STANOWISKO OPIEKUNA DZIECIĘCEGO W PUBLICZNYM ŻŁOBKU JAŚ I MARYSIA W GNIEWIE - 3 ETATY Gniew oferta pracy URZĄD MIASTA I GMINY GNIEW
Stanowisko: STANOWISKO OPIEKUNA DZIECIĘCEGO W PUBLICZNYM ŻŁOBKU JAŚ I MARYSIA W GNIEWIE - 3 ETATY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty:http://bip.gniew.pl/Article/get/id,20390.html
Data publikacji: 2018-11-15
Lokalizacja: Gniew (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY GNIEW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-140 Gniew, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły oferty:http://bip.gniew.pl/Article/get/id,20390.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO OPIEKUNA DZIECIĘCEGO W PUBLICZNYM ŻŁOBKU JAŚ I MARYSIA W GNIEWIE - 3 ETATY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gniew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekunka w żłobku / klubie dziecięcym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: http://bip.gniew.pl/Article/get/id,20390.html
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA I GMINY GNIEW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Plac Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Gniew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gniew
Ulica pracodawcy: Plac Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: http://www.gniew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekunka w żłobku / klubie dziecięcym
Data dodania oferty pracy: 15.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace ogólnobudowlane na budowie na terenie kraju
RAVECO Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
Montaż mebli, obsługa maszyn stolarskich
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Dział (małopolskie)
obróbka, skrawanie metali; min.5 lat doświadczenia; godziny pracy do uzgodnienia
ZAKŁAD USŁUG HANDLOWYCH"MADPOL" WOJCIECH MADEJA RASZOWA - 2016-01-05 - Raszowa (opolskie)
- prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej- uczestniczenie w dokonywaniu wypłat świadczeń krótkoterminowych- przygotowywanie dokumentów wytworzonych w referacie do archiwizacji- dołożenie szczególnej staranności w celu ochrony interesu osób, których dane osobowe są przetwarzane, w szczególności ochrona tych danych osobowych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem- przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Gorlice (małopolskie)
prace na stolarni
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw z zakresu projektów finansowych ze średków zewnętrznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie i realizacja strategii, programów i planów długoterminowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-11 - Pszczółki (pomorskie)
Praca w sklepie spożywczym: obsługa klientów, dbanie o salę sprzedażową, wykładanie towaru itp
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Kraków (małopolskie)
Praca na terenie kraju, w zakładzie produkcyjnym w Dąbrowie Górniczej lub na budowach. Praca związana z konstrukcjami stalowymi, zbiornikami, urządzeniami energetycznymi.
P.P.U.H COMSTAL - 2017-09-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-sprzątanie-dbanie o czystość części biurowej oraz socjalnej zakładupraca w Świebodzicach
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2017-09-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Przysietnica (podkarpackie)
obsługa klientów, rozliczenia, sprzedaż, zamówienia, raporty
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Władysławów (mazowieckie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego oraz konserwuje i dokonuje niezbędnychnapraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeńadministruje siecią PSTD oraz siecią INTERNET w celu dostarczenia aktualnych informacjiadministruje stanowiska komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych w celu wspomagania pracy komórekdo spraw OIN pod kątem informatycznymuruchamia i wdraża nowe systemy i rozwiązania teleinformatyczne w celu usprawnienia dostępu do baz danych iinnych aplikacjiprzetwarza informacje w policyjnych oraz pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu wspomagania pracyPolicjiwspółpracuje w dziedzinie informatyki z właściwą komórką organizacyjną Wydziału Łączności i Informatyki KWP wcelu uzyskania bieżących informacji
Komenda Miejska Policji - 2016-10-14 - Jaworzno (śląskie)
odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży/wystawianie faktur VAT/,b) odliczanie podatku naliczonego związanego z czynnościami opodatkowanymi,c) stosowanie zwolnień przewidzianych w przepisach,d) sporządzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu Starostwa Powiatowego oraz cząstkowejdeklaracji VAT,e) prowadzenie scentralizowanego rozliczania podatku VAT polegającego na agregacji danychzawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach,f) sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Powiatu Opolskiego na podstawie deklaracji cząstkowych,g) sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu Powiatu Opolskiego w postaci Jednolitego PlikuKontrolnego,h) prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe oraznadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów,i) terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego,j) współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościamikontrolnymi,k) przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanegorozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski,l) prace administracyjne w zakresie Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
praca z dziećmi w wieku 7-14 latpraca na umowę na czas okreslony (15/26 etatu), praca jednozmianowa - 15 godzin tygodniowooferta dostępna w sali C
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego - 2018-06-28 - Polakowice (dolnośląskie)
praca związana z produkcją galaretek
Firma "BOKA" Bożena Mijakowska - 2016-08-03 - Dębno (zachodniopomorskie)
Koszenie, grabienie, sprzątanie.
DSM PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- MONTAŻ, INSTALACJA I URUCHAMIANIE MASZYN- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH PRAC ŚLUSARSKICH- WYKONYWANIE I NAPRAWA CZĘŚCI MASZYN
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2017-08-07 - Dębica (podkarpackie)
Zgodnie z umową
ARKA PHU Stacja Paliw, Apteka "POD RATUSZEM", Apteka im. św.Ojca PIO, Hotel Senator GRAN VIA - 2016-08-25 - Olchowa (podkarpackie)
- pomoc mechanikowi ,dbanie o porządek na terenie bazy, transport częsci zamiennych
MIR-POL MIROSŁAW ŁOPUCKI - 2016-02-12 - Strzyżewice (lubelskie)
- Obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym w tym: udostępnianie akt, przyjmowanie zwrotów akt, włączanie dokumentów do akt, konserwacja i weryfikacja akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)
Opieka nad osobami starszymi, pomoc w czynnościach codziennych: ubieranie, karmienie, przewijanie, kąpiel, pranie, przygotowywanie drugiego śniadania itp. Wymagania: doświadczenie, mile widziana osoba bez nałogu palenia. Forma kontaktu z Pracodawcą: 58-671-91-91
"SENIOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-08 - Rumia (pomorskie)
załadunek i rozładunek towarów
DRUKARNIA POZKAL SP Z O O SP K - 2016-02-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przedstawiciel handlowy
DUKATO SP. Z O.O. ODDZIAŁ GRYFICE - 2016-01-21 - Gryfice (zachodniopomorskie)
przedstawianie oferty Internetu światłowodowego, zbieranie zamówień od klientów
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Pawłowice (śląskie)
Miejsce pracy : delegacje na terenie kraju Miejsce pracy : delegacje na terenie kraju Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie i transport .
Przedsiebiorstwo Budownictwa Przemysłowego i Ogólnego KOP-BUD Ryszard Wojnar - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)
stanowisko ds przetwarzania danych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
utrzymywanie czystości na obiekcie
ASPEN Spółka z O.O. - 2016-05-16 - Sieradz (łódzkie)
1. Zarządzanie transportem towaru, transport
F. H. U. "ALKA" Tomasz Dzienia - 2018-01-08 - Karkosy (łódzkie)
1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)