DORADCA KLIENTA Orneta oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stazu
Data publikacji: 2017-02-14
Lokalizacja: Orneta (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orneta, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Zgodnie z programem stazu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orneta
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
terenowa obsługa klienta
EVEREST FINANSE Sp. z o.o.Sp.k - 2016-08-11 - Krapkowice (opolskie)
POSZUKUJEMY KANDYDATÓW DO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW SIECI ORANGE.KAMPANIA SKIEROWANA DO KLIENTA BIZNESOWEGO.OFERUJEMY:• ZATRUDNIENIE W OPARCIU UMOWY ZLECENIE,• WYNAGRODZENIE STAŁE + PROWIZJA + KONKURSY• SZKOLENIE WPROWADZAJĄCE, KTÓRE PRZYGOTUJE CIĘ DO PRACY NA STANOWISKU,• WSPARCIE LIDERA I POMOC OBECNYCH PRACOWNIKÓW,• BIURO CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8 - 17
CENTRUM OBSŁUGI CONTACT CENTER Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
sporządzanie ofert,doradztwo ds.ubezpieczń,aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klienta,utrzymanie długotrwałej relacji z klientem
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-06-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż, doradzanie klientom, przyjmowanie dostaw, dbanie o porządek na magazynie.
Euro-net- sp.z o.o - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sprzętu biurowego, obsługa klienta, wypełnianie wniosków kredytowych, telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lubin (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów wykończeniowych oraz budowlanych, realizacja planów sprzedaży i marż, budowanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Praca w godz.8-16.Wynagrodzenie 3000 zł brutto+prowizja od sprzedaży.
KOSTA Sp. z o.o - 2018-06-28 - Opole (opolskie)
Rozładunek i układanie elementów obrobionego drewna, prace porzadkowe pomoc przy obróbce drewna
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Głuszyna (wielkopolskie)
do uzgodnienia
THERMO SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-11-18 - Rzeszów (podkarpackie)
ZGODNIE Z REGULAMINEM ZAKŁADOWYM
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Skierniewice (łódzkie)
Pozyskiwanie nieruchomości, sprzedaż nieruchomości, administracja, publikowanie w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Siedlce (mazowieckie)
oferta w ramach dofinansowania wynagrodzenia dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca prosi o dostarczanie CV do sklepu TESCO- Punkt Obsługi Klienta.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Krapkowice (opolskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie kursu poruszania się po rynku pracy z uwzględnieniem uzyskania zaplanowanych w projekcie rezultatów.2. prowadzenie indywidualnego poradnictwa zawodowego skoncentrowanego na pracy nad obszarami zdiagnozowanymi jako problemowe.3. prowadzenie indywidualnej diagnozy kompetencji zawodowych uczestników z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych, w tym testów.4. pozyskiwaniem informacji o wolnych miejscach pracy w podmiotach ekonomii społecznej, dystrybucja tych informacji wśród uczestników projektu, nawiązywaniem współpracy z podmiotami zatrudniającymi pracowników, doborem kandydatów na wolne miejsca pracy,5. wypracowanie rezultatu podjęcia zatrudnienia przez 10 uczestników projektuw podmiotach ekonomii społecznej.Obowiązkowe:Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie o doświadczenia zawodowego,Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku .Dodatkowe:dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.).1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs nastanowisko: doradca zawodowy w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 19 stycznia 2018r. do godziny 10:00. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmudatel. 71782 35 18 wgodz. 9.0014.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH, -POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,-UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI,-REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
BANKOWE DORADZTWO FINANSOWE MARIOLA AMBRUZD - 2017-08-07 - Polkowice (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klientów firmy stawka wynagrodzenia 7 zł netto za godzinę.
MK COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
oferowanie i sprzedaż produktów bankowych, obsługa kasjerska klientów
Malik Łukasz F.H.U. PARTNER - 2016-09-05 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa KlientaZawieranie umów o pożyczkę
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2018-09-11 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta. Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach. Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami Obi. Utrzymywanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami Obi.
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż karpia
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
Obsługa Spółki : - bezpośredni, telefoniczny i e-mailowykontakt z klientem (również w języku angielskim); - obsługacentrali telefonicznej Spółki (łączenie rozmów wewnątrzfirmy); - prowadzenie korespondencji przychodzącej iwychodzącej; - odpowiedzialność za prawidłowy i terminowyobieg dokumentacji w firmie; - przyjmowanie przybyłych gościoraz zapewnienie wsparcia w zakresie serwowania kawy iherbaty; - kontrola nad dostępnością artykułów spożywczych wSpółce; - organizowanie noclegów dla gości i pracownikówfirmy wyjeżdżających w delegacje; - organizowanie przelotówdla pracowników firmy; - współpraca z operatoremtelefonicznym, pocztowym (kontrola realizacji umów); -organizowanie usług cateringowych zgodnie zzapotrzebowaniem Spółki; - publikacja ogłoszeń o pracy orazprowadzenie rekrutacji dla poszczególnych działów Spółki; -ustalanie zapotrzebowania na szkolenia dla pracowników,poszukiwanie źródeł ich finansowania; - organizacja imprezfirmowych (integracyjne, wigilijne, itp.); Obsługa Zarządu: -prowadzenie terminarza spotkań przełożonego; -protokołowanie spotkań, redagowanie i rozsyłanieprzygotowanych dokumentów do uczestników spotkań; -przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji dlaPrezesa Zarządu, w tym: redagowanie podań, pism i innejkorespondencji (formularze, wnioski związane zuczestnictwem przełożonego w konferencjach, spotkaniachbiznesowych i innych wydarzeniach), raporty, zestawienia iprezentacje; - kompleksowe organizowanie podróży krajowychi zagranicznych (dokonywanie rezerwacji lotniczych,kolejowych, hotelowych zgodnie z zapotrzebowaniem); -tłumaczenia dokumentów na potrzeby przełożonego z i najęzyk angielski; - koordynowanie współpracy Prezesa Zarząduz poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami, -wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonego; -udział w projektach;
ECKERT Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Legnica (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej, obsługa skanera, towarowanie, inwentaryzacje
TESCO (POLSKA) SP. Z O. O. - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, realizowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaz produktów banku, bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, sporządzanie wniosków i umów kredytowych.
SALEMAX Maciej Makowski Katowice - 2016-08-11 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
profesjonalne doradztwo i pomoc w doborze asortymentu, dbanie o wygląd i ekspozycję sklepu, przyjmowanie dostaw, sporzadzanie inwentaryzacji asortymentu
AOB GROUP K. I A. TROCHIMCZUK SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta; biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych; analiza potrzeb finansowych Klienta; doradztwo w wyborze najlepszej oferty kredytowej; budowanie i utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; system prowizyjny; praca w Gliwicach oraz okolicy
MW FINANSE MIROSŁAW WOROCH - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
Detaliczna sprzedaż różnych artykułów indywidualnym klientom: artykuły mięsno-wędliniarskie, spożywcze, owocowo-warzywne,, przetworów rybnych, artykułów przemysłowych itp.Do obowiązków należy: przygotowywanie stanowiska pracy, przygotowywanie towarów do sprzedaży w celu ich zareklamowania, bieżące uzupełnianie towarów na półkach, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, kradzieżą, udzielanie klientom dodatkowych informacji na temat sprzedawanych produktów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy, odbieranie zamówionego towaru,, prowadzenie ewidencji popytu na poszczególne towary, zamawianie towaru, prowadzenie rozliczenia punktu sprzedaży
RADPOL FIRMA WIELOBRANŻOWA RADOSŁAW CICHY - 2016-07-28 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
Zastępca kierownika marketu
Dino Polska S.A. - 2018-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-04 - Podkowa Leśna (mazowieckie)