STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 1 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych.Ważniejsze zadania prowadzenie całokształtu spraw związanych z: 1. przeprowadzaniem postępowań na zakup drobnych usług, dostaw, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; 2. zapewnieniem łączności telefonicznej: stacjonarnej, komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy; 3. wyborem wykonawcy na dostawę paliw oraz bieżąca realizacja umowy; 4. wyborem wykonawcy na dostawę kwiatów oraz bieżąca realizacja umowy; 5. wyborem wykonawcy na usługę niszczenia dokumentów oraz bieżąca realizacja umowy; 6. zapewnieniem właściwej informacji wizualnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. zapewnieniem dozoru budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez wybór wykonawcy oraz bieżącą realizację umowy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1250 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2019-07-29

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych.Ważniejsze zadania prowadzenie całokształtu spraw związanych z: 1. przeprowadzaniem postępowań na zakup drobnych usług, dostaw, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; 2. zapewnieniem łączności telefonicznej: stacjonarnej, komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy; 3. wyborem wykonawcy na dostawę paliw oraz bieżąca realizacja umowy; 4. wyborem wykonawcy na dostawę kwiatów oraz bieżąca realizacja umowy; 5. wyborem wykonawcy na usługę niszczenia dokumentów oraz bieżąca realizacja umowy; 6. zapewnieniem właściwej informacji wizualnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. zapewnieniem dozoru budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez wybór wykonawcy oraz bieżącą realizację umowy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1250 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. łatwość komunikacji; 2. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 3. umiejętność ustalania priorytetów; 4. umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno - technicznych w Referacie Administracyjno - Technicznym w Wydziale Administracyjno - Technicznym,w terminie do dnia 9 sierpnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 30.07.2019

Oferta pracy ważna do: 09.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f8aaec64eee818b419e1a328450d379

Podobne oferty pracy

GŁÓWNY KSIĘGOWY / GŁÓWNA KSIĘGOWA - 3 000 - 4 000 PLN

- Prowadzenie pełnej księgowości. Obsługa kadr i płac.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość lub Ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata stanowisku głównego księgowego w firmie produkcyjnej. Wymagana umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych (VAT, PIT, PCC, PFRON). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: bbwa (at) gazeta.pl
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA W REFERACIE EKONOMICZNYM W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej. Ważniejsze zadania: 1. koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych; 2. koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane; 3. gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych; 4. sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych; 5. opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych; 6. wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej; 7. pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych; 8. udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą; 9. sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego; 10. gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych; 11. koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania; 12. gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-29 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- przyjmowanie towarów od dostawców- układanie towaru na półkach i jego metkowanie- obsługa klientów- przedaż towarów przy użyciu kasy fiskalnej- sprawdzanie daty przydatności do spożycia- utrzymanie czystości w pomieszczeniach sklepu- prace porządkowe na zewnątrz budynku
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

szycie tapicerki meblowejI zmianagodz. 7.00-15.99
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 1 350 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 1350 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-13 - Słupsk (pomorskie)

PSYCHOLOG - od 3 317 PLN

prowadzenie terapii dzieci z niepełnosprawością intelektualną
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W WOLSZTYNIE - 2018-12-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ASYSTENT BIUROWY W DZIALE PROJEKTÓW - 997,4 PLN

wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)

OPIEKUN - od 1 900 PLN

1.Zapewnienie osobom z niepełnosprawnością stałej opieki i pielęgnacji w tym wsparcia związanego z utrzymaniem higieny, odżywianiem i innymi czynnościami dnia codziennego2.Wykonywanie czynności higieniczno-pielęgnacyjnych3.Zagwarantowanie podopiecznym bezpiecznego snu i wypoczynku nocnego poprzez zabezpieczenie budynku, kontrolowanie ich obecności, samopoczucia i zachowania
Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie - 2018-07-20 - Lublin (lubelskie)

KUCHARZ - 2 500 - 3 000 PLN

PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
"ZATOKA" Bożenna Bielawska - 2018-04-06 - Augustów (podlaskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie planów finansowych, zmian oraz rozliczanie udzielonych promes, sporządzanie dok. w zakresie zamówień publicznych, zawierania umów cywilno-prawnych, umów powierzania przetwarzania danych, prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych, sporządzanie sprawozdań, nadzór nad rozliczaniem majątku, magazynów, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)

KONSERWATOR - od 1 263 PLN

Konserwator w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we WrocławiuMiejsce pracy: Wrocław, ul. Poznańska Praca na 1/2 etatuKontakt kandydatów z pracodawcą: sp18 (at) sp18.wroc.pl, 717986924 Godzina zakończenia pracy: 19:00Sala B
Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 18 - 2017-05-30 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Praca przy komputerze, segregacja dokumentów, staż w godzinach 7-15 w Ustroniu Morskim. Wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI R94/2141-900/19 - od 2 500 PLN

Zapewnienie zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KROJCZY PIECZYWA-POMOCNIK MAGAZYNOWY - od 2 250 PLN

krojenie i pakowanie pieczywa, wykonywanie czynności porządkowych
"GMINNA SPÓŁDZIELNIA SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2019-03-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 1 017,4 PLN

program stazu
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Siennica Różana (lubelskie)

DOZORCA - od 2 250 PLN

dozór urządzeń i mienia firmy obiektów
PPHU Jędruś Andrzej Mikulski w Rajgrodzie - 2019-07-31 - Białowieża (podlaskie)

POMOC W PIEKARNI - od 2 000 PLN

chęci do pracy, tylko nocna zmiana,
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ODOLANOWIE - 2017-10-04 - Odolanów (wielkopolskie)

PRACOWNIK DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - od 2 100 PLN

Zgodnie z umową.
ZM INVEST S.A. - 2017-11-07 - Ropczyce (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM - od 2 100 PLN

prowadzenie samochodu dostawczego na trasach krajowych i międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Domaszewnica (lubelskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM W DĘBNIE - 1 017,4 PLN

- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Dębno (zachodniopomorskie)

DORADCA DS. TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH - od 2 250 PLN

Przygotowywanie dokumentacji techniczno-budowlanej. Występowanie do organów administracji z wnioskami. Nadzór i kontrola nad inwestycjami. Prowadzenie dokumentacji technicznych. Prowadzenie procesów związanych z odbiorem inwestycji. Kontakt z klientem. Prowadzenie rejestrów nieruchomości. Zarządzanie posiadanymi przez firmę nieruchomościami.Tworzenie umów najmu, sprzedaży nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Głogów (dolnośląskie)

MONTER ROWERÓW - od 2 000 PLN

Montaż rowerów
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DAWSTAR-OLESNO" BEATA JONEK - 2017-06-21 - Olesno (opolskie)

OPERATR KOPARKI KOŁOWEJ GĄSIENNICOWEJ - od 2 100 PLN

Obsługa maszyn typu koparka kołowa gąsiennicowa.
GruntBudowa WALDEMAR KRZYK SŁAWOMIR STOPKA - 2018-04-04 - Konopiska (śląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczen Społecznych Oddział w Bielsku-Białej - 2018-11-08 - Cieszyn (śląskie)

REFERENT DS KSIĘGOWYCH - od 1 850 PLN

PROWADZENIE ORAZ AKTUALIZOWANIE EWIDENCJI LOKALI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH, PRZYGOTOWANIE NALICZEŃ ZGODNIE Z PODJĘTĄ UCHWAŁĄ, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI I UDZIAŁ W ZEBRANIACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, ZAKŁADANIE I OBSŁUGA RACHUNKÓW BANKOWYCH, KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH, WYSYŁANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY ZALEGŁOŚCI, WINDYKOWANIE NALEŻNOŚCI W POSTĘPOWANIU UPOMINAWCZYM, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO POSTĘPOWANIA SĄDOWEGO, OBSŁUGA SEKRETARIATU
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. C+E - od 3 500 PLN

Transport części dla Opla (Rybnik-Gliwice). Wymagane prawo jazdy kat. C+E, orzeczenie psychologiczne, zaświadczenie na przewóz rzeczy, karta kierowcy. Praca w systemie 12/12, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SOLSKA EWA EWA TRANS - 2016-06-16 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)