STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw organizacyjno administracyjnych.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału;prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej;opracowanie okresowych informacji z wykonania uchwał Rady Miejskiej dotyczących zakresu działania wydziału;prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta;prowadzenie rejestru skarg i wniosków;wykonywanie czynności związanych z zamieszczaniem materiałów informacyjnych z zakresu Wydziału w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronach Miasta Słupska;promulgacja prawa w formie elektronicznej;prowadzenie aplikacji pro finanse oraz ewidencji czasu pracy dla pracowników Wydziału;kompletowanie przepisów prawnych oraz notatek prasowych dot. pracy Wydziału;prowadzenie zbioru statutów i regulaminów jednostek, wobec których Wydział wykonuje zadania z zakresu nadzoru;przygotowanie zbiorczych materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych dotyczących prac Wydziału;przygotowanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;wykonywanie innych zadań merytorycznych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku oraz zadań w charakterze doraźnym, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/705.html
Data publikacji: 2019-12-31
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie całokształt spraw organizacyjno administracyjnych.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału;wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału;prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej;opracowanie okresowych informacji z wykonania uchwał Rady Miejskiej dotyczących zakresu działania wydziału;prowadzenie rejestru zarządzeń Prezydenta;prowadzenie rejestru skarg i wniosków;wykonywanie czynności związanych z zamieszczaniem materiałów informacyjnych z zakresu Wydziału w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronach Miasta Słupska;promulgacja prawa w formie elektronicznej;prowadzenie aplikacji pro finanse oraz ewidencji czasu pracy dla pracowników Wydziału;kompletowanie przepisów prawnych oraz notatek prasowych dot. pracy Wydziału;prowadzenie zbioru statutów i regulaminów jednostek, wobec których Wydział wykonuje zadania z zakresu nadzoru;przygotowanie zbiorczych materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych dotyczących prac Wydziału;przygotowanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;wykonywanie innych zadań merytorycznych związanych z pracą na zajmowanym stanowisku oraz zadań w charakterze doraźnym, zapewniających prawidłowe funkcjonowanie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;wymuszona pozycja ciała;praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/705.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH W WYDZIALE ZDROWIA I SPRAW SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; minimum roczny staż pracy; znajomość przepisów: 1) Kodeksu postępowania administracyjnego, 2) ustawy o pomocy społecznej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach społecznych; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. organizacyjno - administracynych w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, w terminie do dnia 13 stycznia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5f0afc3b49304c1a368e70bfa081a47
Podobne oferty pracy
zakup materiałów i wyrobów u chińskich dostawców, wspomaganie pracy chińskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Malowanie konstrukcji stalowych. Praca przy malowaniu pistoletem elementów metalowych, ochrona antykorozyjna elementów metalowych. Przygotowanie powierzchni konstrukcji stalowych przed procesem lakierowania.
BUD-KOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsluga klientów oraz wykonywanie prac barmańskich.
P.H.U. "COBA" Marcin Giżyński; F.H.U. Marcin Giżyński - 2017-05-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- obsługa maszyn
P.P.H.U. "FASSO" - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
konserwacja i naprawa znaków pionowych i poziomych na drogach i autostradach, pomoc w pracach drogowych w zakresie tworzenia infrastruktury drogowej, System czasu pracy] : zadaniowyPraca na czas określony: 3 lataGodzin pracy6:00 - 00:00
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Smolec (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Jaworzno (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Wołomin (mazowieckie)
Nadzór nad budową jako kierownik budowy
"KROSBUD" Sp. z o. o. - 2017-10-20 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa maszyn stolarskich. Czytanie rysunków technicznych.
STOLARSTWO MEBLOWE ANDRZEJ RAK - 2019-09-20 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielkiego z dziećmi i młodzieżą na terenie powiatu przeworskiego.
Centrum Edukacji - Szkoła Języków Obcych Arkana Zbigniew Kokoszka - 2016-08-19 - Przeworsk (podkarpackie)
Prace wykończeniowe, gipsowanie, malowanie, kładzenie płytek, prace ogólnobudowlane.Praca na umowę o pracę od 7-17 na terenie Kołobrzegu (możliwe wyjazdy), również w soboty.
ŁUK-BUD Łukasz Rudzis - 2018-10-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
- WERYFIKACJA PRZEDKŁADANYCH WZORÓW UMÓW Z GESTORAMI SIECI POD KĄTEM ZGODNOŚCI Z PRAWEM POLSKIM ORAZ WARUNKAMI KONTRAKTU- WSPARCIE PODCZAS KONTAKTÓW Z GESTORAMI SIECI- RAPORTOWANIE DO PRZEŁOŻONEGO- DOBRA PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS OFFICE
MGGP S.A. - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia obsługę wniosków organów samorządu terytorialnego.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
utrzymanie terenów zielonych (nasadzanie roślin rabatowych, nawożenie roślin, cięcia formujące drzew i krzewów. Prace na zewnątrz w zmiennych warunkach atmosferycznych, w ruchu ulicznym.
Farma Miejska Maciej Karpiński Świdnica - 2016-03-31 - Świdnica (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; dwa lata stażu pracy; dobra znajomość obsługi komputera;pełna zdolność do czynności prawnych; posiadanie obywatelstwa polskiego; nieposzlakowana opinia; niekaralność; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-01-28 - Gliwice (śląskie)
MUROWANIE SŁUPÓW I PODMURÓWEK, BETONOWANIE I MONTOWANIE PRZĘSEŁ, FURTEK I BRAM OGRODZENIOWYCH,OGRODZEŃ AUTOSTRADOWYCH. BETONOWANIE SŁUPÓW, NACIĄGANIE I ZAKŁADANIE SIATKI, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W ZAKŁADZIE JAK RÓWNIEŻ W MIEJSCU PRACY POZA ZAKŁADEM
PHU M-R-B Therm Mateusz Budziński - 2019-05-16 - Wilczyn (dolnośląskie)
ewidencja danych indetyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wynmierzanie dodatkowej opłaty z nieterminowym przekazywaniem składek do OFE
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-05-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Transport materiałów na terenie Europy.
WIESŁAW KOZŁOWSKI - ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH - 2017-07-03 - Kalinowice (lubelskie)
szycie odzieży-dzianina
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej http://cpz.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,912Wykształcenie: minimum średnie; co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 nr 395, 398). Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz.2077, z 2018 r. poz. 62 z późn.zmianami). Znajomość ustawy z dnia 17 grudnia 2005 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1458 z późn.zmianami). Biegła znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz obsługi urządzeń biurowych; zakres zadań: prowadzenie ewidencji księgowej jednostek budżetowych: domów dziecka zwanych dalej jednostkami. Przygotowywanie niezbędnych danych do sporządzania planów, sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych, rocznych sprawozdań finansowych, innych raportów, analiz o charakterze finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych (w tym zgodności z planami finansowymi jednostek). Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym. Obsługa procesów płacowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY - 2019-06-14 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2018-07-17 - Chełm (lubelskie)
1) sprawne kierowanie pracą Biura;2) nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonania zadań należących do zakresu działania Biura określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu oraz szczegółowym zakresie działania Biura,3) wyznaczanie pracownika zastępującego kierownika w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny oraz wyznaczanie zastępstw w Biurze;4) wnioskowanie w sprawie zatrudnienia;5) udzielanie urlopów podległym pracownikom;6) opracowywanie kart opisu stanowisk dla podległych pracowników;7) przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem;8) dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Biura,9) dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,10) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,11) zapewnienie dyscypliny pracy w Biurze,Administrowanie siecią komputerową:1) administrowanie urządzeniami aktywnymi wchodzącymi w skład sieci komputerowej; 2) aktualizacja oprogramowania urządzeń sieciowych;Administrowanie systemami informatycznymi:1) administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w Urzędzie;2) administrowanie serwerami: Windows Server, Linux, Windows Hyper-V, Vmware,3) XenServer działającymi w Urzędzie;4) lokalny administrator systemów w Systemie Rejestrów Państwowych;5) aktualizacja oprogramowania sieciowych systemów operacyjnych;6) aktualizacja oprogramowania serwerów;7) kontrola antywirusowa serwerów;8) sporządzanie kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych;9) nadawanie uprawnień dostępu do sieciowych systemów operacyjnych orazprowadzenie dziennika nadawania uprawnień;10) zapewnienie ochrony nośników zawierających dane osobowe;11) rejestracja zdarzeń zagrażających systemom informatycznym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-12 - Chełm (lubelskie)
- Naprawa oraz diagnostyka samochodów osobowych i dostawczych, wymiana zawieszeń, hamulców, opon, przeglądy samochodów. - Wynagrodzenie: od 2250 do 2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stale. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe kierunek mechanik samochodowy. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika samochodowego. Wymagana umiejętność wymiany zawieszeń, hamulców, opon, przegląd samochodów. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 785-160-987) w godz.: 7:30-18:00
AUTO-SERWIS-KARGUL ANDRZEJ KARGUL - 2019-05-17 - Katowice (śląskie)
sprzątanie pensjonatu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wisła (śląskie)
Sortowanie i dzielenie przesyłek, opracowywanie dowodów, wpowadzanie danych w system
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Torzym. 1/2 ETATU. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Torzym (lubuskie)
obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca fizyczna - konserwacja urządzeń melioracjii szczegółowej (koszenie,odmulanie)
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)