STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z zarządcą zasobu Miasta.Ważniejsze zadania: 1. realizacja założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; 2. Współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. W Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 roku ze zmianami, w tym również nadzorowanie planu remontów komunalnego zasobu mieszkaniowego oraz zadań ujętych w WPI realizowanych przez PGM (odnowa zasobu komunalnego, w tym podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej oraz rewitalizacja podwórek i placów gminnych); 3. analizowanie i monitorowanie realizacji przez PGM Sp. z o. o. ustaleń Prezydenta Miasta dotyczących przyjęć interesantów; 4. współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta; 5. opracowywanie planów rzeczowo-finansowych z zakresu potrzeb wynikających z prowadzonych spraw oraz bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-10-01

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań z zakresu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska, w tym współpraca z zarządcą zasobu Miasta.Ważniejsze zadania: 1. realizacja założeń Programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Słupska oraz zapisów uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, jak również innych aktów prawa miejscowego dotyczących polityki mieszkaniowej Miasta; 2. Współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska, tj. Przedsiębiorstwem Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. W Słupsku i sprawowanie nad nim nadzoru w zakresie realizacji zadań określonych umową o zarządzanie mieszkaniowym zasobem Miasta z 24 września 2001 roku ze zmianami, w tym również nadzorowanie planu remontów komunalnego zasobu mieszkaniowego oraz zadań ujętych w WPI realizowanych przez PGM (odnowa zasobu komunalnego, w tym podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej oraz rewitalizacja podwórek i placów gminnych); 3. analizowanie i monitorowanie realizacji przez PGM Sp. z o. o. ustaleń Prezydenta Miasta dotyczących przyjęć interesantów; 4. współpraca ze Słupskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w zakresie rozwiązywania problemów mieszkaniowych Miasta; 5. opracowywanie planów rzeczowo-finansowych z zakresu potrzeb wynikających z prowadzonych spraw oraz bieżąca kontrola wykonania, będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. znajomość przepisów ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane wykształcenie w obszarze dotyczącym zarządzania nieruchomościami; 2. mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania nieruchomościami; 3. mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego; 4. komunikatywność; 5. umiejętności analityczne; 6. wysoka kultura osobista; 7. umiejętność redagowania pism / aktów prawa miejscowego; 8. odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kwestionariusz osobowy; 5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; o nieposzlakowanej opinii. 6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. gospodarki mieszkaniowej w Referacie Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami , w terminie do dnia 7 października 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 02.10.2019

Oferta pracy ważna do: 07.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69bea939cb121a273747c055f82543b1

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) - od 2 350 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Poczta Polska S.A. - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Gołotczyzna (mazowieckie)

STANOWISKO INSPEKTORA - ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU "BUDOWA NISKOEMISYJNEGO SYSTEMU TRANSPORTU W CHEŁMSKIM OBSZARZE FUNKCJONALNYM" W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ 5. - od 2 400 PLN

I. Przygotowanie i realizacja projektu:1) pomoc przy przygotowaniu dokumentów do złożenia wniosku o dofinansowanie;2) przygotowanie procedur przetargowych w ramach realizacji projektu zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;3) realizacja projektu w oparciu o wniosek o dofinansowanie, harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie oraz umową na roboty budowlane,4) realizacja zadań z zakresu promocji projektu;5) współpraca z opiekunem projektu ze strony Instytucji Zarządzającej;6) sporządzanie wniosków o płatność w części rzeczowej i finansowej;7) stały nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji projektu poprzez monitorowanie realizowanych przedsięwzięć w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji projektu oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku stwierdzenia ryzyka i zagrożeń mogących spowodować zakłócenia jego przebiegu;8) sporządzanie aneksów do zawartych umów w razie wystąpienia uzasadnionych; okoliczności w porozumieniu z Instytucją Zarządzającą;9) współpraca z wykonawcami oraz wszystkimi instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu;10) przygotowywanie sprawozdań zgodnie z wytycznymi w/w programu z realizacji projektu;11) wykonywanie obowiązków związanych z czynnościami kontrolnymi prowadzonymi w związku z realizacją projektu;12) udostępnianie bądź przekazywanie Instytucji Zarządzającej lub innym upoważnionym organom wszelkich dokumentów dot. stosowania, udzielania zamówień publicznych lub innych dokumentów dotyczących realizacji projektu;13) wykonywanie innych, nie wymienionych powyżej obowiązków wynikających z umowy o dofinansowanie projektu;14) prowadzenie i archiwizowanie wszelkiej korespondencji dotyczącej realizowanego projektu.II. Rozliczenie projektu:1) rozliczanie umów zawartych w ramach realizacji projektu (roboty budowlane i usługi);2) końcowe rozliczenie umów zawartych w ramach realizacji projektu oraz umowy o dofinansowanie projektu;3) przekazanie wykonanej inwestycji na majątek miasta;4) przechowywanie dokumentacji związanej z realizacją projektu w jednym miejscu przez okres wymagany w umowie o dofinansowanie;5) stosowanie obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczonych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej RPO WL a także wytycznych oraz innych dokumentów w ramach programu;6) przestrzeganie przepisów wspólnotowych w zakresie polityk horyzontalnych (ochrony środowiska, równości szans i nie dyskryminacji, społeczeństwa informacyjnego, ochrony konkurencji zamówień publicznych).
Urząd Miasta Chełm - 2019-04-26 - Chełm (lubelskie)

KAMIENIARZ - od 1 850 PLN

wznoszenie murów kamiennych, obróbka kamienia, montaż płyt kamiennych, czytanie planów i projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Józefosław (mazowieckie)

STANOWISKO FRYZJERSKIE - od 2 000 PLN

Usługi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)

STYLISTKA RZĘS - od 1 000 PLN

wykonywanie rzęs
STUDIO URODY IWONA CYPRYS - 2017-03-15 - Ruda Śląska (śląskie)

NAUCZYCIEL LOGOPEDA - od 2 100 PLN

Wykonywanie obowiązków związanych z pracą nauczyciela logopedy w szkole podstawowej. Wymiar zatrudnienia 10/22.
Szkoła podstawowa im. Jana Pawła II w Łebnie - 2018-10-18 - Łebno (pomorskie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY. - od 2 100 PLN

Sprzątanie hal, biur i sanitariatów. Praca na terenie Sulęcina- Molex. Tel. 95 725 2660 Grzegorz Kwaśniewski.
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Sulęcin (lubuskie)

SPRZEDAWCA NA DZIALE ZOOLOGICZNO- WĘDKARSKIM - od 2 250 PLN

sprzedaż, obsługa klienta w Centrum Ogrodniczym "AGAWA"
Wektor WLM Korolewicz Spółka Jawna - 2019-05-08 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Łowicz (łódzkie)

BRUKARZ - ZOBOWIĄZANIE PO STAŻ - od 2 250 PLN

Wg załącznika do umowy o zorg. stażu.
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA (ROBOTY PUBLICZNE) - od 2 000 PLN

Prace związane z utrzymaniem porządku w budynku (sprzątanie, mycie, zamiatanie)
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 200 PLN

-naprawa samochodów,-wymiana części,-diagnozowanie uszkodzeń, usterek,-naprawa busów do 3,5t
IRENEUSZ SMOLIŃSKI ERTRANS-LOGISTIC - 2017-11-28 - Bielawa (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

NAUKA: WYKŁADANIA TOWARU NA PÓŁKACH; PRZYJMOWANIE TOWARU ZGODNIE Z FAKTURĄ; OBSŁUGI KLIENTA, KASY FISKALNEJ I TRMINALA PŁATNICZEGO.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Sławsk (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń , w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społęcznych, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2019-01-15 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - do 2 250 PLN

Mile widziane doświadczenie zawodowe; sklep spożywczy; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Witkiewicza lub ul.Floriańska
MINI- MARKET MARIUSZ ZYGMUNT - 2019-05-02 - Gliwice (śląskie)

SPRZĄTACZKA W SZPITALU - od 7,98 PLN

sprzątanie pomieszczeń szpitalnych.Praca w Szpitalu w Skwierzynie
SOTERA SP.Z.O.O. - 2016-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż telefonów komórkowych oraz akcesoriów GSM
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Prudnik (opolskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 400 PLN

zapewnie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w oddziale i podległych jednostkach
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-08-02 - Biłgoraj (lubelskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 400 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, obsługa stanowiska kasowego
HW HUBERT WILCZEWSKI - 2017-03-07 - Goleniów (zachodniopomorskie)

DORADCA BANKOWY - od 3 000 PLN

Realizacja obsługi klientów banku zgodnie ze standardami, realizacja celów sprzedażowych, praca we fraczyzowej placówce bankowej jednego z największych banków; jedna zmiana (9-17); wynagrodzenie ok. 3000zł; kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy
MULTI FINANCE SERVICE Krzysztof Rosiński - 2015-11-10 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA/ PACJENTA - od 2 100 PLN

rejestracja pacjenta, wywiad, badanie ostrości wzroku, pomiar PD, dobór okularów, wydawanie okularów, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie recept;
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DO OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

Obsługa komuptera, przygotowywanie towaru do wysyłki. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godzinach 10.00 - 16.00 po wecześniejszym umówieniu telefonicznym
Piotr Małek Firma Handlowo-Usługowa - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH - od 3 000 PLN

Obsługa klientów
Proste Ubezpieczenia sp. zo.o. - 2018-12-07 - Łódź (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych w branży energetycznej-energia elektryczna,gaz ziemny oraz OZE(fotowoltanika).
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-05 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT DS ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

zakres obowiązków: organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunkówhandlowych z firmami z Ukrainy, zamawianie towarów u dostawców z Ukrainy; organizowanie pracy biura a także wsparcie językowe;
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Warszawa (mazowieckie)