STANOWISKO DS. WSPARCIA EMERYTUR POMOSTOWYCH Koszalin oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Stanowisko: STANOWISKO DS. WSPARCIA EMERYTUR POMOSTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia w zakresie obsługi wniosków o emerytury pomostowe i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentów
Data publikacji: 2020-01-17
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie wsparcia w zakresie obsługi wniosków o emerytury pomostowe i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. WSPARCIA EMERYTUR POMOSTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania niezbędne: wykształcenie średnie, mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja,minimum 6 miesięcy pracy biurowej, wymagania dodatkowe: znajomość ustawy z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, współpraca, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, szczegółowe informacje dotyczące wymagań znajdują się na stronie www.zus.pl
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30 / 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Juliana Fałata
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b482318edd8007b0258e61bd8e2b7f2
Podobne oferty pracy
obsługa łupiarki
ARTOKAM Artystyczna Obróbka Kamienia, G. Zasiński - 2016-06-06 - Jaroszów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-01-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola procesu, sprawdzanie jakości produktu
kontakt przez OHP - 2019-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy maszynach produkcyjnych, praca z narzędziami, praca przy obróbce materiałow.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Lubaczów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Rudka (podlaskie)
prace zgodnie ze zajmowanym stanowiskiem, spawanie elementów
Przedsiebiorstwo Rolno Produkcyjne -KOMPASZ Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Głogów (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowywaniem decyzji; 2. prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; 3. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; 4. prawidłowa obsługa podatników; 5. przygotowywanie zaświadczeń, w tym o pomocy publicznej de minimis; 6. przeprowadzanie kontroli podatkowych; 7. rozpatrywanie odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; 8. przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; 9. podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2350 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-09-10 - Słupsk (pomorskie)
ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez OHP - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, okresowe mycie okien. Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych
MARCATO Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Glinianka (mazowieckie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub innych zespołów Ciscopolegająca na rozwiązywaniu problemów i ulepszeń przyszłych produktów pod nadzorem inżynierów starszych stopniem w obszarze technologii głosowej, rozwiązywanie zgłoszonych problemów sieciowych oraz produktów w obszarze technologii głosowej o średniej złożoności
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce Nabór
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-04-26 - Jaraczewo (wielkopolskie)
obsługa klientawykladanie towaru
ZAKŁAD MIĘSNY KRZCZONÓW Maria Dawidczyk, Robert Dawidczyk, Iwona Staszczyk s.c. - 2018-06-06 - Bychawa (lubelskie)
obsługa sprzężarek i wentylatorów
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Realizowanie zleceń produkcyjnych w zakresie wytwarzania półproduktów i wyrobów gotowych.
Phytopharm Klęka S. A. - 2017-09-26 - Klęka (wielkopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami Chin , budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Chin, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientom z Chin .
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie i demontaż zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
ELEKTRORECYKLING SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Sękowo (wielkopolskie)
- pomoc w codziennych czynnościach ( sprzątanie, gotowanie, czynności sanitarne),- robienie zakupów
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MICHAŁOWICACH - 2019-01-18 - Michałowice (małopolskie)
Kierowanie pojazdem do 3,5 tonu oraz prowadzenie dokumentacji. Praca na terenie UE,doświadczenie mile widziane
WolspedTrans Sp. z o.o. - 2019-05-13 - Karpicko (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania:sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu;bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw;wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku:intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie;praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto - do negocjacji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-10-04 - Słupsk (pomorskie)
1) prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie współpracy z miastami partnerskimi oraz inicjowanie nowych kontaktów zagranicznych,2) opracowanie koncepcji turystycznego, rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowanie produktu turystycznego,3) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem na przedmiotach przeznaczonych do obrotu handlowego i w celach reklamowych symboli miasta, tj. herbu, logo i nazwy miasta,4) promocja Miasta, udział w imprezach targowych krajowych i zagranicznych,5) podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta,6) udział w organizowaniu wydarzeń promocyjnych miasta,7) prowadzenie "fanpageów" miasta,8) planowanie i koordynowanie działań marketingowych Miasta Chełm,9) przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych,10) współpraca z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych,11) współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć, mających na celu prowadzenie działań marketingowych,12) współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,13) opracowanie koncepcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych Miasta Chełm,14) przeprowadzanie akcji promocyjnych, marketingowych, edukacyjnych,charytatywnych,15) opracowanie koncepcji oraz realizacja akcji marketingowych oraz eventów w przestrzeni miasta,16) dbanie o pozytywny wizerunek miasta,17) opracowywanie informacji promocyjnych przeznaczonych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca z Biurem Informatyki i Gabinetem Prezydenta w zakresie promocji Miasta Chełm w Internecie,18) publikowanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, dotyczących działań Departamentu,19) organizacja obchodów rocznic i świąt państwowych, imprez okolicznościowych na terenie Miasta Chełm i ich obsługa,20) opracowywanie materiałów i udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych w zakresie realizacji zadań Departamentu,21) sporządzanie wniosków i informacji na posiedzenia Komisji Oświaty i Kultury i Sportu oraz Sesje Rady Miasta Chełm,22) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków,23) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych oraz Prezydenta Miasta Chełm,24) samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)
Obsługa stacji paliw, sprzedawca.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Żagań (lubuskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych podmiotów.
Biuro Biegłych Rewidentów AUDYT Sp. z o.o. - 2019-10-24 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie - mechanika samochodowa mile widziana. Znajomośc zagadnień z zakresu mechaniki samochodowej, znajomość obsługi komputera, umiejętność pracy pod presją czasu. Charakterystyka pracy: obsługa klienta detalicznego, wystawianie dokumentów sprzedaży i magazynowych, doradztwo w zakresie doboru opon. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: sowada2 (at) sowada.com.pl
SOWADA SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-21 - Rybnik (śląskie)
przygotowanie gabinetu i stanowiska pracy, przygotowanie pacjenta do zabiegu, obsługa i konserwacja urządzeń i aparatów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Sulęcin (lubuskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny: 71-3190 314 wew. 22
VELENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; wymagane doświadczenie zawodowe; umiejętność naprawy samochodów ciężarowych, plandek; prace naprawcze ciągników lub plandek; miejsce pracy Gliwice
NIKA-TRANS Transport i Spedycja Piotr Konwerski - 2016-01-05 - Gliwice (śląskie)