ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO Katowice oferta pracy ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
Data publikacji: 2017-04-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żelazna 9, 40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-851 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV-Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.energomontaz-zachod.pl
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA KONSTRUKCJI METALOWYCH I ICH CZĘŚCI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.04.2017
Oferta pracy ważna do: 18.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odbiór i wysyłka korespodncji, wystawianie dokumentów księgowych (programów, FV), kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemu.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Strzelce (dolnośląskie)
Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz umiejętność obsługi programu Comarch ERP Optima; znajomość prowadzenia ksiąg handlowych; wiedza z zakresu przepisów podatkowych, rachunkowości, płac oraz rozliczeń z ZUS; znajomość programów MS Office; Zakres obowiązków: księgowanie dokumentów, rozliczanie vat i ZUS; udział w badaniach sprawozdań finansowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Kancelaria Księgowo - Audytorska Sp. z o. o. - 2016-06-24 - Gliwice (śląskie)
-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Niepołomice (małopolskie)
Gromadzenie informacji i dokumentacji biura, obsługa kancelaryjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dęblin (lubelskie)
Prace terenowe, proste prace obliczeniowe z wykorzystaniem programu EXELL
MKGEO Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-06-22 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prace porządkowe, sprzatanie, myciePraca na terenie Polski Unii Europejskiej
VINST GROUP Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Jaworzno (śląskie)
Praca biurowa analityczna (przygotowywanie ofert, technicznych i cenowych) koordynacja obiegu dokumentów, rzetelne zarządzanie przepływu informacji z klientem - użytkownikiem, projektantem, wykonawcami. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
GRUPA KN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Brwinów (mazowieckie)
-Praca na budowie, na terenie Tczewa od pon. do pt. w godz. 7.00 - 15.00-Kontakt telefoniczny 55 272-79-58, e-mail: sekretariat (at) przyszlosc.malbork.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO- REMONTOWE "PRZYSZŁOŚĆ" - 2017-10-03 - Tczew (pomorskie)
j.w.
POLAND CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa samochodów.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu kancelarii, przygotowywanie wysyłki dokumentów do sądów i urzędów, sporządzanie wypisów i odpisów aktów, prowadzenie rejestrów notarialnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczyciela w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Rudnik Szlachecki (lubelskie)
asysta, przygotowanie stanowiska pracy, przygotowanie materiałow i sprzętu stomatologicznego, dezynfekcja i sterylizacja.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kęty (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Częstochowa (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Damian Orłowski - 2017-10-30 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Goleniów (zachodniopomorskie)
opracowywanie rysunków zbrojeniowych, składanie dokumentacji projektowej, wykonywanie modeli numerycznych obiektów w programie MIDAS
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Solec nad Wisłą (mazowieckie)
Operator żurawia samojezdnego do 70 ton.Miejsce pracy: Polska.
HUTNICZE PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWE - ZAKŁAD REMONTÓW MECHANICZNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
obsługa klientów biura, archiwizacja dokumentów, obsługa kasowa, prezentacja i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kluczbork (opolskie)
-prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu: ewidencja pocztyprzychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie rozmów telefonicznych ,prowadzenie dokumentacji i ewidencji związanych z czasem pracy:ewidencja delegacji służbowych, ewidencja usług informatycznych,zakup materiałów biurowych, zaopatrzeniem sekretariatu oraz zakupśrodków czystości, nadzór nad aktualizacją stron internetowych spółki,współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi spółki,prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami, organizowaniespotkań z klientami w zakresie pośrednictwa obrotu nieruchomościami,prowadzenie spraw związanych z marketingiem i PR, praca w godz.7-15
ENTER sp. z o.o. - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
•Budowanie długoterminowych relacji z klientem.•Aktywne pozyskiwanie nowych Zleceniodawców dla usług laboratoryjnych.•Monitorowanie i analizowanie zleceń.•Raportowanie swoich wyników do przełożonego.•Przygotowanie ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe.•Kontakt telefoniczny, e-mailowy, bezpośredni z Klientami.•Realizacja planów sprzedażowych
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie schematów elektrycznych; przygotowywane zestawień materiałów; uczestnictwo w planowaniu i realizacji projektów.
PPHU "Lopi" Andrzej Anuszkiewicz - 2018-03-19 - Legionowo (mazowieckie)
Promocja gospodarcza Miasta Bydgoszczy. Przygotowywanie materiałów promocyjnych. Redagowanie tekstów i notatek prasowych. Aktualizowanie bez danych. Realizacja strategii marketingowej spółki. Prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)