19
Lokalizacja: Kolno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Kolno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-311 Kolno 33, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wg stanowiska. Wszelkie informacje dot. procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ORAZ DRÓG GMINNYCH.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kolno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Kolno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
11-311 Kolno 33, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wszelkie informacje dot. procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Kolno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolno
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Administracja państwowa.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 19.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e7fc3a7ef4bf4edd35d0f4f7998ef06
Podobne oferty pracy
Nadzór nad wykonywaniem prac drogowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. - 2018-03-13 - Jasło (podkarpackie)
OBSŁUGA ZESTAWU DO ZRYWKI I PRZEWOZU DREWNA
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wińsko (dolnośląskie)
montaż izolacji budowlanych ( termiczne i przeciwwodne w systemach producentów). Praca na terenie woj. dolnośląskiego ( pracodawca zapewnia transport do miejsca pracy )
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań 2.i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;3.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;4.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;5.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;7.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;8.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;9.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa 10.i administrację rządową;11.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;12.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;13.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;14.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;15.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-12-21 - Słupsk (pomorskie)
Doraźne prace budowlane według poleceń zleceniodawcy. Dowóz materiałów budowlanych. Prace wykończeniowe. Prace dekarskie.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż artykułów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
obsługa gastronomiczna gości
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Gniezno (wielkopolskie)
prace przeładunkowe i rozładunkowe kontenerów z pocztą, dzielenie korespondencji, przygotowywanie dokumentacji
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-10-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zwoleń (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale RTV i AGD
NEONET S.A. - 2017-02-10 - Lubin (dolnośląskie)
Strzyżenie, modelowanie, pasemka, baleyage, mycie głowy,obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.Praca dwuzmianowa w godz. 10-18 (po 4 godz. dziennie).Po okresie próbnym możliwośc pracy w pełnym wymiarze.
Salon Fryzjerski Damsko-Męski AGATA Agata Ficner - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
wg stanowiska
MICHAŁ LICHOWID - 2018-03-02 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wykształcenie średnie zawodowe, obsługa komputera, komunikatywność, obsługa klienta.OBSŁUGA KLIENTÓW, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARÓW I PALIW, DBANIE O CZYSTOŚC TOWARÓW I POMIESZCZEŃ STACJI A TAKZE TERENU WOKÓŁ STACJI
MICHO MICHAŁ PŁONKA - 2016-12-28 - Zduny (wielkopolskie)
porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA W ZAKRESIE FRYZJERSTWA NA STANOWISKU FRYZJER, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE,STRZYŻENIE DAMSKIE, MĘSKIE, KOLORYZACJA, MODELOWANIE ITP.STAWKA GODZINOWA 15 ZŁ BRUTTOUMOWA ZLECENIEGODZINY PRACY 9-20.
Studio Fryzjerskie Łukasz Ogonowski - 2018-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć językowych w szkole wieczorowej
Szkoła Języków Obcych Umbrella - 2017-08-23 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Czynności wykonywane w dziale produkcji wędlin.
ANIMEX FOODS SP. Z O.O. SP.K - 2018-04-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
1)Opracowywanie potrzeb z zakresu urządzeń teletransmisyjnych, programów, wyposażenia ich w urządzenie zabezpieczające, oraz utrzymywanie ich w sprawności. Zabezpieczenia serwisu urządzeń telekomunikacyjnych,2)Współpraca z partnerami zewnętrznymi;3)Organizowanie i koordynacja ochrony informacji niejawnych i tajemnicy służbowej;4)Opracowywanie zasad technicznego zabezpieczenia mienia i obiektów bankowych oraz planowanie zaopatrzenia w środki i urządzenia zabezpieczające;5)Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją, konserwacją i naprawami elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych;6)Kreowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa Banku;7)Opracowywanie polityki i procedur bezpieczeństwa systemów telekomunikacyjnych Banku oraz nadzór nad ich przestrzeganiem.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2017-05-10 - Poddębice (łódzkie)
obsluga zasypu BIG BAGÓW, obsługa magazynu.
SCABROSUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-22 - Boguszyce (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Sierpc (mazowieckie)
Transport drogowy towarów.
Adrian Łaszewski Firma Transportowo-Handlowa "ADMIL" - 2016-05-30 - Wybudowanie Michałowo (kujawsko-pomorskie)
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)
doświadczenie na stanowisku pracy, wykształcenie bez znaczenia,
ŁUKASZ SARANEK - 2016-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca dorywcza - 30 dni w roku. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 8:30-12:30 oraz 16:00-19:00. Utrzymanie porządku wokół budynku (odśnieżanie,zamiatanie, koszenie i podlewanie trawy), utrzymanie porządku wewnątrz (korytarz, toalety, pom. techniczne),utrzymanie porządku na połaci dachu, obsługa tablic rozdzielczych obiektu i poszczególnych najemców (w rozdzielni NN), dozorowanie pracy wymiennika ciepła, kontrola pracy centrali dachowej, kontrola terminu przydatności gaśnic, kontrola pracy centrali alarmu włamaniowego, znać procedury na wypadek pożaru. kontroli systemu i urządzeń po pożarze, dbać o jak najlepszy stan techniczny i wizualnycałości obiektu, na koniec każdego miesiąca odczytywać stany liczników mediów i przesyłać pocztą tradycyjną dosiedziby spółki firmy.
Randstad Polska Sp. z o. o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-09-13 - Andrychów (małopolskie)
- czynności manualne- obsługa wózka ROLL-BOX- kompletowanie towarów i wydawanie z wykorzystaniem maszyny skanującej MOTOROLA MC919C- obsługa urządzeń systemu PICK-BY-VOICE- obsługa komputerowego wspomagania pracy w magazynie- wydawanie towarów- godziny pracy 5:45-13:45;13:45-21:45;21:45-5:45- data rozpoczęcia zatrudnienia od zaraz
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp. z o.o. w Kielcach - 2017-06-05 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie terenu do imprezy (sporty walki), sprzątanie po imprezie (w tym krwi), między zawodami dbanie o sprzęt (klatka, maty zapaśnicze), w czasie imprezy przywiezienie zawodników z krajów takich jak Ukraina, Rosja, Białoruś z lotniska do hotelu i opieka nad nimi podczas ich pobytu na czas zawodów - stąd niezbędny język rosyjski.Miejsce pracy: Łódź/Zgierz.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łódź (łódzkie)