STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ Szydłowo oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE

Stanowisko: STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń wychowawczych, rodzinnych, alimentacyjnych, stypendiów i zasiłków szkolnych, przygotowywanie list wypłat, sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe, sporządzanie sprawozdań.Więcej informacji o ogłoszonym naborze znajduje się na stronie internetowej https://gopsszydlowo.naszops.pl/

Data publikacji: 2020-09-16

Lokalizacja: Szydłowo (wielkopolskie)

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowywanie i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń wychowawczych, rodzinnych, alimentacyjnych, stypendiów i zasiłków szkolnych, przygotowywanie list wypłat, sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe, sporządzanie sprawozdań.Więcej informacji o ogłoszonym naborze znajduje się na stronie internetowej https://gopsszydlowo.naszops.pl/

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ŚWIADCZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szydłowo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowo

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, obsługa komputera, doświadczenie na stanowisku ds. świadczeń, mile widziana umiejętność obsługi programów ds. świadczeń.

Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE

danePracodawcy_nip: 7642112342

danePracodawcy_regon: 004611440

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Adres pracodawcy:
Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty zgodnie z ogłoszonym naborem na stronie internetowej https://gopsszydlowo.naszops.pl/

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Zgodnie z ogłoszonym naborem do 30.09.2020r. , Godziny : do godziny 14.00.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: pilski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3019

Gmina pracodawcy: Szydłowo

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Szydłowo

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0530063

Adres strony pracodawcy: www.gopsszydlowo.naszops.pl

Ulica pracodawcy: Jaraczewo

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 18.09.2020

Oferta pracy ważna do: 30.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?962ce9563089e1a33b6b1867a26e55c5

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 3 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, socjalnych i biurowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CZA-TA" Niciak Spółka Jawna - 2019-10-28 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK STUDIA DETAILINGOWEGO/DETAILER - od 2 600 PLN

usuwanie wgnieceń metodą PDR, renowacja tapicerki skórzanej, mycie i czyszczenie pojazdów
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Zajączkowo (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W REFERACIE RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50); 2. sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27); 3. analiza konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych; 4. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej; 5. sporządzanie bilansu skonsolidowanego; 6. sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)

KELNER - 997,4 PLN

przyjmowanie zamówień od klientów, obsługa kasy fiskalnej, wydawanie posiłków na salę konsumpcyjną, sprzątanie naczyń i sali, utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Tchórzew (lubelskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Zgorzelec (dolnośląskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - do 1 000 PLN

• wykonywanie elementów konstrukcji• składanie elementów zgodne z rysunkiem• kontrola jakości wykonanych sztuk
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
SKLEP MEBLOWY I ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE ANDRZEJ REIMUS - 2017-03-23 - Zblewo (pomorskie)

STRAŻNIK DZIAŁU OCHRONY - od 2 795 PLN

Praca w systemie wielozmianowym z bronią w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.Dokumenty należy składać osobiście w kadrach Aresztu Śledczego w Elblągu w terminie do 5 stycznia 2018 r. w godzinach od 8 do 15. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Szczegóły na stronie : http://www.sw.gov.pl/praca-oferta/areszt-sledczy-w-elblagu-straznik-dzialu-ochrony
Areszt Śledczy - 2017-12-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA TAXI - od 2 000 PLN

przewóz osób samochodem osobowym, praca na terenie miasta Końskie i okolic
TAXI OSOBOWE Wojciech Fabicki-Krakowiak - 2019-07-30 - Końskie (świętokrzyskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 100 PLN

opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Września (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Dokumenty aplikacyjne ( CV, list motywacyjny, podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie) należy składać do dnia 27.05.2019 r. w Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim pok. 012.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-05-20 - Kępno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R109/0696-230/16 - od 1 850 PLN

opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 400 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-09-24 - Komorniki (wielkopolskie)

FRYZJER/A - od 2 500 PLN

Praca z klientami, umiejętność strzyżenia męskiego i damskiego, farbowanie włosów.
B DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - 2 600 - 3 200 PLN

Gotowanie (przygotowywanie, serwowanie potraw)
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

praca przy wypieku pączków i slodkich bułek
"E.J. Szydłowscy-Piekarnia" - 2016-06-30 - Choroszcz (podlaskie)

STANOWISKO ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNE - od 2 100 PLN

Przygotowanie umów dla pracowników oraz prowadzenie ich akt osobowych, bezpośredni kontakt i praca z instytucjami PIP i PFRON, rozliczanie i ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia lekarskie), obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia), prowadzenie ewidencji podróży służbowych oraz gospodarki samochodowej, codzienny odbiór korespondencji do Bankupraca na dwie zmiany w godz. 7:30 - 15:30 i 10:00 - 18:00
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-07-26 - Szczekociny (śląskie)

POMOC BARMANA - od 2 200 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)

ZBROJARZ-MONTER - od 17 PLN

- czynności związane z betonowaniem elementów uprzednio zaformowanych,- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,- rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonych zadań i obowiązków,- dbałość o powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały.
HR Work Force Sp. z o. o. - 2019-09-23 - Gorzkowice (łódzkie)

STANOWISKO ROBOTNIK GOSPODARCZY W DZIALE KOMPOSTOWNIA / PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH - od 2 200 PLN

- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przezmieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych wPSZOK,- prowadzenie powierzonego samochodu do i z wyznaczonych miejsc w ramach wykonywanych obowiązków,- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją,- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm.Przesłanie na adres monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl dokumentów:podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem,kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,kopia prawa jazdy,kwestionariusz osobowy(do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. (pok. 111),kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,referencje (mile widziane).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER - 997,4 PLN

zapoznanie się ze strukturą organizacyjną, obsługa specjalistycznych urządzeń do produkcjistolarki ALU , obsługa prasy pneumatycznej, doradztwo klientowi w projektowaniu okien, drzwii i konstrukcji slusarskich, montaż stolarki aluminiowej, obróbka wykończeniowa, montaż akcesoriów okiennych, zapoznanie z systemem profili i okuć
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI ZEWNĘTRZNYCH I UZGODNIEŃ SIECIOWYCH - od 4 500 PLN

1)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji mieszkaniowych o zabudowie grupowej w tym:a)przygotowanie projektów umów dot. współfinansowania zadań inwestycyjnych,b)nadzór nad właściwą realizacją i rozliczaniem współfinansowanych zadań, zgodnie z podpisanymi umowami,2)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej budowy infrastruktury technicznej związanej z realizacją inwestycji innych niż mieszkaniowe,3)współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w zakresie przygotowania projektów:a)decyzji na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,b)warunków na budowę urządzeń kanalizacji deszczowej,4)współpraca z Wodociągami Słupsk Sp. z o.o. w zakresie:a)analizy potrzeb dotyczących budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym przygotowanie projektów opinii technicznych,b) opracowanie Wieloletnich Planów Rozwoju i Modernizacji Urządzeń Wodnych i Kanalizacyjnych,c) współpraca ze Spółką w zakresie wspólnej realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych na terenie Gminy,d) przekazywanie wybudowanych i przejętych urządzeń na majątek Spółki,5) współpraca z Referatami w zakresie uzgodnień sieci w drogach i innych gruntach komunalnych.
kontakt przez PUP - 2020-12-01 - Kobylnica (pomorskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MEDYCZNYM - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; w przypadku pielęgniarek dodatkowa kwota wynagrodzenie- do uzgodnienia z pracodawcą
"Eskulap Medical" - 2018-11-13 - Słupsk (pomorskie)

CHEMIK - LABORANT - od 2 600 PLN

- praca w zakładowym laboratorium- branża: produkcja chemii samochodowej olejów, płynów hamulcowych, płynów do chłodnic, spryskiwaczy- badanie jakości ww. surowców i produktów na różnych etapach wytwarzania
VENOL MOTOR OIL SP. Z O. O. - 2020-09-29 - Łódź (łódzkie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Podjazdy samochodem ciężarowym pod załadunki na terenie zakładu.
"TEKPUD" Sp. z o.o. JASŁO - 2016-01-28 - Jasło (podkarpackie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNO - KADROWYCH - od 3 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących - prowadzenie2) przygotowanie dokumentacji związanej z:a) zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę z pracownikami Ośrodka,b) zaszeregowaniem, awansowaniem, przyznawaniem nagród, wyróżnień i kar pracownikom o których mowa pod literą a;c) zawieraniem umów zlecenia i umów o dzieło,3) kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników;4) przygotowywanie zaświadczeń i świadectw pracy;5) prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów;6) prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników Ośrodka;7) wydawanie skierowań na badania i współpraca z inspektorem bhp;8) wydawanie i ewidencja delegacji służbowych;9) prowadzenie ewidencji zarządzeń Kierownika Ośrodka;10) prowadzenie archiwum jednostki;11) obsługę strony internetowej Ośrodka.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1) praca wykonywana w pozycji siedzącej,2) miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich, budynek nie posiada windy,3) praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.30- 15.30.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Główczycach - 2019-08-12 - Główczyce (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z zarządcą zasobu Miasta.Ważniejsze zadania: 1. realizacja założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; 2. Współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. W Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 roku ze zmianami, w tym również nadzorowanie planu remontów komunalnego zasobu mieszkaniowego oraz zadań ujętych w WPI realizowanych przez PGM (odnowa zasobu komunalnego, w tym podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej oraz rewitalizacja podwórek i placów gminnych); 3. analizowanie i monitorowanie realizacji przez PGM Sp. z o. o. ustaleń Prezydenta Miasta dotyczących przyjęć interesantów; 4. współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta; 5. opracowywanie planów rzeczowo-finansowych z zakresu potrzeb wynikających z prowadzonych spraw oraz bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-01 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPERATORSKO-KASOWYCH - od 3 200 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2019-06-18 - Malbork (pomorskie)


Wybierz powiat