STANOWISKO PRACY DS. PROWADZENIA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ REJESTRU CEN I WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROWADZENIA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ REJESTRU CEN I WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie i aktualizację ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości dla obszaru Miasta Słupska, na podstawie dokumentacji przekazywanej przes sądy, notariuszy, organy administracji publicznej oraz na podstawie przepisów prawa i wniosków podmiotów ewidencyjnych.Ważniejsze zadania: prowadzenie i aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie dokumentacji przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej a także na podstawie wniosków podmiotów ewidencyjnych oraz na podstawie przepisów prawa; prowadzenie i aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie dokumentacji przekazywanej przez notariuszy; rejestracja korespondencji stanowiącej podstawę aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie czynności materialno technicznej, a przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej; prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie dokumentacji stanowiącej podstawę wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach gdy aktualizacja danych ewidencyjnych nie może zostać przeprowadzona w trybie czynności materialno technicznej; sporządzanie zawiadomień o zmianach dokonanych w ewidencji gruntów i budynków; współpraca i wymiana korespondencji z Sądem Rejonowym w Słupsku, VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Słupsku; sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/662.html
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie i aktualizację ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości dla obszaru Miasta Słupska, na podstawie dokumentacji przekazywanej przes sądy, notariuszy, organy administracji publicznej oraz na podstawie przepisów prawa i wniosków podmiotów ewidencyjnych.Ważniejsze zadania: prowadzenie i aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie dokumentacji przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej a także na podstawie wniosków podmiotów ewidencyjnych oraz na podstawie przepisów prawa; prowadzenie i aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie dokumentacji przekazywanej przez notariuszy; rejestracja korespondencji stanowiącej podstawę aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie czynności materialno technicznej, a przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej; prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie dokumentacji stanowiącej podstawę wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach gdy aktualizacja danych ewidencyjnych nie może zostać przeprowadzona w trybie czynności materialno technicznej; sporządzanie zawiadomień o zmianach dokonanych w ewidencji gruntów i budynków; współpraca i wymiana korespondencji z Sądem Rejonowym w Słupsku, VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Słupsku; sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/662.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROWADZENIA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW ORAZ REJESTRU CEN I WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; minimum 3- letni staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe o profilu geodezyjnym; mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego lub prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług geodezyjnych i kartograficznych lub praca w jednostkach administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego realizującej zadania z zakresu geodezji i kartografii; mile widziana znajomość oprogramowania TurboEWID oraz Mdok; łatwość komunikacji; kreatywność; umiejętność argumentowania; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; samodzielność; skrupulatność i dokładność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3- letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości w Wydziale Geodezji i Katastru, w terminie do dnia 5 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?12cfb06757c27ad872bc6d842b787b91
Podobne oferty pracy
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
praca na stanowisku lakiernika
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Kielce (świętokrzyskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ KUCHNI ARABSKIEJ, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa klienta (art. BHP)
P.P.U.H. ALDA Alicja Mariola Danielewicz - 2017-12-06 - Łomża (podlaskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łowicz (łódzkie)
montaż i remont instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrołęka (mazowieckie)
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-10-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizacja spotkań umawianych przez dział call center
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
1. Obsługa komputera,2. Prowadzenie strony internetowej,3. Prowadzenie kroniki,4. Księgowanie składek od słuchaczy,5. Pomoc przy sporządzaniu wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Łęczyca (łódzkie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9614
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-10-03 - Gostyń (wielkopolskie)
Naprawa i konserwacja części i układów machanicznych w pojazdach samochodowych, naprawa układu jezdnego samochodów osobowych i dostawczych, poprzez naprawę obejmującą m. in. montaż i demontaż kól, zmianę i/lub naprawę ogumienia, wyważanie kół, ustawianie geometrii układu jezdnego.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Częstochowa (śląskie)
-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa oklejarki, wiertarki wielowrzecionowej i frezarki
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
W/G ZAKRESU CZYNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gniezno (wielkopolskie)
kierowca ciągnika
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-
CATERMED S.A. Kraków - 2016-06-15 - Kościerzyna (pomorskie)
* wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;* przygotowywanie projektów pism;* prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;* zapoznanie się z zasadami rejestracji pism przychodzących i wychodzących;* archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów
SKLEPIK MARCIN KOTLESZKA - 2018-09-11 - Koło (wielkopolskie)
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych
BANK SPÓŁDZIELCZY W SZTUMIE - 2018-09-21 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Radom (mazowieckie)
Szycie z tkaniny i dzianiny. Wymagana obsługa overlocka i stębnówki. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
SUMATEX PPHU SC - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska S.A. 63-700 Krotoszyn - 2016-09-27 - Kiszkowo (wielkopolskie)
piaskowanie oraz malowanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
Stacjonarna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-10-09 - Kamienica Polska (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. migrowaniem aktów stanu cywilnego sporządzonych w księgach stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych na podstawie wniosków złożonych bezpośrednio do Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.Ważniejsze zadania: migrowanie aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych; drukowanie odpisów z rejestru stanu cywilnego; zlecanie zmigrowania aktów przez inne urzędy stanu cywilnego w aplikacji Źródło na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku; wydawanie odpisów zmigrowanych aktów stanu cywilnego; asystowanie w czasie uroczystości zawarcia związku małżeńskiego, jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego oraz innych uroczystości odbywających się w lokalu i poza lokalem Urzędu Stanu Cywilnego w Słupsku.VI. Warunki pracy na stanowisku: Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-30 - Słupsk (pomorskie)