STANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY Ustka oferta pracy Urząd Gminy Ustka
Stanowisko: STANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności:1) nadzoru nad budową, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeńmelioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne,2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunkówwodnych na gruntach,3) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacjiustawy Prawo wodne.2. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarkizielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno-sportowe, drogigminne.3. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonychustawami dla samorządów gminnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Ustka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Realizacja zadań z zakresu ustawy Prawo wodne, w szczególności:1) nadzoru nad budową, eksploatacją i konserwacją gminnych urządzeńmelioracyjnych, kanalizacji deszczowej typu: stawy, cieki wodne,2) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu zmiany stosunkówwodnych na gruntach,3) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie realizacjiustawy Prawo wodne.2. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania czystości i porządku oraz gospodarkizielenią w obrębie stref publicznych typu: place rekreacyjno-sportowe, drogigminne.3. Współpraca z innymi organami w zakresie realizacji zadań zastrzeżonychustawami dla samorządów gminnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnymetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, wyjazdy w teren, obsługa komputera.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE GMINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) wykształcenie średnie o profilu melioracje wodne lub inżynieria wodnokanalizacyjnalub budownictwo wodne lub ochrona środowiska lub wyższei udokumentowany staż pracy w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zmianystosunków wodnych;4) znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;5) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwoskarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowana opinią;6) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie możewykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanychz zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołującychuzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;2. Wymagania dodatkowe:1) prawo jazdy kategorii B;2) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnegolub administracji publicznej;3) komunikatywność, kreatywność, umiejętność argumentowania;4) umiejętność pracy w zespole;
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Ustka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty (własnoręcznie podpisane):1) list motywacyjny,2) życiorys curriculum vitae,3) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie,4) wypełniony kwestionariusz osobowy ubiegającego się o zatrudnienie, do pobraniana stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka: Urząd, Jak załatwić sprawę?, ReferatOrganizacyjny i Spraw Obywatelskich, Różne, zatrudnianie pracowników wurzędzie Gminy Ustka,5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełnipraw publicznych, oświadczenie o niekaralności6) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie są prowadzone postępowania: karne,w sprawach o wykroczenia oraz karne skarbowe,8) oświadczenie lub w przypadku posiadania zaświadczenie lekarskie o brakuprzeciwwskazań zdrowotnych kandydata do zatrudnienia na w/w stanowisku,9) oświadczenie kandydata lub zaświadczenie dot. biegłej znajomości obsługikomputera,10) ksero prawa jazdy kat. B,11) ewentualne opinie o kandydacie od poprzednich pracodawców,oraz wymagania RODO:12) Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji iZgoda na przetwarzanie danych - do pobrania na stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka:Urząd, Jak załatwić sprawę?, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,Różne, zatrudnianie pracowników w urzędzie Gminy Ustka.7. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z adnotacją NABÓR NASTANOWISKO DS. UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH ORAZ CZYSTOŚCI IPORZĄDKU NA TERENIE GMINY w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy wUstce przy ul. Dunina 24,w terminie do dnia 24 czerwca 2019 roku.W przypadku nadesłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu do Urzędu GminyUstka Biuro Obsługi Interesantów.Po tym terminie nastąpi rozstrzygnięcie naboru.Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.Ogłoszono w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń UrzęduGminy Ustka.Na stronie internetowej bip.ustka.ug.gov.pl zostanie ogłoszona informacja o ilościkandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję zostaną powiadomieni telefonicznie o terminierozmowy kwalifikacyjnej.Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu naboru na wolnestanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka Zarządzenie Nr 0152-1/06 Wójta GminyUstka z dnia 5 stycznia 2006 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiskaurzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka, zmieniony Zarządzeniem Nr 0152/12/2009 Wójtagminy Ustka z dnia 6 marca 2009 r., dostępne na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka UrządGminy, Nabór na stanowiska urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Dunina
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 24.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f09d44905c9e303edabe90cae8ac0302
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Sulęcin. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Sulęcin (lubuskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo HER-POL S.C. P.J.A. Herman - 2018-03-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie bez znaczeniamile widziane doświadczenie w pracy na ww stanowiskulub osoba chcąca się przyuczyć wymagane prawo jazdy kat. B1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2250 zł bruttopraca na terenie Powiatu Ostrowskiego + sporadycznie delegacje
Budownictwo Inżynieryjne Perz s.c. - 2019-02-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracownik gospodarczy
PRZEDSIĘBIORSTWO "CARGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjęcia, wydawania magazynowe i obsługa wózka widłowego. Wystawianie dokumentów magazynowych, prowadzenie ewidencji magazynowej /program CRP OPTIMA/.
SWEETPRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Zaskocz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie i aktualizację ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości dla obszaru Miasta Słupska, na podstawie dokumentacji przekazywanej przes sądy, notariuszy, organy administracji publicznej oraz na podstawie przepisów prawa i wniosków podmiotów ewidencyjnych.Ważniejsze zadania: prowadzenie i aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie dokumentacji przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej a także na podstawie wniosków podmiotów ewidencyjnych oraz na podstawie przepisów prawa; prowadzenie i aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości na podstawie dokumentacji przekazywanej przez notariuszy; rejestracja korespondencji stanowiącej podstawę aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie czynności materialno technicznej, a przekazywanej przez sądy, notariuszy oraz organy administracji publicznej; prowadzenie postępowań wyjaśniających w zakresie dokumentacji stanowiącej podstawę wpisów w bazie danych ewidencji gruntów i budynków; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach gdy aktualizacja danych ewidencyjnych nie może zostać przeprowadzona w trybie czynności materialno technicznej; sporządzanie zawiadomień o zmianach dokonanych w ewidencji gruntów i budynków; współpraca i wymiana korespondencji z Sądem Rejonowym w Słupsku, VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych w Słupsku; sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/662.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-25 - Słupsk (pomorskie)
montaż i demontaż linii produkcyjnych oraz maszyn i urządzeń
WORK 4 U SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych, wynagrodzenie według stopnia awansu zawodowego
Stowarzyszenie na rzecz Autyzmu "Uczymy się Żyć Razem" - 2017-08-08 - Kup (opolskie)
Przemieszczanie węgla na składach w trakcie zwałowania węgla w pryzmy oraz zbierania węgla ze zwałów przy zastosowaniu spycharekgąsienicowych, przemieszczanie węgla na składach w trakcie formowaniapryzm oraz zbierania węgla ze zwałów, a także podawanie węgla naprzenośnik zgrzebłowy przy zastosowaniu ładowarki kołowej, zagęszczenie warstw zwałowania węgla w zwale samojezdnym walcemwibracyjnym, zagęszczenie zboczy zwałów węgla na składachzagęszczarką ZS-4 z walcem o ciężarze 3,5 T zainstalowaną na spycharceTD 25G, praca w systemie trzyzmianowym7-15/15-21/21-7
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe BETRANS Sp z o.o. - 2015-12-17 - Brzezie (opolskie)
sprzątanie powierzchni biurowych i powierzchni magazynowych, garaży magazynowe,dbanie o dobry wizerunek firmy,utrzymywanie porzadku na danym obiekcie. Dobry stan fizyczny, młode osoby. Mile widziane osoby ze stopniem niepełnosprawnści.
JANG JAN GŁADYS - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Rybiny (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie sekretariatu,- Uzupełnianie formularzy danych,- Sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwai administrację rządową;ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennegooraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzenmnego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Wynagrodzenie "od 2400 zł brutto-w zależności od posiadanych kwalifikacji i komeptencji" Informacje na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-23 - Słupsk (pomorskie)
Promocja zdrowia
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Rawicz (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, zamawianie, odbieranie towaru
FIRMA HANDLOWA "KONRAD"s.c. Eugenia Nowak, Marian Nowak - 2016-05-10 - Brzozówka (małopolskie)
Pracownik techniczny komisu samochodowego, mycie samochodow, drobne prace mechaniczne, itp.
AUTO HIT Wójcikiewicz Tomasz - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszelakich prac związanych z instalacjami elektrycznymi.
"ELBUD PV" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Dąbrowa Rusiecka (łódzkie)
Przygotowanie potraw kuchni wietnamskiej z oryginalnych przepisów.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie miin. zawodowe,staż pracy 3-5 lat,mile widziane doświadczenie w branży produkującej paszę i koncentraty
TASOMIX Ireneusz Sobczak - 2015-11-06 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Hańsk Pierwszy (lubelskie)
Zaopatrzenie w materiały budowlane, dowóz narzędzi do mijesca budowy, transport narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z wewnętrznymi przepisami,- sporządzanie zestawień pomocniczych,- rejestrowanie przesyłek w systemie komputerowym,- porządkowanie, wpisywanie dokumentacji,- opracowywanie i ekspediowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Głowno (łódzkie)
Opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych, podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych), sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacji, zapewnianie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Trzy zmiany (godziny zmian w uzgodnieniu z przełożonym), umowa zlecenie.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Dokument CV wraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lubkatarzyna.kudzia (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 06.07.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH (ŚWIADCZENIOBIORCA, PŁATNIK SKŁADEK, UBEZPIECZONY), WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sprzątanie obiektu wg ustaleń z kierownikiem placówki.pl. Teatralny 5 WrocławOferta skierowana do osób pełno i niepełnosprawnych.Praca na czas określony: 3 M-CE, MOŻLIWOŚĆ UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)