ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWIDNICA) Świdnica oferta pracy CCC S.A.

Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWIDNICA)

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Data publikacji: 2018-01-19

Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)

Pracodawca: CCC S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŚWIDNICA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzedawca*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]

Nazwa pracodawcy: CCC S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: polkowicki

Gmina pracodawcy: Polkowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Polkowice

Ulica pracodawcy: Strefowa

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*

Data dodania oferty pracy: 22.01.2018

Oferta pracy ważna do: 19.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU SPECJALNOŚCI INŻYNIERYJNEJ MOSTOWEJ - od 1 850 PLN

wspieranie inspektora nadzoru w sprawach związanych z: przygotowywaniem projektów, odpowiedzi na pisma wykonawcy robót, opracowaniem robót konsulata, rozliczeniem robót wykonywancyh przez wykonwacę robót, realizacja Umowy pomiędzy Konsulatem a zamawiającym
TPF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-10 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prace biurowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

kompleksowe wsparcie zarządu w codziennych zadaniach, realizowanie zadań administracyjno-biurowych /obsługa rozmów telefonicznych, poczty elektronicznej, kopiarki itp./, bieżące przekazywanie korespondencji przychodzącej, godne reprezentowanie sekretariatu zarządu
KOPERNIK TEXTIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Strzegom (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów od dostawców w Wietnamie, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - BRYGADZISTA - od 2 200 PLN

Nadzór i kierowanie podległym zespołem , rozliczanie wykonanej pracy. Kontrola jakości. Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej.
PPHU DAREX Dariusz Nawrotek - 2016-11-21 - Dęblin (lubelskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH I ADMINISTRACJI - od 2 800 PLN

Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Praca w Dziale Handlowym wspomagająca prace związane ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. PRODUKCJI - od 2 000 PLN

sporządzanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-16 - Mława (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - ART. 60D DOF. WYNAGRODZENIA 50+ - od 2 100 PLN

*Współpraca z księgowością;*Wsparcie w bieżącej obsłudze biura: zarządzanie korespondecją i obiegiem dokumentów oraz faktur, skanowanie i archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie zetsawień i wsparcie organizacyjne dla zarządu, reprezentowanie firmy na zewnątrz, zaopatrzenie biura, zarządzanie kalendarzem spotkań, rozliczenia wydatków.*Wsparcie w bieżącej obsłudze nieruchomości;*Praca w terenie: składanie i odbiór wniosków, odbiór i wysyłka poczty itp.*Pozostałe zlecone przez dział wsparcia Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA Z ZAKRESU OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

- Pomoc projektantowi w zakresie realizacji dokumentacji z zakresu ochrony środowiska. Praca w siedzibie firmy w biurze oraz w terenie według potrzeb na terenie całej Polski.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe - BIOLOGIA. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 515-165-251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice) lub e-mail: ekoid (at) ekoid.pl
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2016-11-28 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Zduńska Wola (łódzkie)

ASYSTENT GEOLOGA - od 2 100 PLN

badanie warunków gruntowo-wodnych pod różnego rodzaju inwestycje, po przeszkoleniu obsługa programów Geoslope, Surfer
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Krosno (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Kwiatkowice (łódzkie)

ASYSTENTKA - HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Wymagane wykształcenie kierunkowe. Wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
Laboratorium Inżynierii Dentystycznej CAD/CAM Yellow - Med Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL, Wspólnik Spółki Cywilnej Yel - 2017-05-29 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Kontakt z klientem, wystawianie faktur, przyjmowanie zamówień.
Jędrzejczyk Piotr "KATI" - 2017-12-20 - Stanisław Dolny (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

prowadzenie ewidencji zakupów, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie książki korespondencji, dekretacja faktur, rozliczanie delegacji służbowych
KRAM S.A. ul. Słoneczna 3C, 82- 440 Dzierzgoń - 2016-10-25 - Dzierzgoń (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

przegląd urządzeń, narzędzi i in trumentarium, obsługa urządzeń na wyposażeniu gabinetu, przygotowanie gabinetyu do pracy, czynności związane z obsługą pacjenta przed i w trakcie wizyty, proces dezynfekcji i sterylizacji narzędzi, obsługa komputera i programów do rejestracji i archiwizacji danych. asystowanie i pomoc w czasie wizyty i zabiegu, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy i w gabinecie stomatologicznym
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Środa Śląska (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU HR - od 2 000 PLN

pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kadrowej, wsparcie w procesach rekrutacyjnych, prace biurowe i recepcyjne (poczta, centrala telefoniczna, zamówienia), podzielność uwagi
Capital Work - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ROZWOJU BIZNESU - od 1 880 PLN

- Aktywny udział w projektach realizowanych w firmie,- Prowadzenie harmonogramów spotkań i terminów,- obsługa kasy fiskalnej, - Obsługa biura,- Prowadzenie bieżących rozliczeń kasowych - bankowych w programie CDN OPTIMA,- Obsługa przeterminowanych należności,- Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- Zamawianie materiałów reklamowych,- Pomoc w organizacji pokazów maszyn,- Sporządzanie pism, zestawień i raportów.- Praca w godzinach 8 - 16.
Tech-Ekspert Południe Kalita Paweł - 2016-05-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH - od 1 772 PLN

Zadania: Monitorowanie cen produktów przeznaczonych do sprzedaży w celu zapewnienia ich zgodności z cenami w systemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towarów zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymanie właściwej ekspozycji produktów, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi standardami i procedurami firmy.Kontakt z pracodawcą: 31104pm (at) pl.tesco-europe.com lub Cv złożyć Punkcie Obsługi Klienta.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH - od 2 000 PLN

obsługa klientów zlecających usługi telekomunikacyjne, udzielanie informacji o ofertach, usługach oraz przyjmowanie-załatwianie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (OŁAWA) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Oława (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 100 PLN

obsługa klientów, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

GONIEC - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kargowa (lubuskie)


Wybierz powiat