STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: 1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdziałanie z Biurem Prasowym,9) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.

Data publikacji: 2019-07-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdziałanie z Biurem Prasowym,9) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(brutto) do uzgodnienia. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność interpretacji przepisów prawa,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,6) umiejętność pracy pod presją czasu, prawidłowa organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie,7) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawności i estetyki wypowiedzi publicznej, interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdzialanie z Biurem Prasowym,9) współdzialanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-16KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//GP_DS._ASYSTOWANIA_PREZYDENTOWI_I_JEGO_ZAST..pdf

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 17.07.2019

Oferta pracy ważna do: 26.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8c44faaaa3d827db83a5244bd794c38

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY (708J) - 13 - 15 PLN

Sprzątanie terenu przy przychodni, pomoc przy transporcie pacjentów.
Primo sp.z o.o - 2017-10-05 - Otwock (mazowieckie)

KASJER/SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

w/g stanowiska
STOKROTKA Sp. z o.o. Lublin - 2018-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

- spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci, przygotowywanie do posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - 14 - 16 PLN

praca przy dociepleniach budynków
EUROEDIL BOGUMIŁ CIUPAK - 2016-01-21 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI / MISTRZ PRODUKCJI - od 2 775 PLN

Nadzór nad procesem obróbki metali. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
RATPOL SP.Z O.O. - 2018-06-25 - Krokowa (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

Stacjonarna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-10-09 - Kamienica Polska (śląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU WARZYWA-OWOCE - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Istnieje możlwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)

SPAWACZ MIG/ MAG, R16/3260-1160/17 - od 3 500 PLN

spawanie małych konstrukcji stalowych
STAL-MECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Tadzin (kujawsko-pomorskie)

MONTER SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH - 997,4 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łosiów (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Pomoc w przygotowywaniu zamówień z menu.
Top Brands Radosław Efler Infinito Pizzeria Bistro - 2018-05-18 - Zamość (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 1 800 PLN

Sprzedaż artykułów spożywczych wydawanie posiłków bufeciezakładowym, praca w godz.6-14/14-21/21-6
DGP Catering Sp. z o o - 2016-01-20 - Brzezie (opolskie)

STANOWISKO DS. KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ - od 2 600 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9242
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-02-13 - Gostyń (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów w sklepie spożywczym
ANNA Sklep Spożywczy Andrzej Mierzwa - 2016-03-01 - Starachowice (świętokrzyskie)

FRYZJER - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

budowa tras kablowych, układanie okablowania
uTech NETWORKS - 2016-10-03 - Ciągowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 1 406,25 PLN

przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

transport towarów na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ-MECHANIK - od 2 100 PLN

Mechanika maszyn drogowych, naprawy ślusarskie związane z maszynami drogowymi (pisakraki, zamiatarki, pomoce drogowe).
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Biskupice (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Wykonywanie ozdobnych elementów z blach. Praca od poniedziałku do piątku 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wolica (mazowieckie)

STOLARZ - 2 000 - 2 500 PLN

Praca przy produkcji mebli, obsługa maszyn stolarskich.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Korfantów (opolskie)

KIEROWCA MECHANIK - od 13 PLN

Kierowanie pojazdami, poszukiwanie pojazdów do kupna w tym pojazdów zabytkowych z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bieruń (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Przebieranie, sortowanie owoców i warzyw, pakowanie towaru.
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Klementowice (lubelskie)

KONSERWATOR - PRACOWNIK PORZĄDKOWY - do 1 850 PLN

drobne naprawy wewnatrz i na zewnątrz budynków, prace porządkowe, koszenie trawy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRYWATNYCH - 2016-08-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW - od 2 250 PLN

Zakres zadań:1. Szczegółowa informacja o zakresie działania Urzędu.2. Wydawanie druków i pomoc w ich prawidłowym wypełnianiu przez interesantów.3. Obsługa centrali telefonicznej i faksu.4. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrzUrzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji.5. Wprowadzenie i bieżąca kontrola elektronicznego obiegu dokumentów w UrzędzieGminy.6. Nadzór nad tablicą ogłoszeń Urzędu (wywieszanie przekazywanych ogłoszeńi obwieszczeń) oraz kluczami do pomieszczeń umieszczonymi w gablotach.7. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych i gminnych oraz ich udostępnianiepetentom.8. Wykonywanie czynności z zakresu archiwum zakładowego.9. Dokonywanie zakupu materiałów materiałów kancelaryjnych, odzieży roboczej,współpraca w zakresie profesjonalnego niszczenia dokumentów.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-01-30 - Ustka (pomorskie)

SPAWACZ - 2 000 - 3 000 PLN

spawanie metodą TIG (141), mile widziane MAG (135), umiejętność czytania rysunku technicznego, prace ślusarsko - monterskie mile widziane, praca w produkcji konstrukcji nierdzewnych
EKO STAL Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Zielona Góra (lubuskie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 14,7 PLN

Kierowanie wózkiem jezdniowym, załadunek, rozładunek, przemieszczanie materiałów i sprzętu.
VANNER S.C. M. Ciak- Sabatowska, J. Sabatowski - 2017-01-31 - Gdynia (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

przygotowywanie produktów i półproduktów, tj.: mycie, obieranie, krojenie warzyw, mycie naczyń, utrzymanie kuchni i stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Przemyśl (podkarpackie)