STANOWISKO PRACY DO SPRAW SOCJALNYCH+STAŻ FP Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DO SPRAW SOCJALNYCH+STAŻ FP
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc przy:-gromadzeniu dokumentów-ustalaniu uprawnień-prowadzeniu obsługi interesantów-przygotowywaniu decyzji, wykazów należności w zakresie świadczeń socjalnych należnych strażakom i pracownikom cywilnym
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Pomoc przy:-gromadzeniu dokumentów-ustalaniu uprawnień-prowadzeniu obsługi interesantów-przygotowywaniu decyzji, wykazów należności w zakresie świadczeń socjalnych należnych strażakom i pracownikom cywilnym
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO PRACY DO SPRAW SOCJALNYCH+STAŻ FP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4278936aae23f5313953d78ddd51fa51
Podobne oferty pracy
Praca indywidualna z małymi dziećmi.
Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 20 - 2018-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Stała opieka nad mieszkańcami domu, czuwanie nad stanem higienicznym, obecność przy rozdawaniu posiłków. Praca na cały etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7-19, 19-7.
Dom Pomocy Społecznej w Czubinie - 2016-10-06 - Czubin (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; 2. koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; 3. rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych 4. współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
Montarz reklam
"FIGARO" Sławecki Łukasz - 2016-01-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwożenie oraz przyuczenie do wypieku pizzy. Praca w godzinach: 15.00-22.00.
Restauracja i Pizzeria PYSZNOŚCI PO CAŁOŚCI Tomasz Gąsiorek - 2019-09-16 - Siedlce (mazowieckie)
dbanie o tereny zielone na terenie Szpitala , uprawa i pielęgnacja kwiatów
SAMODZIELNY WOJ. SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH- BRANICE - 2016-03-25 - Branice (opolskie)
obsługa klientawykształcenie bez znaczeniamile widziana książeczka sanepidowska
Hurtownia EUROCASH S.A. Ostrów Wlkp - 2016-05-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów z Indii, rozmowy biznesowe z klientami zagranicznymi, przedstawianie ofert firmy, możliwość wyjazdów służbowych za granicę
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Gospodarz (łódzkie)
1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdziałanie z Biurem Prasowym,9) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-17 - Chełm (lubelskie)
- sprzedaż w sklepiku
Stowarzyszenie Rozwoju Wsi Prusim "Jezioraki" Prusim - 2017-06-30 - Prusim (wielkopolskie)
opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-09-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie pracy zleconej przez przełożonego, wykonywanie nietypowych mebli.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Trzebnica (dolnośląskie)
Praca fizyczna przy rozładunku i praca fizyczna przy opracowywaniu ładunku pocztowego, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań.
Poczta Polska S. A. - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/380787/files/ogloszenie_rozliczenia.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2017-07-05 - Tczew (pomorskie)
Sprzedaż artykułów budowlanych
STUDIO PI PROBUD HUBERT RYBKOWSKI - 2017-08-31 - Koło (wielkopolskie)
wysort, oczyszczanie złomu, numerowanie paczek, robienie zdjęć, prace porządkowe
TSR POLAND Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa wózków widłowychrozwożenie komponentów na halę produkcyjną
kontakt przez OHP - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
Montaż wyposażenia ferm drobiu
ARKOSYL TEMP JOB SP Z O.O. SP. K - 2018-10-11 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Trzcianka (wielkopolskie)
mycie naczyń
L&P Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace fizyczne związane z: - zbieranie towaru (odzieży) wg zapotrzebowania i przygotowywanie go do wysyłki dla poszczególnych sklepów, - etykietowanie i zabezpieczanie towaru, - kontrola paczek wyjściowych. Praca w godz.: 6-21. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie
Szkoła Podstawowa nr 40 z Oddziałami Integracyjnymi w Tychach - 2018-09-21 - Tychy (śląskie)
Czynności pomocnicze w sekcji kuchennej, sprzątanie.Miejsce pracy: Wrocław, ul. św. Mikołaja Dyspozycyjność w godzinach 7-23Praca na czas określony : DO 01.03.2019sala G
Fine Food Service Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYKAŃCZANIEM WNĘTRZ (układanie płytek przy użyciu zaprawy lub kleju na ścianach, wykonywanie tynków w budynkach i innych budowlach z różnych rodzajów zapraw, malowanie ścian oraz sufitów w pomieszczeniach, itp..)
FIRMA BUDOWLANA "GĄSIOR" CEZARY GĄSIOR - 2015-12-28 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
UKŁADANIE TOWARU, SPRAWDZANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH, POMOC MECHANIKOWI W WARSZTACIE,
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Szlifowanie płaszczyzn, wałków i otworów
GELG NARZĘDZIOWNIA GRZEGORZ GRUPIŃSKI - 2015-11-16 - Ćmachowo (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw obronnych i archiwum
Zakład Karny w Garbalinie - 2019-04-26 - Garbalin (łódzkie)
sprzedaż artykułów w sklepie
NUMENA Sp. z o. o. - 2016-06-24 - Starachowice (świętokrzyskie)