STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdziałanie z Biurem Prasowym,9) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdziałanie z Biurem Prasowym,9) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(brutto) do uzgodnienia. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE PREZYDENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe.2. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność interpretacji przepisów prawa,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,6) umiejętność pracy pod presją czasu, prawidłowa organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie,7) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawności i estetyki wypowiedzi publicznej, interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2) zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3) koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5) podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6) organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,7) prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,8) współdzialanie z Biurem Prasowym,9) współdzialanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,10) współdziałanie z miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-16KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 16 lipca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) referencje (kserokopia),7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 16 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//GP_DS._ASYSTOWANIA_PREZYDENTOWI_I_JEGO_ZAST..pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8c44faaaa3d827db83a5244bd794c38
Podobne oferty pracy
Sprzątanie terenu przy przychodni, pomoc przy transporcie pacjentów.
Primo sp.z o.o - 2017-10-05 - Otwock (mazowieckie)
w/g stanowiska
STOKROTKA Sp. z o.o. Lublin - 2018-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Barbara Bombis Wierzbica G - 2017-01-02 - Wierzbica Górna (opolskie)
- spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do dzieci, przygotowywanie do posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
praca przy dociepleniach budynków
EUROEDIL BOGUMIŁ CIUPAK - 2016-01-21 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad procesem obróbki metali. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
RATPOL SP.Z O.O. - 2018-06-25 - Krokowa (pomorskie)
Stacjonarna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-10-09 - Kamienica Polska (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Istnieje możlwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
spawanie małych konstrukcji stalowych
STAL-MECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Tadzin (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łosiów (opolskie)
Pomoc w przygotowywaniu zamówień z menu.
Top Brands Radosław Efler Infinito Pizzeria Bistro - 2018-05-18 - Zamość (lubelskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych wydawanie posiłków bufeciezakładowym, praca w godz.6-14/14-21/21-6
DGP Catering Sp. z o o - 2016-01-20 - Brzezie (opolskie)
Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9242
Urząd Miejski w Gostyniu - 2017-02-13 - Gostyń (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć lekcyjnych
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE "PRZYSZŁOŚĆ" W BYDGOSZCZY - 2016-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w sklepie spożywczym
ANNA Sklep Spożywczy Andrzej Mierzwa - 2016-03-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
budowa tras kablowych, układanie okablowania
uTech NETWORKS - 2016-10-03 - Ciągowice (śląskie)
przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
transport towarów na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)
Mechanika maszyn drogowych, naprawy ślusarskie związane z maszynami drogowymi (pisakraki, zamiatarki, pomoce drogowe).
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Biskupice (małopolskie)
Wykonywanie ozdobnych elementów z blach. Praca od poniedziałku do piątku 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wolica (mazowieckie)
Praca przy produkcji mebli, obsługa maszyn stolarskich.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Korfantów (opolskie)
Kierowanie pojazdami, poszukiwanie pojazdów do kupna w tym pojazdów zabytkowych z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bieruń (śląskie)
Przebieranie, sortowanie owoców i warzyw, pakowanie towaru.
Grupa Producentów KLASA Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Klementowice (lubelskie)
drobne naprawy wewnatrz i na zewnątrz budynków, prace porządkowe, koszenie trawy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRYWATNYCH - 2016-08-17 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Zakres zadań:1. Szczegółowa informacja o zakresie działania Urzędu.2. Wydawanie druków i pomoc w ich prawidłowym wypełnianiu przez interesantów.3. Obsługa centrali telefonicznej i faksu.4. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrzUrzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji.5. Wprowadzenie i bieżąca kontrola elektronicznego obiegu dokumentów w UrzędzieGminy.6. Nadzór nad tablicą ogłoszeń Urzędu (wywieszanie przekazywanych ogłoszeńi obwieszczeń) oraz kluczami do pomieszczeń umieszczonymi w gablotach.7. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych i gminnych oraz ich udostępnianiepetentom.8. Wykonywanie czynności z zakresu archiwum zakładowego.9. Dokonywanie zakupu materiałów materiałów kancelaryjnych, odzieży roboczej,współpraca w zakresie profesjonalnego niszczenia dokumentów.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-01-30 - Ustka (pomorskie)
spawanie metodą TIG (141), mile widziane MAG (135), umiejętność czytania rysunku technicznego, prace ślusarsko - monterskie mile widziane, praca w produkcji konstrukcji nierdzewnych
EKO STAL Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Kierowanie wózkiem jezdniowym, załadunek, rozładunek, przemieszczanie materiałów i sprzętu.
VANNER S.C. M. Ciak- Sabatowska, J. Sabatowski - 2017-01-31 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie produktów i półproduktów, tj.: mycie, obieranie, krojenie warzyw, mycie naczyń, utrzymanie kuchni i stanowiska pracy w czystości
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Przemyśl (podkarpackie)
,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)