STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (3669) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (3669)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.

Data publikacji: 2018-06-07

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (3669)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FGŚP, FEP- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty12 czerwca 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2018

Data dodania oferty pracy: 06.06.2018

Oferta pracy ważna do: 12.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT - do 875 PLN

Udzielanie specjalistycznych porad lekarskich chorym kierowanym do Ambulatorium z Izbą Chorych ZK nr 1 W-w. Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - pocztowy lub telefoniczny: 71 327 26 27.
ZAKŁAD KARNY NR 1 WE WROCŁAWIU - 2017-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)

KONSULTANT DS. REKRUTACJI W DZIALE NIEMIECKIM - od 2 000 PLN

rekrutacja opiekunek osób starszych w Niemczech
kontakt przez OHP - 2017-05-18 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

Monter instalacji elektrycznych
KABELKOM Krzysztof Wańczyk - 2016-08-17 - Białogard (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI APARATU DO KRIOTERAPII - od 1 850 PLN

pracownik do obsługi aparatu do krioterapii
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom detalicznym,- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami,- monitorowanie zakresu korzystania przez klientów z usług oferowanych przez bank,- promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2017-09-27 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Wstępna obróbka warzyw, mięsa.Sprzątanie stanowiska pracy.Wstępne przygotowanie potraw.
Tango Cecylia Pociej - 2017-03-10 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tczew (pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 200 PLN

Zgodne ze stanowiskiem
PAULA FISH Sławomir Gojdź Spółka Jawna - 2016-09-15 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - DOZORCA - od 13 PLN

Sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnętrznych oraz w okresie zimowym odśnieżanie terenów. 4 do 6 godzin od poniedziałku do piątku. W zależności od opadów śniegu możliwa jest też praca w soboty oraz niedziele. Umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.Praca na terenie Zabrza.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 700 PLN

Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)

OPERATOR MASZYNY POLIGRAFICZNEJ DO PRODUKCJI RIGID BOX - od 16 PLN

Obsługiwanie i nadzorowanie maszyn wielooperacyjnych służących do wytwarzania opakowań z tektury litej, ustawianie maszyn i podzespołów, sprawdzanie stanu technicznego oprzyrządowania, spradzanie jakości produkowanych wyrobów, konserwowanie obsługiwanych maszyn, prowadzenie zapisów z przebiegu produkcji i pracy maszyn, utrzymywanie ładu i porządku na stanowisku pracy, sprawdzanie jakości tektury oraz innych surowców pod względem zgodności z parametrami określonymi w instrukcji technologicznej, nadzorowanie innych pracowników. Praca na cały etat, od poniedziałku do piatku w godzinach 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Pruszków (mazowieckie)

ZATĘPCA KIEROWNIKA SKLEPU - od 2 450 PLN

wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie kasy fiskalnej, nadzór nad 5 osobowym zespołem, obsługa kasy fiskalnej
Hantor-Bis Sp. z o.o. - 2016-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY (PRACE WYKOŃCZENIOWE) - 12 000 - 15 000 PLN

prace wykończeniowe, układanie płytek, szpachlowanie, gipsoawnie, itp., praca na terenie Norwegii, wyjazd na 1,5 miesiąca powrót do Polski na 2tygodnie
Krzystyniak Paweł Budmatex - 2016-10-25 - Wadowice (małopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 200 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)

TOKARZ - od 2 100 PLN

obsługa toarek krzywkowych 1 i 6 wrzecionowych, toczenie elementów metalowych
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "KOW- KOT" s.c. Kowalski Wiesław, Kotkowski Tadeusz - 2018-05-10 - Mława (mazowieckie)

STANOWISKO DS EKSPEDYCYJNO - ROZLICZENIOWYCH - od 1 575 PLN

przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w palcówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek w sytemie informatycznym, sporządzanie dokumentacji w zakresie usług pocztowych
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-05-14 - Lubsko (lubuskie)

MERCHANDISER - do 9 PLN

Serwisowanie stoiska - przebudowa alkoholi w sklepach detalicznych
kontakt przez OHP - 2016-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)

INSTALATOR SYSTEMÓW ALARMOWYCH - od 2 000 PLN

montaż instalacji systemów alarmowych i telewizji przemysłowej, konfiguracja i podłączenia tych systemów alarmowych; miejsce pracy okolice Strzelec Opolskich, Opola; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
AGENCJA OCHRONY VIP-GUARD SP. Z O.O. OPOLE - 2016-06-29 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK HOTELU - od 1 850 PLN

PRACOWNIK HOTELU-OBSŁUGA RECEPCJI,RESTAURACJI"GOŚCINIEC DĘBICKI"
Daniel Machala Firma Produkcyjno- Handlowo Usługowa EURO-MONT - 2016-07-26 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO STAŻYSTY Z MIEJSCEM WYKONYWANIA PRACY W SEKCJI DS. INFORMATYZACJI SĄDOWNICTWA W SŁUPSKU - od 2 467 PLN

szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, nr referencyjny Kd.101.50.3.2018; przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2018 r.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2018-04-27 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątaczka biurowa.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Baninie - 2017-03-14 - Banino (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - od 1 050 PLN

Obsługa klienta w salonie meblowym, sporządzanie umów sprzedaży ratalnej, zamawianie towarów u dostawców, realizacja reklamacji.
Alina Brożek - MEBLE BROŻEK - 2018-03-18 - Brzesko (małopolskie)

PRACOWNIK SKLEPU - od 1 000 PLN

Uzupełnianie towaru - warzy, dostarczanie towaru
Adamczyk Maria - 2017-01-16 - Jaworzno (śląskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 3 000 PLN

Sprzedaż leków
Punkt apteczny Małgorzata Ługowska - 2016-11-25 - Goniądz (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - do 2 300 PLN

1. profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, 2. aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,3. udzielanie informacji o świadczonych usługach.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-24 - Gdańsk (pomorskie)


Wybierz powiat