STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł brutto.
Data publikacji: 2018-10-09
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto od 2400 zł brutto.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCHW REFERACIE POZYSKIWANIA FUNDUSZY BIURO MOF W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; dobra znajomość MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe z zakresu nauk humanistycznych lub ekonomicznych; mile widziana znajomość języka angielskiego; mile widziana znajomość zagadnień lub doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych i/lub budżetu państwa oraz dobra znajomość miasta i jego podstawowych potrzeb wynikających z dokumentów strategicznych; mile widziana praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją odnośnie przetwarzania danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych w Referacie Pozyskiwania Funduszy Biuro MOF w Wydziale Zarządzania Funduszami w terminie do dnia 19 października 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 11.10.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Idzbark (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-22 - Żary (lubuskie)
aktywna sprzedaż, profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towaru, dbanie o estetyczny wygląd i właściwą ekspozycję towaru
PHU VENKOR Natalia Korkuć - 2016-04-28 - Naterki (warmińsko-mazurskie)
obsługa systemu moniotorawania, nadzór nad systemem kamer, GPS
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemmile widziane doświadcze
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa koparko-ładowarki
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Brzeg (opolskie)
segregacja odpadów,obsługa kruszarki,belownicy, młyna do tworzyw sztucznych, prace załadunkowo-rozładunkowe
NICROMETAL S.A. - 2017-07-19 - Bytom (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac.
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-01-08 - Niepołomice (małopolskie)
1. Współudział w opracowywaniu reintegracji zawodowej i społecznej dla uczestników CIS, 2. Prowadzenie zajęć reintegracji społecznej ze szczególnym uwzględnieniem: - prowadzenie indywidualnych konsultacji dla Uczestników Centrum- kształcenia umiejętności pozwalających na pełnienie ról społecznych i osiągania pozycji społecznych osobom nie podlegającym wykluczeniu społecznemu- nauki planowania życia i zaspokajania potrzeb własnym staraniem zwłaszcza przez możliwość osiągnięcia włąsnych dochodów przez zatrudnienie lub własną działalność gospodarczą- nauki umiejętności racjonalnego gospodarowania posiadanymi środkami pieniężnymi- motywowania do własnej aktywności zawodowej3. Tworzenie i prowadzenie warsztatów terapeutycznych oraz inicjowanie i nadzorowanie działania grup wsparcia (samopomocowych) dla uczestników CIS, w zalezności od rodzaju wykluczenia społecznego, któremu podlegają, oraz nadzór nad działaniem grup edukacyjnych4. Diagnozowanie i ocena potencjału zainteresowań, predyspozycji zawodowych, osobowości i cech psychofizycznych uczestników CIS z wykorzystaniem narzedzi psychologicznego pomiaru, 5. Stała współpraca z pracownikiem socjalnym, doradcą zawodowym i instruktorem zawodu CIS
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - 2018-10-05 - Garcz (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie średnie, rok doświadczenia na podanym stanowisku, uprawnienia SEP do 1 kV, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną, w tym czytanie schematów, prawo jazdy kat. B, gotowość do pracy w terenie (woj. wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie, zachodniopomorskie)Zakres obowiązków: usuwanie problemów elektrycznych, elektronicznych, mechanicznych, serwisowanie, przeglądy i konserwacja urządzeń
DINO POLSKA SA - 2018-01-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przyjmowani9e i obsługa zamówień klientów, przygotowywanie wysyłki, reklamacji, ofert sprzedażowych
MULTIM S.C. - 2018-05-18 - Myślenice (małopolskie)
obsługa klienta, przygotowanie towaru do sprzedaży, dbanie o ekspozycję, obsługa kasy fiskalnej, utrzymanie porządku w sklepie
VIVE PROFIT CENTER SP. Z O.O. - 2018-07-16 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie, weryfikacja dostarczonych przezmieszkańców odpadów,utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy (PSZOK, Kompostownia, tereny znajdujące się przy budynkach),prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,prace związane z przygotowywaniem dostarczonego materiału do procesu technologicznego oraz prace związane z prowadzonym procesem,obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębak do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,prace związane z bieżącą eksploatacją budynków, wykonywanie drobnych prac remontowych.Umowa na okres próbny, równoważny system czasu pracy.Kontakt kandydatów z pracodawcą: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, 71 75 86 906
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
W programie stażu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Milicz (dolnośląskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacji wewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach od 8-16
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
wykonywanie prac związanych z remontami mieszkań-malowanie, układanie glazury, zabudowy z płyty g-k, docieplenia
Radosław Skipski Firma Remontowo - Budowlana "KOMPLEX" - 2016-06-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowanie dokumentacji rysunkowej, projektowanie elementów konstrukcji żelbetowych, stalowych i murowych. Umowa zlecenie lub umowa o pracę, zatrudnienie od zaraz. Kontakt z pracodawcą biuro (at) milicka2.pl lub 667433455.
Milicka 2 Biuro Projektowo Inwestycyjne Marek Kardysz - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe usługi budowlane, remonty i wykończenia.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Zębowo (wielkopolskie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VAT.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy wt. - pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30. Wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto.
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-03 - Potęgowo (pomorskie)
przygotowywanie pizzy
Firma Handlowo Usługowa "SILVER" Marek Wojnarowski - 2018-01-03 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
jak w zawodzie
P.H. SUPERMARKET PANORAMA Sp. J. Myśliwiec Leszek, Skołożyńska Anna - 2016-07-22 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa koparko-ładowarki oraz wykonywanie prac fizycznych naz poszczególnych budowach zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Ruda Śląska (śląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, nadzór nad magazynem, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie samodzielnie pełnej księgowości warsztatu terapii zajęciowej.
FUNDACJA INWALIDÓW I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH MIŁOSIERDZIE - 2018-03-13 - Kalisz (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Częstochowa (śląskie)