STANOWISKO DS. SZKOLEŃ Suwałki oferta pracy Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: STANOWISKO DS. SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie zadań szkoleniowych z uwzględnieniem lokalnych potrzeb środowiska oraz zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie.Organizowanie doskonalenia zawodowego rolników i mieszkańców wsi.Koordynowanie szkoleń rolniczych, seminariów, konferencji i innych przedsięwzięć oświatowych realizowanych przez specjalistów Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego.Monitorowanie działalności szkoleniowej i formułowanie wniosków usprawniających organizację szkoleń.
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)
Pracodawca: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie zadań szkoleniowych z uwzględnieniem lokalnych potrzeb środowiska oraz zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie.Organizowanie doskonalenia zawodowego rolników i mieszkańców wsi.Koordynowanie szkoleń rolniczych, seminariów, konferencji i innych przedsięwzięć oświatowych realizowanych przez specjalistów Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego.Monitorowanie działalności szkoleniowej i formułowanie wniosków usprawniających organizację szkoleń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca rolniczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Adres pracodawcy:
18-210 Szepietowo-Wawrzyńce 64, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, świadectwa ukończonej szkoły
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Szepietowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szepietowo-Wawrzyńce
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca rolniczy
Data dodania oferty pracy: 11.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Rolewice (lubuskie)
sprzątanie hotelu, utrzymanie porządku wokół hotelu, obsługa gości hotelu tzw. room service. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłanie na adres e-mail:dyrektor (at) tristan.com.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-05-12 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Prace pomocnicze na produkcji wyrobów mleczarskich.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA DRZYCIM - 2017-09-07 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta, pozyskiwanie i przygotowanie do pracy współpracowników
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE Daria Pauch - 2017-03-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)
WYKONYWANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH NAPRAW GWARANCYJNYCH W AUTOBUSACH, POJAZDACH GOSPODARCZYCH ORAZ POJAZDACH ZEWNĘTRZNYCH. Godz. pracy 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Słupsk (pomorskie)
Praca osoby na w/w stanowisku opierać się będzie na doradztwie w zakresie technicznym w temacie różnego rodzaju montowania płytek ceramicznych. Ścisła współpraca z biurami architektonicznymi, konstrukcyjnymi, inwestorami oraz generalnymi wykonawcami od początkowej fazy inwestycji aż do jej zakończenia. Przygotowanie ofert tech-handlowych oraz negocjacje handlowe ( zestawienie materiałów, dokumentacji oraz nadzór nad realizacją inwestycji)
TORRECID SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów z klientem ukraińskojęzycznym, udzielanie informacji o usługach, prowadzenie negocjaji z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa recepcji
Przedsiębiorstwo Handlowe "CAMELL" Elżbieta Najczuk - 2018-05-18 - Brzeg (opolskie)
spawanie,praca na produkcji
Niczuk Metall-pl S.J. - 2017-03-02 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)
1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-08 - Chełm (lubelskie)
sprzątanie, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Głogów (dolnośląskie)
- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)
konserator zieleni obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Kraków (małopolskie)
rozbiórka mięsa i wyrób wędlin
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bobrowiczki (zachodniopomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)
czyszczenie gotowych sztuk odzieży
KOPERNIK POLSKA Sp. z o. o. - 2016-09-16 - Strzegom (dolnośląskie)
weryfikacja i przygotowanie dokumentów, obsługa programu skanującego
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2017-01-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świdnica (dolnośląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa recepcji, solarium, wykonywanie manicure japońskiego, hybrydowego, tytanowego, żelowego oraz akrylowego, wykonywanie zdobień na paznokciach, pedicure, depilacja, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, masaże, zabiegi z medycyny estetycznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa tokarek konwencjonalnychOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów, ul. Towarowa 11BPRACA W DNIACH I GODZINACH:poniedziałek-piątek 6:00-14:00
"METROB" HAT, ĆWIERZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-15 - Mikołów (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Oława (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie przeglądów oraz drobnych remontów urządzeńzainstalowanych w wydziałach produkcyjnych, naprawa części ipodzespołów za pomocą elektronarzędzi ślusarskich, praca w godz.6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Ozimek (opolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatnego, zamawianie towaru, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowy Staw (pomorskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, instalacji odgromowych, prace ogólnobudowlane
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Krosno (podkarpackie)
tynkowanie, prace wykończeniowe, kafelkowanie, ogólobudowlane
Karbon 2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Skórzewo (wielkopolskie)