STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1854) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1854)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Data publikacji: 2019-03-29

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
88-101 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1854)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty11 kwietnia 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 29.03.2019

Oferta pracy ważna do: 11.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK BUDOWLANY/PRACOWNIK FIZYCZNY - od 14 PLN

Robotnik budowlany - pracownik fizyczny
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2018-06-26 - Szepietowo (podlaskie)

MONTER / OPERATOR LINII PRODUKCYJNEJ - od 1 910 PLN

Praca przy procesie produkcji na hali produkcyjnej. Montaż i składanie elementów części samochodowych.
Gi Group Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Tychy (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

prace magazynowe w hurtowni budowlanej
Rafał Czumaj "KWARTET" Firma Handlowo-Inwestycyjna - 2017-06-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

OFERTA KONKURSOWA- FUNKCJONARIUSZ SŁUŻBY WIĘZIENNEJ - od 2 843 PLN

praca w systemie zmianowym także z bronią palną, służba w dziale ochrony w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności, w specyficznym środowisku pracy związanym z izolacją, podwyższonym ryzykiem wystąpienia systuacji trudnych, stresujących, praca wymaga umiejętności podporządkowania się hierarchicznej strukturze.dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej Zakła Karny Cieszyn w zakładce praca.
Zakład Karny w Cieszynie - 2018-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

POMOC DO DZIECI W PRZEDSZKOLU - 1 017,4 PLN

Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Pewel Wielka (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

obsługa narad i spotkań organiowanych przez Dyrektorówzawidamianie pracowników o terminach narad organizowanych prz PUPkompletowanie protokołóow ze spotkań Dyrektórów i interesantówpomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczeniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Zapoznanie sie z sądowymi urządzeniami ewidencyjnymi, kopertowanie pism, rozdzielanie korespondencji do akt, podkładanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, zakładanie okładek sprawy, sporządzanie spisów archiwalnych, zszywanie akt, sporządzanie odpisów orzeczeń, wokand, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

naprawa samochodów
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Krzysztof Kaniewski - 2016-02-19 - Tworóg (śląskie)

STANOWISKO DS. PRACOWNICZYCH - od 2 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7.30-15.30; umowa na czas określony 6 miesięcy; szczegóły oferty na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Potęgowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie - 2018-02-15 - Potęgowo (pomorskie)

ROBOTNIK DROGOWY - do 2 000 PLN

ukladanie krawężników,obrzeży kostki, obsługa urządzeń brukarskich
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kaki-Mroczki (mazowieckie)

PAKOWACZ - od 1 600 PLN

Praca polega tylko i wyłącznie na pakowaniu artykułów spożywczych takich jak wędliny i wyroby garmażeryjne.Miejsce pracy - Beilen, Holandia
Workforce Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Holandia (Holandia)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Przygotowywanie i dbałość o stanowisko pracy:- pomoc w przygotowywaniu potraw- pomoc przy porcjowaniu
Kicyk Dorota - 2018-09-21 - Zamość (lubelskie)

AUTOMATYK MECHATRONIK - od 7 000 PLN

Kompleksowe naprawy maszyn,głównie z nastawieniem na mechanikę.Wykonywanie przeglądów maszyn,wykonywanie modernizacji i usprawnień maszyn.
ManpowerGroup - 2018-02-08 - Błonie (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY K/M - od 2 500 PLN

jw
GDF Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ZIELENI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 000 PLN

1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)popularyzowanie ochrony przyrody i współpraca w tym zakresie z zainteresowanymi organizacjami,11)wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości, z wyłączeniem nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków,12)ustalanie i pobieranie opłat za usuwanie drzew i krzewów,13umożliwienie wprowadzenia przez Radę Miasta odpowiednich form przyrody,14)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez wymaganego zezwolenia,15)wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowanych niewłaściwym wykonaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności,16)sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przepisów o ochronie przyrody w trakcie gospodarczego wykorzystania zasobów i poszczególnych składników przyrody przez jednostki organizacyjne oraz osoby prawne i fizyczne,17)rozwój i ochrona terenów zieleni i zadrzewień na terenie miasta Chełm,18)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) praca w terenie przeprowadzanie wizji wnioskowanych do wycinki drzew lub krzewów,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki, aparatu fotograficznego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 350 PLN

sprzątanie salonu fryzjerskiego i siedziby firmy
KOMBiMAT MAGDALENA ŻYWIOŁEK-ANDRYSZ - 2018-11-23 - Plewiska (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 2 050 PLN

przyjmowanie, opracowywanie przesyłek, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, obsługa klienta w zakresie usług pocztowychi finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-06-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Księgowanie faktur kosztowych, księgowanie ŚT, księgowanie WB, sporządzanie przelewów, sporządzanie i kontrola rejestrów VAT, dekretowanie dokumentów, uzgadnianie sald kontrahentów, rozliczanie różnic kursowych.
Badura Studio Sp. z o. o. - 2018-08-08 - Wadowice (małopolskie)

BRYGADZISTA - OGRODNIK - od 3 200 PLN

Brygadzista - ogrodnik
Ogrody Jagielski, Maciej Jagielski - 2017-03-28 - Bolesławice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA (NR 1437) - od 2 300 PLN

Obsługa klientów w sklepach ogólnospożywczych
BYDGOSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W BYDGOSZCZY - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W DROGERII KOLIBER - od 2 200 PLN

- sprzedaż art.- wykładanie towaru,- ekspozycja towaru,
Firma Handlowo-Usługowa Piotr Soroka - 2018-10-08 - Warszowice (śląskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY/SPRZĄTACZKA - od 8,3 PLN

prace porzadkowe na terenie obiektów, gastronomicznych, handlowych, biurowych
CLEAN WAY Duszyński Mariusz - 2016-01-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

DOSTAWCA PIZZY - do 2 100 PLN

dostarczanie zamówien na terenie masta, składanie kartonów, porządki w zakładzie, porządki w samochodzie, wynoszenie śmieci, mycie naczyń , krojenie wędlin , warzyw.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. EKONOMICZNO- PODATKOWYCH - od 2 800 PLN

-rozliczenia w zakresie podatku VAT i CIT, w tym sporządzanie i weryfikacja deklaracji podatkowych; -sporządzanie raportów finansowych;-sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych; -współpraca zinstytucjami zewnętrznymi; -nadzór nad zamknięciem okresów rozliczeniowych; -nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie -sprawozdawczość GUS w wybranym zakresie;-zastępstwo Głównego Księgowego, w tym: nadzór nad księgowością Spółki, w tym współodpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont orazprocedury księgowo-podatkowe; sporządzanie sprawozdań finansowych; kontrola i nadzór nad ewidencją majątku trwałego i obrotowego, w zakresienaliczania i ewidencji wynagrodzeń oraz związanych z tym rozliczeń publiczno-prawnych; nadzór i kierowanie Działem Finansowym Spółki, w tym organizacja i nadzór pracy podległych pracowników.
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-12 - Polkowice (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA/OBSŁUGA KLIENTA - 997,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)


Wybierz powiat