STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 1146) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 1146)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2019-02-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI (NR 1146)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, prawo)- minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent- znajomość języka włoskiego i/lub niemieckiegoWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- znajomość procedur związanych z ustalaniem i zmianą uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych- znajomość ustawodawstwa dotyczącego świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty12 marca 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 26.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
*zabezpieczenie procesu eksploatacji infrastruktury sieci komputerowych*świadczenie wsparcia użytkownikom sieci komputerowychadministracja autonomicznymi stanowiskami komputerowymi administrowanie lokalnymi komponentami rozległych sieci komputerowych
Regionalne Centrum Informatyki - 2018-05-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczenień społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Biłgoraj - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu dań w restauracji
UNIKATONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-12 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, siłowni, pomieszczeń do ćwiczeń. Godziny pracy: od 22:00. Przez pierwszy miesiąc umowa zlecenie (około 80 godzin), następnie umowa o pracę - 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 531 089 046
KM MANAGEMENT KRZYSZTOF MALIK - 2018-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc kuchenna
Fundacja "Familijny Poznań " - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
dekretacja i księgowanie dokumentów w pełnej księgowości w programie SYMFONIA, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans rachunek zysków i strat)
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wyszków (mazowieckie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami chińskimi, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientom z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w sklepie monopolowym, obsługa klienta, wykładanie towaru. Sklep całodobowy. Zmiany do ustalenia. Kontakt kandydatów z pracodawcą 501-291-979.Wynagrodzenie na okresie próbnym 11 zł brutto, po okresie próbnym nagocjacja stawki+ premia. Miejsce pracy: ul. Orzechowa Oferta pracy znajduje się w sali: G
Przedsiębiorstwo Usługowe In -Press Jolanta Kwass-Zagórska - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach, pomoc przy pilnowaniu dzieci w zakresie ich bezpiecznego pobytu w placówce
Żłobek Miejski "Kubuś Puchatek" - 2018-08-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przyjmowanie towaru, załadunek i przygotowanie towaru do rozwożenia na sklepy
PHU Darex - 2017-04-07 - Brzeg (opolskie)
Cała treść ogłoszenia dostępna jest na stronie: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/47169/wiadomosci/451581/files/nabor_na_wolne_stanowisko_ds_plac.pdf
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2019-01-03 - Tczew (pomorskie)
księgowanie dokumentów; sporządanie listy płac; sporządzanie deklaracji do ZUS, urzędu skarbowego; przygotowywanie zestawień; porządkowanie dokumentów
Agnieszka Kubit "Kancelaria Księgowa" - 2018-11-21 - Gdów (małopolskie)
Zapoznanie się z obowiązkami referenta ds. profilaktyki. Pomoc w organizowaniu akcji profilaktycznych, konferencji, kampanii społecznościowych. Prowadzenie rozmów interwencyjnych. Pomoc w redagowaniu pism, tworzeniu materiałów edukacyjnych, sporządzaniu sprawozdań. Staż w Dziale Profilaktyki i Terapii Uzależnień.
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych, dbanie o ekspozycję i czystość , rozliczenia, inwentaryzacje.
ROBSON Robert Marczak - 2016-09-29 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzór nad parkiem maszyn i urządzeń od strony mechanicznej, diagnozowanie uszkodzeń i awarii, bieżące naprawy maszyn i urządzęń, prewencja w zakresie mechanicznym parku maszyn, dbanie o poprawność parametrów technicznych maszyn i urządzeń. Pracodawca oferuje bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Wejherowa, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy intergracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacenia dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Miejsce wykonywania pracy Kartoszyno.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
- nakrywanie i dekorowanie stołów- witanie gości- przedstawianie propozycji dań i napojów, przyjmowanie zamówień w restauracji a-la-carte- serwowanie potraw i napojów- wystawianie rachunków i kasowanie należności- współpraca przy tworzeniu karty menu- przygotowywanie imprez okolicznościowych np. wesel, bankietów
Jürgen Ittmann Ittmann Gasthof und Ferienhaussiedlung "Zum Anker" - 2017-03-21 - Niemcy (Niemcy)
zgodnie z zawodem
AG-POL Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Dariusz Kruszyński - 2018-04-06 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zgodnie z umową.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Ropczyce (podkarpackie)
Prace pomocnicze przy instalacjach elektrycznych
Carry s.c. Marta Polińska Artur Poliński - 2016-05-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie opracowana spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
opracowanie programu do wykrawarki CNC, dobór narzędzi i parametrów pracy, optymalizacja procesu wykrawania
"BYFUCH-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych. Ewidencja księgowa inwestycji. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości. Rejestrowanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu. Ewidencja faktur zakupu w rejestrze VAT. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotowanie powierzchni pod powłokę lakierniczą, wykonywanie czynności zwiazanych z renowacja/remontem nadwozia ciężarówek
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Biała Podlaska (lubelskie)
wiertnictwo, m.in. studni głębinowych. Praca na terenie Łodzi oraz całego kraju. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe do pracodawcy.
HYDROWIERT KIRSCHKE & SKOWRON SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-13 - Łódź (łódzkie)
Szycie pokrowców i poduszek.
MEBLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, wykonywanie prac załadunkowych i wyładuknowych oraz manewrowanie wózkiem i przemieszczanie towarów, mile widziane doświadczenie na pdobnym stanowisku, konieczne sa uprawnienia na wózek jezdniowy (widłowy)
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2017-03-29 - Sroczyn (wielkopolskie)