Praca STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM.
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za ca艂okszta艂t spraw organizacyjno finansowych wydzia艂u.Wa偶niejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw dotycz膮cych rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, us艂ug i rob贸t budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do ksi臋gowo艣ci, ewidencjonowanie, rozdzielanie na poszczeg贸lne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawno艣ci opisu faktur) Wydzia艂u AT; prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z: - zabezpieczeniem us艂ugi sprz膮tania przez firmy zewn臋trzne budynk贸w i lokali, w kt贸rych s膮 realizowane zadania Urz臋du Miejskiego w S艂upsku, - z wynajmem parkingu b臋d膮cego w dyspozycji urz臋du oraz pomieszcze艅 Ratusza, - prowadzeniem spraw zwi膮zanych z wynajmem pomieszcze艅 na potrzeby Urz臋du Miejskiego w S艂upsku, - publikacj膮 og艂osze艅 i nekrolog贸w w prasie o zasi臋gu lokalnym oraz og艂osze艅 w prasie krajowej, - zabezpieczeniem urz臋du w dostaw臋 wody, odprowadzanie 艣ciek贸w i rozliczanie faktur z tego tytu艂u, - prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem maj膮tku b臋d膮cego na stanie urz臋du oraz wyboru brokera; realizacja dzia艂a艅 organizacyjno administracyjnych Wydzia艂u Administracyjno Technicznego poprzez: - obs艂ug臋 sekretariatu Wydzia艂u i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczeg贸lne stanowiska), - prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 oraz realizacj膮 skarg i wniosk贸w zwi膮zanych z prac膮 Wydzia艂u, - prowadzenie ewidencji wyj艣膰 s艂u偶bowych i prywatnych pracownik贸w, - prowadzenie rejestru uchwa艂 Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozda艅 z ich realizacji, - prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, - obs艂uga strony wydzia艂u na BIP, - prowadzenie spraw kancelaryjnych wydzia艂u, - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w wydzia艂u, - prowadzenie ewidencji um贸w i porozumie艅, - prowadzenie spraw zwi膮zanych z udzielaniem informacji publicznej; prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedze艅 w salach konferencyjnych urz臋du; wystawianie faktur oraz innych dokument贸w finansowych (not ksi臋gowych, koryguj膮cych itp.) zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Wydzia艂u AT;Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮.Nab贸r dotyczy zatrudnienia: na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony.Wynagrodzenie od 2350 z艂 brutto - w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do og艂oszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/698.html
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2019-11-14 - S艂upsk (pomorskie)
Og贸lna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna b臋dzie za ca艂okszta艂t spraw organizacyjno finansowych wydzia艂u.Wa偶niejsze zadania: 1. prowadzenie wszelkich spraw dotycz膮cych rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, us艂ug i rob贸t budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do ksi臋gowo艣ci, ewidencjonowanie rozdzielanie na poszczeg贸lne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawno艣ci opisu faktur) Wydzia艂u AT; 2. przygotowywanie wszelkich sprawozda艅 finansowych, wniosk贸w o zmian臋 w bud偶ecie, plan贸w Wydzia艂u AT; 3. prowadzenie i monitorowanie bud偶etu wydzia艂u, okre艣lanie klasyfikacji koszt贸w oraz przeprowadzanie szczeg贸艂owej analizy koszt贸w ponoszonych z tytu艂u dzia艂alno艣ci Wydzia艂u AT; 4. informowanie bezpo艣redniego prze艂o偶onego o przewidywanym wyczerpaniu 艣rodk贸w finansowych i ewentualne ich zwi臋kszenia w planie finansowym; 5. prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z: zabezpieczeniem us艂ugi sprz膮tania przez firmy zewn臋trzne budynk贸w i lokali, w kt贸rych s膮 realizowane zadania Urz臋du Miejskiego w S艂upsku, z wynajmem parkingu b臋d膮cego w dyspozycji urz臋du oraz pomieszcze艅 ratusza, prowadzeniem spraw zwi膮zanych z wynajmem pomieszcze艅 na potrzeby Urz臋du Miejskiego w S艂upsku oraz spraw zwi膮zanych z administrowaniem lokalu przy ul. Starzy艅skiego 8, publikacj膮 og艂osze艅 i nekrolog贸w w prasie o zasi臋gu lokalnym oraz og艂osze艅 w prasie krajowej, zabezpieczeniem urz臋du w dostaw臋 wody, odprowadzanie 艣ciek贸w i rozliczanie faktur z tego tytu艂u, prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z ubezpieczeniem maj膮tku b臋d膮cego na stanie urz臋du oraz wyboru brokera; 6. realizacja dzia艂a艅 organizacyjno administracyjnych Wydzia艂u Administracyjno Technicznego poprzez: obs艂ug臋 sekretariatu Wydzia艂u i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczeg贸lne stanowiska), prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 oraz realizacj膮 skarg i wniosk贸w zwi膮zanych z prac膮 Wydzia艂u, prowadzenie ewidencji wyj艣膰 s艂u偶bowych i prywatnych pracownik贸w, prowadzenie rejestru uchwa艂 Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozda艅 z ich realizacji, prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, obs艂uga strony wydzia艂u na BIP, prowadzenie spraw kancelaryjnych wydzia艂u, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownik贸w wydzia艂u, prowadzenie ewidencji um贸w i porozumie艅, prowadzenie spraw zwi膮zanych z udzielaniem informacji publicznej; 7. prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedze艅 w salach konferencyjnych urz臋du; 8. wystawianie faktur oraz innych dokument贸w finansowych (not ksi臋gowych, koryguj膮cych itp.) zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 Wydzia艂u AT; 9. kompletowanie rocznych zapotrzebowa艅 urz臋du dla potrzeb tworzenia projektu bud偶etu; 10. przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania bud偶etu, sprawozdania z wykonania bud偶etu, do planu zam贸wie艅 publicznych w zakresie obj臋tym zadaniami wynikaj膮cymi z zakresu obowi膮zk贸w. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; wymuszona pozycja cia艂a; praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda oraz 艂azienka dostosowana do potrzeb os贸b z niepe艂nosprawno艣ci膮. Umowa na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wysoko艣膰 wynagrodzenia od 2500 z艂 brutto w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2019-02-28 - S艂upsk (pomorskie)