STANOWISKO DS. WYPŁATY NALEŻNOŚCI PRACOWNICZYCH (NR 7035) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. WYPŁATY NALEŻNOŚCI PRACOWNICZYCH (NR 7035)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - Zapewnia realizację obsługi pracowników oraz innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
Data publikacji: 2018-11-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy - Zapewnia realizację obsługi pracowników oraz innych osób fizycznych zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych w zakresie wypłat należności wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYPŁATY NALEŻNOŚCI PRACOWNICZYCH (NR 7035)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Pożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługa finansowąWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweZa datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczTermin, do którego należy składać dokumenty23 listopada 2018 r. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjnąWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Wymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 09.11.2018
Oferta pracy ważna do: 23.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn typu overlock, stebnówka, kapówka-szycie odzieży damskiej lekkiej; godz. pracy 7-15; praca w systemie akordowym, wynagrodzenie min. 2000 zł brutto+akord
Interstyl Monika Reichert - 2017-08-22 - Słupsk (pomorskie)
Ochrona fizyczna osób i mienia.
Trans - Nauta Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Gdynia (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
operator będzie odpowiedzialny za przygotowanie samochodów do wydania, wizualną kontrolę jakości swoich działań, a także za opiekę nad wyposażeniem myjni.
AUTO-GAZDA Sp. z o.o. S. K. - 2017-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klientów w ramach sporządzania umów zastawu, sprzedaż stacjonarna, obsługa portali społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Milicz (dolnośląskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych takich jak:Manicure hybrydowyHenna brwi i rzęs z regulacjąWszystkie inne zabiegi będą dodatkowym atutem.
FORSARYN Aleksandra Rynduch - 2016-08-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prowadzenie spraw z zakresu ds. kadr, rozliczeń pracowniczych i podatku VAT, a w szczególności:1) prowadzenie spraw kadrowych Urzędu Gminy, w tym dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy;2) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami pracowników i zleceniobiorców;3) wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń;4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i zleceniobiorców, współpraca w tym zakresie z ZUS;5) prowadzenie spraw dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych (pracowników, zleceniobiorców), współpraca w tym zakresie z urzędami skarbowymi;6) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;7) prowadzenie ewidencji środków i przedmiotów nietrwałych;8) rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT);9) fakturowanie operacji związanych ze sprzedażą mienia komunalnego i świadczeniem usług;10) sporządzanie sprawozdań statystycznych.Praca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl/index.php?id=211049
Urząd Gminy w Siemyślu - 2018-02-12 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie prac zleconych przez przełożonego na dziale produkcji elementów mechanicznych
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
.
Konrem MET Sp.z o.o. - 2016-12-20 - Jastrząb (mazowieckie)
Sprzątanie terenu.
Spółdzielnia Inwalidów NOWATOR w Płocku - 2017-01-12 - Płock (mazowieckie)
prace przeładunkowe
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-04 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Zbrojenie elementów budowlanych Wykonywanie szalunków tradycyjnych oraz systemami PERI, DOCA Zalewanie form betonowych Montaż konstrukcji systemowych na podstawie dokumentacji technicznejPraca na czas określony: 1 rok
"NOWA H&A" Spółka Cywilna Piotr Mildner, Ryszard Cora - 2017-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych.Osoba do przyuczenia.
AN KRUSZEWSKI Szczepan Kruszewski - 2017-04-04 - Duchnów (mazowieckie)
produkcja i montaż mebli.Wynagrodzenie minimalne plus premia
Salon Meblowy "SAGA" Ewa Wojciechowska - 2015-11-30 - Sława (lubuskie)
PRACOWNIK PRODUKCJI-OBSŁUGA URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH PRZY WYTOPIE SMALCU
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Sadykierz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie terenu wokół budynku szkoły, boiska
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dęborzyn (podkarpackie)
Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przewóz towarów - teren powiatu monieckiego
Gama Bruk Paweł Wroceński - 2017-08-31 - Mońki (podlaskie)
OBSŁUGA JADALNI I ZMYWALNI NACZYŃ-MASZYNA MYJĄCO - WYPARZAJĄCA , UTRZYMYWANIE NALEŻYTEJ CZYSTOŚCI,ROZKŁADANIE NACZYŃ DO POSIŁKÓW DLA DZIECI,Miejsce pracy: ul. Chojnowska 4, 53-617 WrocławKontakt z pracodawcą : tel. 501-713-491Sala G
Niepubliczne Przedszkole Mały Twórca - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)
obsługa kasy, wykładanie towaru, prace porządkowe, dbanie o jakość produktów
LIDL SP. Z O.O. SP. K - 2016-06-02 - Gubin (lubuskie)
Prcownik ochrony obiektu/portier.
ZBIGNIEW ŻURAWSKI FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "INTER-POL" - 2016-01-19 - Częstochowa (śląskie)
Wymagana wiedza i umiejętność do obsługi tokarki skrawającej sterowanej numerycznie, umiejętność czytania rysunku technicznego. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej, uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych kwalifikacji. Kontakt telefniczny w godzinach od 06.30 do 14.30, e-mailowy: i.pegiel (at) hydrotech.com.pl. W temacie e-maila proszę wpisać "Dział kadr".
HYDROTECH SA - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
prace biurowe, obsługa komputerowa wniosków, przygotowywanie ofert kredytowych i leasingowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Latchorzew (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Sejny (podlaskie)
prace porządkowe w budynku przedszkolnym i wokół budynku
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, tworzenie zestawień obrotów i sald
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Bytom (śląskie)