STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno finansowych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw dotyczących rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, usług i robót budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do księgowości, ewidencjonowanie, rozdzielanie na poszczególne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawności opisu faktur) Wydziału AT; prowadzenie całokształtu spraw związanych z: - zabezpieczeniem usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, w których są realizowane zadania Urzędu Miejskiego w Słupsku, - z wynajmem parkingu będącego w dyspozycji urzędu oraz pomieszczeń Ratusza, - prowadzeniem spraw związanych z wynajmem pomieszczeń na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku, - publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, - zabezpieczeniem urzędu w dostawę wody, odprowadzanie ścieków i rozliczanie faktur z tego tytułu, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku będącego na stanie urzędu oraz wyboru brokera; realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Administracyjno Technicznego poprzez: - obsługę sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska), - prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału, - prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników, - prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji, - prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, - obsługa strony wydziału na BIP, - prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału, - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału, - prowadzenie ewidencji umów i porozumień, - prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych urzędu; wystawianie faktur oraz innych dokumentów finansowych (not księgowych, korygujących itp.) związanych z działalnością Wydziału AT;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/698.html
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno finansowych wydziału.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw dotyczących rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, usług i robót budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do księgowości, ewidencjonowanie, rozdzielanie na poszczególne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawności opisu faktur) Wydziału AT; prowadzenie całokształtu spraw związanych z: - zabezpieczeniem usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, w których są realizowane zadania Urzędu Miejskiego w Słupsku, - z wynajmem parkingu będącego w dyspozycji urzędu oraz pomieszczeń Ratusza, - prowadzeniem spraw związanych z wynajmem pomieszczeń na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku, - publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, - zabezpieczeniem urzędu w dostawę wody, odprowadzanie ścieków i rozliczanie faktur z tego tytułu, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku będącego na stanie urzędu oraz wyboru brokera; realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Administracyjno Technicznego poprzez: - obsługę sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska), - prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału, - prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników, - prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji, - prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, - obsługa strony wydziału na BIP, - prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału, - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału, - prowadzenie ewidencji umów i porozumień, - prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych urzędu; wystawianie faktur oraz innych dokumentów finansowych (not księgowych, korygujących itp.) związanych z działalnością Wydziału AT;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2350 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/698.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie średnie; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie o profilu: ekonomia, finanse, administracja publiczna; znajomość przepisów prawnych: z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym; odporność na stres i działanie pod presją czasu; umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej; zdolności interpersonalne.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjno finansowych w Wydziale Administracyjno - Technicznym, w terminie do dnia 25 listopada 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4399b245a8185dd304e56d7e6800c716
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta,sprzedaż towarów budowlanych.
P.H.U. GMD Sp. Zo.o. - 2016-06-28 - Chełm (lubelskie)
1)rozpoznawanie i ustalanie potrzeb środowiska lokalnego,2)praca socjalna, rozumiana jako działalność zawodowa skierowana na pomoc osobom i rodzinom we wzmacnianiu lub odzyskiwaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz na tworzenie warunków sprzyjających temu celowi,3)współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi w zakresie pomocy społecznej.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-02-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Oczekiwania:•dokładanie towaru•dbanie o ekspozycję•zatwierdzanie wizyt na platformie on-line
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Tychy (śląskie)
instalacja, reinstalacja, konfiguracja systemów i programów infomratycznych na stacjach komputerowych w Urzędzie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania komputerów oraz współpracującyhc z nimi urzadzeń peferyeryjnych, zapewnienie sprawnego funkcjonowania poczty elektronicznej, systemów wymiany danych oraz łaczy teleinformatycznych, przygotowywanie i obsługa urzadzęń multimedialnych
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
DOSTARCZANIE POTRAW
DOMOWE OBIADY U DOROTY BUŁHAK DOROTA - 2018-02-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Osoba ta będzie odpowiedzialna za: Realizację obowiązków z obszaru BHP zgodnie z wymogami prawnymi. Monitorowanie i prewencję zagrożeń zawodowych. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Ciągłe podnoszenie świadomości i budowanie kultury BHP wśród pracowników. Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie oraz aktualizację ocen ryzyka zawodowego. Opracowywanie instrukcji BHP dla stanowisk pracy. Współpracę z jednostkami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w obszarze BHP. Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów i statystykPraca BHP w budownictwie to 70% prace biurowe i 30 % obchody budowy.
Milimex S.A. - 2017-07-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa lasera
PPHU GOSET DUO s.c. - 2016-09-28 - Starachowice (świętokrzyskie)
Produkcja zbiorników z tworzyw sztucznych.
NOLEN SP ZO.O. - 2018-03-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
drobne prace remontowo-konserwacyjne na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach w budynku Archiwum: sprzątanie, zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg, mycie okien, prace porządkowe podczas remontów, utrzymanie czystości wokół budynku. Prace związane z obsługą organizowanych wystaw, konferencji, zebrań na Sali Wystawowej - mycie naczyń, przygotowywanie termosów, czajników itp. Praca w godz.: 6:00-14:00. Oferta dostepna w sali D. Kontakt z pracodawcą - osobisty w godz.: 9:00-14:00, I p. kadry lub sekretariat, tel.: 71 328 81 01 w. 43.
Archiwum Państwowe we Wrocławiu - 2019-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku; rozdzielanie przesyłek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stanów magazynowych posiadanych druków, obsługa linii foliujących, obsługa drukarek i urządzeń adresujących, maszyn kopertujących, sporządzanie paczek, druków bezadresowych i pakietów; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gdańska 15A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedawca w branży mięsnej
SKLEP MIĘSNY "STOPA" STOPA KINGA - 2016-07-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-pozyskiwanie nowych klientów-rozmowy handlowe-obsługa niemieckich klientów- delegacje (Niemcy)
MILES Sp.z o.o. - 2016-03-23 - Preczów (śląskie)
praca w kuchni (przygotowywanie posiłków dla szpitali)
Przedsiębiorstwo Prodykcyjno-Handlowo-Usługowe "Postęp" Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Czeladź (śląskie)
kontrolowanie stanów magazynowych, wydawanie i przyjmowanie sprzętu, obsługa wózka widłowego, aktualizowanie danych w systemie, załadunek, kompletowanie i wysyłka sprzętu
WIZJA MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-29 - Piaseczno (mazowieckie)
praca z dziećmi i w bibliotece
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Bytom (śląskie)
załadunek rozładunek nowych aut na autotransporter, rozliczanie się z dokumentów, transport krajowy i międzynarodowy
RAF-TRANS Firma Transportowo-Usługowa - 2015-12-02 - Bełchatów (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania; prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
Załadunki, rozładunki, przewożenie i ustawianie towarów, kontrola ilościowa przyjmowanego i wydawanego towaru. Dbałość o bezpieczeństwo i BHP.
GRAHAM PACKAGING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Sulejówek (mazowieckie)
konserwacja, obsługa techniczna i naprawa silników oraz zespołów i układów mechanicznych w samochodach osobowych z użyciem urządzeń diagnostycznych oraz narzędzi ślusarskich i monterskich
JOTA MOTO CENTRUM JOANNA TADEUSZ RUSINOWICZ SPÓŁKA CYWILNA - 2019-02-14 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie działalności zawodowej zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii, ochrony środowiska; planowanie i realizowanie badań i potrzeb i preferencji klienta; planowanie i realizowanie badań zmian zachodzących w otoczeniu oraz analizowanie działań i oferty konkurentów; charakteryzowanie parametrów produktu uwzględniając cele i strategię firmy, możliwości kapitału intelektualnego podmiotu gospodarczego; planowanie i realizowanie działań marketingowych/promocyjnych produktu; prowadzenie współpracy z klientami, dostawcami celem wprowadzenia produktu na rynek.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Częstochowa (śląskie)
Mycie i dezynfekcja pomieszczeń: oddziały, przychodnie, pomieszczenia administracyjno-biurowe. Zmiana pościeli na oddziałach po wypisach pacjentów.
Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2020-02-21 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie i wydawanie dań, utrzymywanie porządku - dbanie o schludność lokalu i estetykę miejsca pracy, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta;Praca: Galeria Biała (ul. Miłosza 2) oraz Auchan (ul. Hetmańska 16).
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Białystok (podlaskie)
SPRAWDZENIE JAKOŚCI POSZCZEGÓLNYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ ASORTYMENTOWĄ ORAZ WG HACCAP; INFORMOWANIE O WSZELKICH NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH I BRAKACH, W SZCZEGÓLNOŚCI NIEDOBORZE SUROWCÓW, MATERIAŁÓW OPAKOWANIOWYCH, JAK RÓWNIEŻ O ZŁEJ JAKOŚCI SUROWCA I PRODUKTÓW; PRZESTRZEGANIE ZASAD OBOWIĄZUJĄCEGO W ZAKŁADZIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PAKOWANIE, PRZEPAKOWYWANIE PRODUKTÓW, KONFEKCJONOWANIE PACZEK, SORTOWANIE ZAWARTOŚCI PACZEK I ŁADUNKÓW, PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO MAGAZYNOWANIA, ETYKIETOWANIE, OZNACZANIE KARTONÓW ZBIORCZYCH; PROSTE PRACE MAGAZYNOWE; INNE ZADANIA POKREWNE
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowanie elementów do lakierowania, wykonanie i kontrola powłok lakierniczych zgodnie z dokumentacją techniczną, lakierowanie metodą natryskową
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie zabezpieczanie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Gdynia (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż opłatków wigilijnych
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Tychy (śląskie)
Mile widziane doświadczenie. Konieczne aktualna książeczka sanepidowska. Jedna osoba na stanowisko pomoc kuchni - mielenie mięsa, krojenie warzyw, sprzątanie stanowiska, przygotowywanie naleśników. Druga osoba - osoba do zmywania naczyń. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Zgłoszenia cv na email.
Akso Kamil Sobolak - 2016-01-15 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie obszarów publicznych oraz obszarów na zewnątrz hotelu w nieskazitelnej czystości i schludności zgodnie z wysokimi standardami czystości i higieny. Utrzymywanie porządku w pokojach hotelowych, pomieszczeniach służbowych oraz korytarzach hotelowych, przygotowywanie pokoi zgodnie z przyjętymi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Gdańsk (pomorskie)