STANOWISKO PRACY DS. DRÓG I TRANSPORTU W REFERACIE POLITYKI TRANSPORTOWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. DRÓG I TRANSPORTU W REFERACIE POLITYKI TRANSPORTOWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu polityki transportowej. Okresowa praca w terenie. Ważniejsze zadania: 1. współpraca z Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie prowadzonych spraw; 2. analiza dokumentacji opracowywanej przez zewnętrzne podmioty pod kątem zgodności z założeniami rozwoju mobilności i zrównoważonego transportu. Współpraca z Miejskim Zakładem Komunikacji Sp. z o. o. w zakresie funkcjonowania i optymalizacji miejskiej komunikacji zbiorowej; 3. podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców; 4. udział w analizowaniu potoków ruchu (pieszych, rowerowych, samochodowych, itd.) - określanie celów podróży; 5. współpraca z Policją, Strażą Miejską, Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Słupsku oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie działań podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego; 6. opracowywanie materiałów pisemnych i graficznych z zakresu pracy referatu oraz umieszczanie ich na stronie Miasta; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 8. prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji referatu; 9. prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; 10. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 11. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw; 12. przestrzeganie dyscypliny budżetowej; 13. wykonywanie poleceń Dyrektora Wydziału, mieszczących się w ramach merytorycznej działalności Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Data publikacji: 2019-07-24
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących spraw z zakresu polityki transportowej. Okresowa praca w terenie. Ważniejsze zadania: 1. współpraca z Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w zakresie prowadzonych spraw; 2. analiza dokumentacji opracowywanej przez zewnętrzne podmioty pod kątem zgodności z założeniami rozwoju mobilności i zrównoważonego transportu. Współpraca z Miejskim Zakładem Komunikacji Sp. z o. o. w zakresie funkcjonowania i optymalizacji miejskiej komunikacji zbiorowej; 3. podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców; 4. udział w analizowaniu potoków ruchu (pieszych, rowerowych, samochodowych, itd.) - określanie celów podróży; 5. współpraca z Policją, Strażą Miejską, Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Słupsku oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie działań podnoszących bezpieczeństwo ruchu drogowego; 6. opracowywanie materiałów pisemnych i graficznych z zakresu pracy referatu oraz umieszczanie ich na stronie Miasta; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 8. prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji referatu; 9. prowadzenie współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; 10. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 11. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw; 12. przestrzeganie dyscypliny budżetowej; 13. wykonywanie poleceń Dyrektora Wydziału, mieszczących się w ramach merytorycznej działalności Wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. okresowa praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. DRÓG I TRANSPORTU W REFERACIE POLITYKI TRANSPORTOWEJ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. umiejętność właściwego interpretowania oraz znajomość przepisów:1) Ustawy Prawo o ruchu drogowym;2) Ustawy o transporcie drogowym;3) Ustawy o drogach publicznych;4) Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym;5) Ustawy o samorządzie gminnym;6) Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego; 2. umiejętność redagowania pism tzn. lekkie pióro; 3. kreatywność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres oraz presję czasu.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. dróg i transportu w Referacie Polityki Transportowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, w terminie do dnia 5 sierpnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 05.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9aec2f3c6de6520984ed3e601d78c556
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie do magazynu artykułów spożywczych, wprowadzanie faktur do systemu, wprowadzanie rozchodu, sporządzanie inwentaryzacji.Praca na umowę o pracę w godz. 8-12 w Kołobrzegu, również w weekendy.
Sanatorium Uzdrowiskowe "Koral Live" Sp. z o.o - 2018-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż na kasie fiskalnej , sprzedaż wędliny, układanie towaru na półkach. Kontakt osobisty w godz. 09.00-15.00.
DELUX Bożena Łukasiewicz - 2016-04-14 - Siedlce (mazowieckie)
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków w sprawach: przyjmowania w poczet członków, potwierdzania praw do lokali, nabywania i zbywania spółdzielczych własnościowych praw do lokali, najmu lokali mieszkalnych oraz w sprawach spółdzielczych lokatorskich praw do lokali oraz prowadzenie rejestrów członków Spółdzielni. Wprowadzanie na bieżąco zmian danych członków Spółdzielni w programie Probit. Prowadzenie korespondencji z Komornikami Sądowymi, ZUS-em, Sądami i Urzędami Skarbowymi w sprawach dotyczących osób posiadających spółdzielcze prawa do lokali i odrębną własność. Opracowywanie projektów zarządzeń, poleceń, regulaminów. Sporządzanie projektów uchwał organów Spółdzielni oraz prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Walnego Zgromadzenia. Prowadzenie spraw związanych z wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godzinach 7:00 w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagania: wykształcenie wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie w sprawach członkowsko-mieszkaniowych i organizacyjnych w spółdzielni mieszkaniowej. Biegła obsługa komputera - pakietu MS Office, umiejętność stosowania i korzystania z przepisów prawa w praktyce. Znajomość przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie spółdzielczości mieszkaniowej. Zdolności analityczne. Bardzo dobra umiejętność komunikowania się. Odpowiedzialność. Dobra organizacja pracy. Umiejętność analizy i syntezy informacji. Odporność na stres. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32/2596-576) w godzinach: 7:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2018-02-20 - Katowice (śląskie)
świadczenie podstawowych usług zdrowotnych, pielęgnacja osób leżących
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W JEDLANCE - 2017-08-25 - Jedlanka (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- Obsługa uniwersalnej szlifierki do wałków. Szlifowanie powierzchni walcowych i stożkowych. Czyszczenie i konserwacja szlifierek.- Wynagrodzenie: 14,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na produkcji lub na podobnym stanowisku. Pracodawca zapewnia przyuczenie do pracy na stanowisko szlifierza narzędziowo - precyzyjny. Wymagana znajomość rysunku technicznego. Kontakt osobisty (ul. Bracka 28, 40-858 Katowice) z CV w godzinach: 7:00-15:00, e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)
- czynny udział w procesach logistycznych,- koordynowanie i nadzorowanie pracy niewielkiego zespołu pracowników, - codzienne monitorowanie oraz raportowanie stanów magazynowych, - prowadzenie inspekcji magazynowej w zakresie jakości prefabrykatów zdawanych na magazyn przez pion produkcji,- monitorowanie prawidłowego poziomu eksploatacji i zapotrzebowania na wybrane pozycje magazynowe lub surowce.
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Owśnice (pomorskie)
sprzedaz i wykonywanie wyciskanie soków warzywno owocowych, smoothie
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
kierowanie ładowarką, załadunek i rozładunek oraz przewożenie towarów
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-10-24 - Marciszów (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa kasy fiskalnej.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY TERESA RYCHEL - 2016-12-27 - Otwock (mazowieckie)
kierowca
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Konserwator urządzeń wodno - kanalizacyjnych
Hydro Tech Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
FHU KAJA Radosław Bączkowski - 2018-03-28 - Czeladź (śląskie)
Praca na magazynie + praca jako kierowca
SIG Sp. z o.o. Oddzał WKT - 2015-11-30 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie zawodowe,średnie, mile widziane doświadczenie, praca związana z wydawaniem i przyjnowaniem towaru na magazyn
Zakłady Mięsne Niebieszczańscy Sp.j. - 2017-12-13 - Proszówka (dolnośląskie)
Zapewnia utrzymanie stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników oraz utrzymanie oprogramowania autorskiego i komercyjnego nie utrzymywanego centralnie oraz systemów równoległych i systemów KSI wymagających bezpośredniego dostępu do elementu konfiguracji. umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-12-03 - Słupsk (pomorskie)
Monter instalacji i urządzeń sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wszelkie informacje dotyczące procedury n aboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Urząd Gminy Kolno - 2019-01-17 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Prace gospodarcze, dbałość o zieleń i magazyny.Wymagane wykdształcenie zawodowe i samodzielność.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Szubin-Wieś (kujawsko-pomorskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU. PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS. UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZENI I ZWROTÓW. REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK. WŁĄCZENI DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM ODSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM I POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, przygotowanie procesu inwestycyjnego w zakresie budowy dróg i ulic, ciągów pieszych, ciągów pieszo jezdnych i pieszo-rowerowych, wraz z towarzyszącą infrastrukturą podziemną i naziemną oraz innymi obiektami budowlanymi, przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań w zakresie zamówień publicznych na drogowe zadania inwestycyjne oraz merytoryczne prowadzenie tych postepowań, sporządzenie harmonogramów rzeczowo - finansowych i koordynowanie robót w pasach drogowych, na ww. budowach, prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i poinfestycyjnych, prowadzenie wybranych postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanie sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie ww. inwestycji dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzganianie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunkach zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, przygotowywanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami referatami i jednostkami organizacyjnymi Gminy, udział w opracowywaniu założeń programowo - funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz z określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizajcji umów wraz z rozliczaniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem: zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)
oklejanie tablic, znaków, reklam
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "KRUPIŃSCY II" SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zakładanie systemów alarmowych i TVP, montaż i demontaż.
Cerber - T S.C. Jerzy Strzaliński, Marianna Strzalińska - 2018-10-01 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów handlowych o ofertach w języku chińskim.
MRS.CHAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola ruchu kołowego i osobowego, patrolowanie obiektu, prowadzenie dokumentacji służbowej
SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2016-12-27 - Świdnica (dolnośląskie)
prawo jazdy kat. B, wynagrodzenie: 2500 brutto + premia ( do uzgodnienia)
ALGA PPHU Paweł Pinkowski - 2018-04-09 - Wierzbno (wielkopolskie)
rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Piła (wielkopolskie)
ochrona osób, mienia, obiektów, udzielanie pomocy wartownikom z innych posterunków, uczesatnictwo w konwojachśrdków bojowych, pieniężnych i przedmiotów wartościowych, sporządzanie piesmnego meldunku po każdorazowym oddaniu strzału z broni służbowej
12 Wojskowy Oddzial Gospodarczy WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ - 2018-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odbieranie, opisywanie i wydawanie towarów, utrzymywanie porządku na magazynie.
Firma Handlowo-Usługowa "OKNOLUX" s.c. Lilianna Czerwik & Ireneusz Kuś - 2017-05-24 - Brzesko (małopolskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań dot. zamówieńpublicznychszczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina Miejska Łeba-Nabór pracowników
Urząd Miejski w Łebie - 2019-07-18 - Łeba (pomorskie)