STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA Kluczbork oferta pracy "KANCELARIA K&W" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, zarządzanie dokumentacją klientów, utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi instytucjami.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: "KANCELARIA K&W" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podwale 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, zarządzanie dokumentacją klientów, utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi instytucjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość języka angielskiego. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane, pracodawca przeszkoli pracownika.
Nazwa pracodawcy:
"KANCELARIA K&W" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
RYNEK 7, 50-106 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny w języku niemieckim
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 01.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b4b1145f2ae105248c84d6b5810c1dc1
Podobne oferty pracy
jw.
Smurfit Kappa Polska Sp. z o. o. - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie spraw członkowskich, rozliczanie wkładówmieszkaniowych i prowadzenie w tym zakresie kont analitycznych,prowadzenie spraw związanych z RODO, czasowa obsługa sekretariatu.Praca w godz. 7-15.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-05-08 - Opole (opolskie)
Znajomość asortymentu RTV i AGD, porządkowanie półek, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Gdańsk (pomorskie)
Kierowanie autem ciężąrowym, prowadzenie dokumentacji transportowej.
BRT Robert Beda - 2016-08-16 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
bieżące naprawy pojazdów msamochodowych
"AGRO-SKŁAD" SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Potworów (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów z Ukrainy, obsługa klientów i sprzedaż produktów firmy, budowanie trwałych relacji z klientami oraz dbałość o prawidłową ekspozycję towaru, utrzymanie porządku na sali sprzedaży. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
- Rozbiór mięsa. Wstępna obróbka warzyw i owoców. Zabezpieczenie surowców przed zepsuciem. Dbanie o porządek w obrębie kuchni i sanitarnego zaplecza. Czyszczenie sprzętu i naczyń. Dekorowanie potraw przed wydaniem.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy jako pomoc kuchenna. Wymagana aktualna książeczka sanepidu lub aktualne orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wymagane umiejętności: racjonalnego wykorzystania produktów, dekorowanie potraw, komunikatywność. Wymagana znajomość podstawy zdrowego żywienia.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
utrzymanie porządku w gospodarstwie, praca na 1/2 etatu
GOSPODARSTW ROLNE PAWEŁ TOMIAK - 2017-10-27 - Reklin (wielkopolskie)
Obsługa kancelaryjna Wydziału - kopertowanie pism, wypisywanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, obsługa klientów Wydziału ubiegających się o świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego (pomoc przy wypełnianiu wniosków), świadczenie wychowawcze, dodatek mieszkaniowy i energetyczny.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Srzedawca/Kasjer - Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie zasadnicze zawodowe, pożądany staż pracy, mile widziane aktualne badania sanepid. Zainteresowane pracą osoby mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosić się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2019-01-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
referent do spraw księgowości, obsługa programów księgowych
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-04 - Mielec (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
Sanatorium Uzdrowiskowe Dukat Medical Spa Sp. z o.o. - 2020-07-07 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Wykładanie towaru i dbanie o jego prawidłową ekspozycję, kontrola terminów przydatności do spożycia, obsługa klienta, dbanie o porządek i czystość w miejscu pracy.
Sklep Wielobranżowy K. Gajos, M. Gajos s.c. - 2018-04-16 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
szlifowanie nóg drewnianych, przygotowanie drewna do obróbki
F.U.H.'JACEK' Jacek Krysztofowicz - 2019-02-25 - Paczkowo (wielkopolskie)
Na podanym stanowisku:Zadania:•Generowanie zamówień zakupu•Współpraca z dostawcami •Nadzór nad jakością i terminowością dostaw •Sporządzanie raportów oraz weryfikowanie dokumentów•Współpraca z pozostałymi działami organizacji•Wystawianie dokumentów firmowych •Przygotowywanie ofert dla klientów kluczowychOczekiwania :•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Wykształcenie minimum średnie•Komunikatywna znajomość języka angielskiego•Zaangażowanie •Prawo jazdy Kat. B•Znajomość i obsługa programów Office –Word, Exell•Komunikatywność•Umiejętność samodzielnego organizowania pracy•Gotowość i dyspozycyjność do wyjazdów służbowychGodzina zakończenia pracy: 16:00Praca na okres próbny: 3 miesiące, następnie 24 miesiące
LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-13 - Łódź (łódzkie)
--realizowanie planów produkcyjnych w zakresie pakowania i montażu-kontrola jakości komponentów plastikowych-właściwe użwanie przyrządów pomiarowych
C-TECH Sp.z.o.o - 2018-02-12 - Kowary (dolnośląskie)
1. Prezentowanie i popieranie postawy przyjaznej integracji, podkreślanie i docenianie starań, motywacja dziecka, podnoszenie samooceny dziecka, dbanie o jego sferę emocjonhalno - motywacyjną.2. Pomoc przy czynnościach higieniczno - sanitarnych.3. Pomoc przy posiłkach.4. Pomoc w uczestniczeniu zabaw.5. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Łęczyca (łódzkie)
- przygotowywanie dań w wydzielonej sekcji, - dbanie o gospodarkę magazynową, - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy, - wykonywanie zadań zleconych przez Szefa Kuchni.
Golden Tulip - 2017-08-14 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
ref.30 art.150f
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Białogard (zachodniopomorskie)
- czynności pomocnicze na produkcji/ przy pakowaniu/magazynowe.Miejsce pracy Łódź, ul. Piotrkowska 270 oraz teren całej Polski.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych w godzinach od 07.30 - 15.30 na terenie Bolesławca + 50 km od Bolesławca.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-11-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Układanie kostki brukowej i krawężników, czyszczenie i impregnacja kostki brukowej, montaż ogrodzeń, prace ogólnobudowlane. Praca od poniedziałku do piątku z godzinach: 7-15 (lub zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
ASTL BALTIC PAULINA BAJZERT - 2020-11-30 - Długie Pole (pomorskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających twarzy i ciała, miejsce wykonywania pracy: WOLSZTYN, ZBĄSZYŃ
B.A.M.M. - B. MICEWSKI A.MARCINKOWSKA-MICEWSKA S.C. - 2015-12-08 - Wolsztyn (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/534456/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_go
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2020-09-02 - Tczew (pomorskie)
obsługa magla i pralek automatycznych
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.
Urząd Gminy Ustka - 2019-08-04 - Ustka (pomorskie)