STANOWISKO DS. SZKOLEŃ Suwałki oferta pracy Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Stanowisko: STANOWISKO DS. SZKOLEŃ

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Planowanie zadań szkoleniowych z uwzględnieniem lokalnych potrzeb środowiska oraz zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie.Organizowanie doskonalenia zawodowego rolników i mieszkańców wsi.Koordynowanie szkoleń rolniczych, seminariów, konferencji i innych przedsięwzięć oświatowych realizowanych przez specjalistów Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego.Monitorowanie działalności szkoleniowej i formułowanie wniosków usprawniających organizację szkoleń.

Data publikacji: 2018-12-11

Lokalizacja: Suwałki (podlaskie)

Pracodawca: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Planowanie zadań szkoleniowych z uwzględnieniem lokalnych potrzeb środowiska oraz zgodnie z wytycznymi Dyrekcji Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie.Organizowanie doskonalenia zawodowego rolników i mieszkańców wsi.Koordynowanie szkoleń rolniczych, seminariów, konferencji i innych przedsięwzięć oświatowych realizowanych przez specjalistów Powiatowego Zespołu Doradztwa Rolniczego.Monitorowanie działalności szkoleniowej i formułowanie wniosków usprawniających organizację szkoleń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. SZKOLEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suwałki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Suwałki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suwałki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca rolniczy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Adres pracodawcy:
18-210 Szepietowo-Wawrzyńce 64, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy, świadectwa ukończonej szkoły

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podlaskie

Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki

Gmina pracodawcy: Szepietowo

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szepietowo-Wawrzyńce

Numer budynku pracodawcy: 64

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca rolniczy

Data dodania oferty pracy: 11.12.2018

Oferta pracy ważna do: 11.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. FINANSÓW ZAKŁADU - od 2 100 PLN

Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Rolewice (lubuskie)

PORTIER- NOCNY STEWARD - od 13 PLN

sprzątanie hotelu, utrzymanie porządku wokół hotelu, obsługa gości hotelu tzw. room service. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłanie na adres e-mail:dyrektor (at) tristan.com.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-05-12 - Kąty Rybackie (pomorskie)

POMOCNIK MLECZARSKI - od 2 200 PLN

Prace pomocnicze na produkcji wyrobów mleczarskich.
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA DRZYCIM - 2017-09-07 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK ODDZIAŁU - 2 000 - 4 000 PLN

pozyskiwanie i obsługa klienta, pozyskiwanie i przygotowanie do pracy współpracowników
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE Daria Pauch - 2017-03-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)

MECHANIK - od 2 500 PLN

WYKONYWANIE NAPRAW BIEŻĄCYCH, OBSŁUG OKRESOWYCH NAPRAW GWARANCYJNYCH W AUTOBUSACH, POJAZDACH GOSPODARCZYCH ORAZ POJAZDACH ZEWNĘTRZNYCH. Godz. pracy 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Słupsk (pomorskie)

DORADCA TECHNICZNO - HANDLOWY - od 2 500 PLN

Praca osoby na w/w stanowisku opierać się będzie na doradztwie w zakresie technicznym w temacie różnego rodzaju montowania płytek ceramicznych. Ścisła współpraca z biurami architektonicznymi, konstrukcyjnymi, inwestorami oraz generalnymi wykonawcami od początkowej fazy inwestycji aż do jej zakończenia. Przygotowanie ofert tech-handlowych oraz negocjacje handlowe ( zestawienie materiałów, dokumentacji oraz nadzór nad realizacją inwestycji)
TORRECID SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-10-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI (NR 2272) - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK CALL CENTER - od 1 500 PLN

Prowadzenie rozmów z klientem ukraińskojęzycznym, udzielanie informacji o usługach, prowadzenie negocjaji z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTA - od 2 100 PLN

obsługa recepcji
Przedsiębiorstwo Handlowe "CAMELL" Elżbieta Najczuk - 2018-05-18 - Brzeg (opolskie)

SPAWACZ - od 2 000 PLN

spawanie,praca na produkcji
Niczuk Metall-pl S.J. - 2017-03-02 - Gutkowo (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

1)przygotowywanie projektów miejskich programów ochrony środowiska uwzględniających politykę ekologiczną państwa, programy wojewódzkie i regionalne,2)okresowe sporządzanie raportów z wykonania programu ochrony środowiska,3)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm,4)przygotowywanie decyzji odmawiającej udostępnienia informacji,5)udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska,6)sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska,7)występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw przepisom o ochronie środowiska,8)przygotowywanie wystąpień do inspektora ochrony środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji w razie naruszenia przepisów o ochronie środowiska,9)współpraca z Wydziałem Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Chełm w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu ochrony środowiska,10)wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów, które powstają w związku z eksploatacją instalacji, jeżeli powstaje powyżej 1 tony odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy ton rocznie odpadów innych niż niebezpieczne,11)przedkładanie Marszałkowi Województwa okresowych informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowisk,12)wydawanie decyzji nakazujących posiadaczom odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,13)przygotowywanie decyzji cofającej zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu punkt zbierania pojazdów w przypadku poświadczenia nieprawdy w zaświadczeniu o przyjęciu niekompletnego pojazdu,14)współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu Miasta Chełm w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,15)obsługa systemu CEIDG w zakresie wydanych decyzji i zezwoleń,16)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,17)wydawanie zezwoleń w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów,18)wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów,19)wydawanie decyzji cofających zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania, zbierania odpadów gdy posiadacz odpadów narusza przepisy ustawy o odpadach lub działa niezgodnie z wydanym zezwoleniem,20)wydawanie opinii dla organów wydających zezwolenia na zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku, gdy miejsce prowadzenia odzysku, unieszkodliwiania lub zbierania odpadów przez wytwórcę położone jest na terenie miasta,21)przygotowywanie w formie decyzji pozwoleń zintegrowanych,22)dokonywanie okresowej analizy wydanych pozwoleń zintegrowanych,23)zapewnienie udziału społeczeństwa w postępowaniu, którego przedmiotem jest wydanie pozwolenia zintegrowanego lub decyzji o zmianie pozwolenia,24)wydawanie zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,25)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,26)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2018-08-08 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

sprzątanie, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 2 400 PLN

- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek,- ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek,- sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-12-20 - Goleniów (zachodniopomorskie)

KONSERWATOR ZIELENI - od 3 000 PLN

konserator zieleni obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Kraków (małopolskie)

RZEŹNIK-WĘDLINIARZ - 997,4 PLN

rozbiórka mięsa i wyrób wędlin
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Bobrowiczki (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KOORDYNACJI USYTUOWANIA PROJEKTOWANYCH SIECI UZBROJENIA TERENUW WYDZIALE GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za uzgadnianie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, poprzedzających proces zgłoszenia lub pozwolenia na budowę tych obiektów. Aktualizacja oddanych ewidencji gruntów i budynków na podstawie pozwoleń i zgłoszeń budynków i innych obiektów na podstawie dokumentacji wydawanej przez Wydział Budownictwa. w/m.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego rejestru spraw z zakresu koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;2.analiza złożonej dokumentacji pod względem kompletności i zgodności z przepisami prawa złożonych dokumentów w celu kwalifikacji wniosków na naradę koordynacyjną;3.przygotowywanie pism dotyczących uzupełnienia braków formalnych wniosków;4.naliczanie opłat za uzgodnienie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu w formie Dokumentu Obliczenia Opłaty oraz sprawdzanie jej uiszczenia przed terminem narady koordynacyjnej (wymóg formalny, potwierdzenie płatności w aktach);5.przygotowywanie i wysyłanie zawiadomień o terminie, sposobie i miejscu przeprowadzenia narady koordynacyjnej oraz dokumentacji będącej przedmiotem narady;6.udział w naradach koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu z uwzględnieniem ochrony prawnej znaków osnowy geodezyjnej, znaków granicznych działek oraz zieleni;7.przygotowywanie protokołów z narady koordynacyjnej z uwzględnieniem stanowisk otrzymanych na piśmie i w formie elektronicznej przed terminem narady koordynacyjnej;8.wydawanie odpisów protokołów z narad koordynacyjnych;9.aktualizacja tworzonej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu o dane dotyczące projektów sieci uzbrojenia terenu, uzgodnionych jednomyślnie i pozytywnie na naradach koordynacyjnych;10.przygotowywanie zakończonych spraw koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu celem przekazania do archiwum zakładowego, zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjnej;11.przygotowywanie danych oraz współpraca z podmiotami władającymi sieciami uzbrojenia terenu na potrzeby założenia i prowadzenia bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;12.prowadzenie aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie informacji i obiektów do ujawnienia, wynikających z dokumentów przekazywanych przez Wydział Budownictwa w/m;13.aktualizacja tworzonej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie przyjmowanych bez sprzeciwu przez Wydział Budownictwa zgłoszeń budowy sieci uzbrojenia terenu nie wymagających uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej;14.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału lub Kierownika Referatu. Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-19 - Słupsk (pomorskie)

POMOC PRODUKCYJNA - od 1 850 PLN

czyszczenie gotowych sztuk odzieży
KOPERNIK POLSKA Sp. z o. o. - 2016-09-16 - Strzegom (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 14 PLN

weryfikacja i przygotowanie dokumentów, obsługa programu skanującego
SZYDŁOWSKA DOROTA BIURO RACHUNKOWE "DKS" - 2017-01-04 - Stargard (zachodniopomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWIDNICA) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świdnica (dolnośląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 2 000 - 2 100 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 1 500 PLN

Obsługa recepcji, solarium, wykonywanie manicure japońskiego, hybrydowego, tytanowego, żelowego oraz akrylowego, wykonywanie zdobień na paznokciach, pedicure, depilacja, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, masaże, zabiegi z medycyny estetycznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kraków (małopolskie)

TOKARZ - 3 300 - 3 800 PLN

Obsługa tokarek konwencjonalnychOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na czas określony 6 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów, ul. Towarowa 11BPRACA W DNIACH I GODZINACH:poniedziałek-piątek 6:00-14:00
"METROB" HAT, ĆWIERZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-15 - Mikołów (śląskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA(NR 7872) - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ REMONTOWY - 2 100 - 2 500 PLN

wykonywanie przeglądów oraz drobnych remontów urządzeńzainstalowanych w wydziałach produkcyjnych, naprawa części ipodzespołów za pomocą elektronarzędzi ślusarskich, praca w godz.6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Ozimek (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatnego, zamawianie towaru, dbałość o ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Nowy Staw (pomorskie)

OPERATOR KOPARKI, ELEKTROMONTER - do 13 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych, instalacji odgromowych, prace ogólnobudowlane
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Krosno (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

tynkowanie, prace wykończeniowe, kafelkowanie, ogólobudowlane
Karbon 2 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU - od 2 200 PLN

koordynowanie pracy pracowników działu
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Skórzewo (wielkopolskie)