STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Legnica oferta pracy Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Stanowisko: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń i innej dokumentacji wynikającej z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa,udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami,współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień
Data publikacji: 2019-10-11
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowodworska 60, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń i innej dokumentacji wynikającej z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa,udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami,współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Prawa Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Nowodworska 60, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt tel. 660 475 572 lub e-mail: praca (at) lpgk.pl p. Magdalena Muszyńska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Nowodworska
Numer budynku pracodawcy: 60
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 11.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de5a0664c25421bac58a78fa2c57c2d0
Podobne oferty pracy
Naprawa maszyn stolarskich i urządze typu wózki widłowe, bieżące naprawy z uzyciem narzędzi.
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Zapobiegawczy i bieżący nadzór sanitarny
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2015-11-24 - Łobez (zachodniopomorskie)
Warsztat terapii zajęciowej, diagnoza funkcjonalna osób niepełnosprawnych intelektualnie, prowadzenie dokumentacji.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-02-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena ich predyspozycji i umiejętność przeprowadzania procesu wyboru kandydatów, obsługa gości zagranicznych, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, przebiegu rekrutacji, rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
SK-Work Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompletowanie zamówień zgodnie z listą wygenerowaną przez system (zamówienia klienta), umiejętnośc pakowania drobnych artykułów w kartony zbiorcze o wadze od 1 do 30 kg, kontrola pakowanych towarów wg listy, sprawdzanie ilościowe, kontrola jakościowa spakowanych kosmetyków,
Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-17 - Suchy Las (wielkopolskie)
Pracownik do spraw kadrowo-płacowych
Spółdzielnia Produkcji Rolnej "DIAMENT" - 2017-12-14 - Otfinów (małopolskie)
załadunek i rozładunek towarów, dokładne wypełnianie dokumnetów, terminowe dostarczanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Żagań (lubuskie)
Kierowanie pracą piekarzy. Wynagrodzenie od 2500 do 3000 zł brutto.
ŚWIEŻY CHLEB Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa maszyny typu monoblok składającej się z podzespołów: maszyna płucząca, nalewająca, korkowanica oraz maszyn peryferyjnych- aparat do kontroli jakości, drukarska atramentowa.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Aleksandria (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
przenoszenie zaprawy murarskiej i małych elementów konstrukcji mostu lub wiaduktu; wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań; mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów, takich jak:beton i zaprawa murarska; kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych; rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów naprzyczółkach mostowych; wykonywanie prac pomocniczych przy instalowaniu oświetlenia, oznakowania drogowego i nawigacyjnego, poręczy oraz barier drogowych; ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzętu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy użyciu taczek, nosiłek do transportu ręcznego i wózków ręcznych; sprzątanie placu bodowy i usuwanie różnych przeszkód
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej;Kompleksowa realizacja zleceń i umów w zakresie monitorowania możliwości technicznych;Obsługa zgłoszeń o usterkach i awariach oraz reklamacjach
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt osobisty.Przygotowywanie odlewów do malowania,odtłuszczanie powierzchni poprzez mycie odpowiednimi środkami,szpachlowanie,wyprowadzanie wyszlifowanych powierzchni,malowanie.
Andrychowska Fabryka Maszyn Defum S.A. - 2016-04-27 - Andrychów (małopolskie)
PODSTAWOWE PRACE W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ: KSIĘGOWANIE, OPISYWANIE FAKTUR, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ DO ARCHIWIZACJI
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Polska Cerekiew (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i magazynu, praca 2 h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kraków (małopolskie)
- Utrzymanie czystości na terenie obiektu. Sprzątanie biur, sanitariatów, korytarzy, schodów. Dbałość o porządek w miejscu pracy. Praca w oparciu o plan sprzątania danego obiektu.- Praca na 1/2 etatu w godz.: 16:00-20:00, 18:00-22:00 - wg grafiku, do uzgodnienia z pracodawcą.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Katowice (śląskie)
kierowanie budową, nadzór nad robotami budowlanymi przy budowie sieci wod-kan
Przedsiębiorstwo "DAREM" Mariusz Wierzbicki - 2018-04-09 - Głogów (dolnośląskie)
Wyrób wędlin
PIEKARNIA WŁADYSŁAW GIZA - 2016-12-02 - Bukowina Bobrzańska (lubuskie)
roboty murarskie;docieplenie w technologii "lekkiej-mokrej";roboty tynkarskie;roboty elewacyjne;
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Jaskrów (śląskie)
Przyjmowanie, rejestarcija osób do zatrudnienia w firmie, pomoc księgowej, praca z dokumentami, obsługa klientów
WOLTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Lublin (lubelskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Krajowe i miedzynarodowy przewóz osób
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
Naprawa pojazdów samochodowych
PILZAK AUTO Damian Pilzak - 2019-08-29 - Jakubówka (lubelskie)
Odbieranie i pakowanie kopert lub toreb z maszyny.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "CLASSIC" Halina Ojczenasz - 2019-02-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
według zawodu
"PODKOWA" Andrzej Cichocki - 2017-08-24 - Lutol (lubuskie)
-Udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,-Prowadzenie terminarza zajęć Dyrektorów PYP w lodzi, Zastępcy Dyrektora PUP w Łodzi ds. Aktywizacji, Zastepcy Dyrektora ds. Administracyjnych,- Nadawanie faksów,- Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- Przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych,- Obsługa narad ni spotkań organizowanych przez Dyrektów i interesantów,- Bieżące zajmowanie się codzienną prasą oraz kompletowanie publikacji i wycinków prasowych dotyczących PUP w Łodzi,- Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
Ogólna charakterystyka: osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się przygotowaniem, koordynowaniem i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych przypisanych Wydziałowi, a także tworzeniem dokumentów strategicznych będących w kompetencjach Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; 2. koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; 3. rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych 4. współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta, dokumentów strategicznych w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)