STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gorzów Wielkopolski oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
Stanowisko: STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych,-opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne w celu realizacji ustawowego obowiązki oraz umożliwienia kontroli sposobu wydatkowania środków publicznych,-opracowywanie projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania oraz publikacja zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznymi, -udział w pracach komisji przetargowej w celu sprawnego i zgodnego z przepisami przeprowadzenia zamówienia,- sporządzanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publ.
Data publikacji: 2020-11-09
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WEŁNIANY RYNEK 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wewnętrznych,-opracowywanie i prowadzenie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne w celu realizacji ustawowego obowiązki oraz umożliwienia kontroli sposobu wydatkowania środków publicznych,-opracowywanie projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania oraz publikacja zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznymi, -udział w pracach komisji przetargowej w celu sprawnego i zgodnego z przepisami przeprowadzenia zamówienia,- sporządzanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: szczegóły oferty na www.zgmgorzow.bip.gov.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dokumentacji przetargowej, znajomość ustawy Prawo Zam.Pub. wraz z nowelizacją, Kodeksu Cywilnego[Umiejętność 1] : doświadczenie na stan. związanym ze stosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub sporządzaniem[Inne] : szczegóły oferty na www.zgmgorzow.bip.gov.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_nip: 5990112892
danePracodawcy_regon: 003161962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
WEŁNIANY RYNEK 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: szczegóły oferty na www.zgmgorzow.bip.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0861
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935140
Ulica pracodawcy: WEŁNIANY RYNEK
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56df1917b8bf03f74d19d201fe4c093c
Podobne oferty pracy
Zapenia obsługę spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-06-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Liczenie towarów na terenie obiektów handlowych przy pomocy skanerów przemysłowych
kontakt przez OHP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, rekrutacja pracowników, rozliczanie czasu pracy, współpraca z APT, inne prace zlecone przez przełożonego.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2019-04-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
doręczanie korespondencji
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-08 - Witnica (lubuskie)
Praca przy linii produkcyjnej, przy zalewaniu form masą polimerobetonową.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Polkowice (dolnośląskie)
- praktyczna umiejętność wykonywania masaży (masaż klasyczny, relaksacyjny, sportowy), - dodatkowe kursy innych masaży mile widziane, - promocja oraz sprzedaż zabiegów i produktów, - dbałość o porządek w gabinetach.-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej,-Kontakt telefoniczny: 734-155-229-Kontakt e-mail: a.kujawa (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2019-02-20 - Gniew (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2020-05-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
targi pracy
POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU - 2017-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Spawanie elementów konstrukcji autobusów.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprawdzanie terminów ważności artykułów, dbanie o czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Nowy Duninów (mazowieckie)
- Praca na zgrzewarkach: zgrzewanie drutów metalowych, siatek, prętów.- Wynagrodzenie na okresie próbnym: 18 zł/brutto/godzina. Wynagrodzenie po okresie próbnym: od 3500 do 4000 zł/brutto w systemie akordowym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Praca również w soboty. Wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata na produkcji. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 694-446-382) w godzinach 8:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 25, 40-241 Katowice) lub e-mail: biuro (at) matserwis.eu
MATSERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Katowice (śląskie)
Ustawianie traka, prowadzenie przetarcza.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Czaplinek - 2018-01-03 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
wgrywanie oprogramowania do procesów na płytkach PCB,testowanie płytek PCB według wytycznych Klienta,diagnozowanie usterek na płytkach PCB, tworzenie raportów
GRUPA ATERIMA SP. Z O. O. SP. K. - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
Praca z dzieckiem w klasie IV szkoły podstawowej jako nauczyciel wspierający na 25/32 etatu. Kontakt osobisty w godz. 8.00-16.00.
Zespół Oświatowy w Żelkowie-Kolonii - 2016-03-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Praca przy produkcji kotłów drewnianych.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FINGO MARTA SOKOŁOWSKA - 2018-04-10 - Pionki (mazowieckie)
Ratownik na Krytej Pływalni Delfin
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dobrodzień (opolskie)
sprzedaż towarów w sklepie stacjonarnym
PLEUCOM Zygmunt Worsa - 2020-01-21 - Żarów (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Rawicz (wielkopolskie)
układanie listew, obcinanie listew, odbieranie materiałów od maszyny
ZPHU "JURKOP" s.c. - 2019-09-24 - Olbrachtówko (warmińsko-mazurskie)
instalacje wodociągowe i kanalizacyjne; praca w godzinach od 07:00 do 15:00 w okolicach miasta Stargard
Dominik Włodarczyk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe, Roboty Ziemne - 2018-12-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
Naprawa samochodów osobowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "LPG AUTO GAZ" EWA SIEDLIK - 2019-08-13 - Tarnów (małopolskie)
Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-30 - Chełm (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mława (mazowieckie)
- Obsługa maszyn na przydzielonych stanowiskach- Praca z systemem wspomagającym produkcję MMS- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem maszyn- Praca w ustalonym takcie- Dbałość o czystość maszyn- Przestrzeganie procedur ochrony środowiska EP8 i EP9- Przestrzeganie dokumentacji jakościowej i produkcyjnej- Przestrzeganie przepisów BHP
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
kontrola jakości produktów (części samochodowe)składanie dokumentacji jakościowejpraca w zespole
Grupa Aterima Sp. z o.o. Sp.k. - 2019-01-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa kasy fiskalnej- Przyrządzanie posiłków
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM, UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI WÓZKÓW JEZDNYCH WYSOKIEGO UNOSZENIA- WARUNEK OBLIGATORYJNYMIEJSCE PRACY DWORCOWA 20 W SZCZECINIE LUB MIERZYN, UL. WELECKA 2A (W PRZYPADKU MIERZYNA POCZTA POLSKA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z UL. DWORCOWEJ 20)
POCZTA POLSKA SA - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)