STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie kont księgowych Ważniejsze zadania: 1. księgowanie wpłat z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie wpłat z tytułu mandatów karnych i zryczałtowanych kosztów, opłat za wypisy i wyrysy oraz wpłat dokonanych przez inną gminę tytułem kosztów dotacji na dziecko niebędące mieszkańcem gminy na podstawie wyciągów bankowych; 3. uzgadnianie obrotów miesięcznych kont analitycznych z syntetycznymi; 4. analiza sald kont 101,130,221 oraz roczna weryfikacja sald konieczna do sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 5. analiza kont podatników oraz informowanie podatników o stanie nadpłat; 6. informowanie o wygaśnięciu tytułów egzekucyjnych odpowiednie komórki merytoryczne; 7. przyjmowanie i obsługa interesantów; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU OPŁAT ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość lub średnie ekonomiczne o kierunku rachunkowość; 4. minimum 6- miesięczne doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie o profilu: ekonomia, finanse, administracja publiczna; 2. znajomość przepisów prawnych: Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Ustawa Ordynacja Podatkowa; Ustawa o rachunkowości; Ustawa o finansach publicznych; Ustawa o opłacie skarbowej wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu klasyfikacji budżetowej, rachunkowości budżetowej, rachunkowości organów podatkowych; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej; 5. zdolności interpersonalne.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum minimum 6- miesięczne doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ds. księgowości dochodów z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Dochodów w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 15 kwietnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 08.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowanie i nadzorowanie procesów technologicznych wyrobów nowych i remontowanych
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Prabuty (pomorskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Racibórz (śląskie)
1. Nadzór nad gospodarką mieszkaniową i lokalami użytkowymi stanowiącymi własność gminy Ustka w zakresie najmu, utrzymania i remontów.2. Realizacja zadań w zakresie administracji cmentarzy komunalnych.3. Realizacja zadań w zakresie eksploatacji i konserwacji oświetlenia na terenie Gminy Ustka.4. Nadzór i realizacja wniosków w ramach Funduszu Sołeckiego oraz dodatkowych z zebrań wiejskich i rad sołeckich.5. Opracowywanie propozycji do projektu budżetu oraz prognoz i programów rozwoju Gminy w zakresie gospodarki komunalnej.6. Podejmowanie działań w kierunku optymalizacji wydatków poszczególnych dziedzin działalności Gminy.7. Koordynacja ubezpieczenia majątku komunalnego Gminy.8. Prowadzenie procedur zamówień publicznych w zleconym zakresie.9. Sprawowanie zastępstwa na stanowisku ds zamówień publicznych.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
1. Wprowadzanie księgozbioru do programu bibliotecznego MOL-NET +.2. Porządkowanie księgozbioru bibliotecznego, archiwizacja zasobów, ubytkowanie zasobów, udostępnianie księgozbioru.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Przodkowo (pomorskie)
posługiwanie się dokumentacją techniczną, tynkowanie, murowanie
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kalinowo (mazowieckie)
Weryfikacja sprawodzań z zakresu gospodarki odpadami, prace administarcyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
wszywanie rękawów
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Detaliczna sprzedaż różnych artykułów indywidualnym klientom: artykuły mięsno-wędliniarskie, spożywcze, owocowo-warzywne,, przetworów rybnych, artykułów przemysłowych itp.Do obowiązków należy: przygotowywanie stanowiska pracy, przygotowywanie towarów do sprzedaży w celu ich zareklamowania, bieżące uzupełnianie towarów na półkach, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, kradzieżą, udzielanie klientom dodatkowych informacji na temat sprzedawanych produktów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy, odbieranie zamówionego towaru,, prowadzenie ewidencji popytu na poszczególne towary, zamawianie towaru, prowadzenie rozliczenia punktu sprzedaży
RADPOL FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOSŁAW CICHY - 2016-07-28 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie biura handlowego import-export, przyjmowanie zleceń produkcyjnych, rozmowy z klientami
A.K.S.E.L Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Pruszków (mazowieckie)
prace murarskie
MBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wysyłanie i przyjmowanie deklaracji dot. opłat za gospodarowanie odpadami, naliczanie opłat.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wilków (lubelskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z zakresu zadań na stanowisku ds. świadczeń wychowawczych, rodzinnych i alimentacyjnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Hażlachu - 2018-04-09 - Hażlach (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Bełżyce (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, nadzór nad dokumentami firmowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
montaż czajników
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Fizjoterapeuta. Praca w godz od 8:00-15:35 lub 10:25- 18:00. Okres zatrudnienia uzależniony od kwalifikacji.
CENTRUM REHABILITACJI NAD NILEM LUCYNA MACIĄG - 2019-02-25 - Kolbuszowa (podkarpackie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacji wewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach od 8-16
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, czynności porządkowe na sklepie
P.H.U. Aleksandra Lawrenc - 2018-10-04 - Ciechanów (mazowieckie)
wszelkie prace biurowe, obsługa ksera
Sofastyl Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-10 - Żołędzin (wielkopolskie)
Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Drezdenko (lubuskie)
Prace wykończeniowe na terenie Zgierza i okolic
REMONTEX GRZEGORZ NAWROCKI - 2018-07-02 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
-Prace przy elewacjach (ocieplanie,tynkowanie), kafelkowanie,układanie kostki brukowej, wykonywanie zabudowy płytami kartonowo-gipsowymi,-Praca na terenie Tczewa i okolic,-Kontakt telefoniczny 58-530-23-10. e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Kostrzyn (wielkopolskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTA , KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE I ZDAWANIE TOWARU
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2017-03-23 - Dębica (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)