STANOWISKO DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH Tczew oferta pracy URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/506492/files/ogloszenie_dsalkoholowych.pdf
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/506492/files/ogloszenie_dsalkoholowych.pdf
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I NARKOMANII W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/506492/files/ogloszenie_dsalkoholowych.pdf
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Plac J.Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/506492/files/ogloszenie_dsalkoholowych.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.bip.tczew.pl/
Ulica pracodawcy: Plac J.Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Urząd Miejski w Tczewiehttp://www.bip.tczew.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e27124a6b944bcd9de286cec6ad9aa7
Podobne oferty pracy
organizowanie pracy działu serwisu, opracowanie instrukcji, protokołów, dokumentacji jakościowych i innych, udział w rozruchach wentylatorów, nadzór i wykonywanie prób koncowych wentylatorów, naprawa wentylatorów u klienta i w siedzibie firmy.
Fabryka Wentylatorów "OWENT" - 2017-05-12 - Olkusz (małopolskie)
obsługa klienta w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2019-12-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. (* Informacje nt. ogłoszenia znajdują się również na stronie: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/741421 )
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku - 2019-06-27 - Zambrów (podlaskie)
Ochrona obiektów handlowych, sklepów przemysłowych, odzieżowych.
kontakt przez OHP - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
Wsparcie na rzecz procesu produkcji / Rozwiązywanie problemów z użyciem dostępnych środków zaradczych; Identyfikacja i analiza Fit&Gap w procesie biznesowym; Projektowanie, tworzenie oraz testowanie scenariuszy biznesowych; Interakcja z Użytkownikami / Zespołami; Przygotowywanie Sprawozdań Podsumowujących; Mentoring względem Interesariuszy
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zabierzów (małopolskie)
Obróbka termiczna mięs, ryb, warzyw. Przygotowanie potraw zgodnie z zaleceniami.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Legionowo (mazowieckie)
Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Mielno (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do produkcji zrębków wędzarniczych
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Mońki (podlaskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ.ZAMAWIANIE TOWARU.
"SZWEJK" S.C. CISZEK KATARZYNA, KOSIBA MIROSŁAW - 2016-04-21 - Dębica (podkarpackie)
Spawanie ręcznym łukiem elektrycznym elektrodą otuloną. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 1 m-c, kolejna na czas nieokreślony. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "INTERLOK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2018-01-10 - Piła (wielkopolskie)
Objęcie obowiązków nauczyciela wspomagającego oligofrenopedagoga. Praca z dzieckiem autystycznym, prowadzenie terapii z dzieckiem, prowadzenie dokumentacji.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE W GNOJNIKU - 2018-09-19 - Gnojnik (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków dla gości baru i restauracji, pieczenie ciast, dekorowanie potraw, organizacjia pracy w kuchni.
HANTOL SERWIS Robert Babicz w Glinojecku - 2017-01-27 - Dreglin (mazowieckie)
Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Utrzymanie w czystości terenu zakładu, rozładunek towaru, prace magazynowe, drobne prace remontowe, pomoc technikowi i inne prace porządkowe.
B. BRAUN AVITUM POLAND Spółka zo.o. - 2019-06-12 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta w salonie samochodowym, przyjmowanie aut do serwisu
MM CARS LUBIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych oraz budynków na administrowanych zasobach mieszkaniowych, prowadzenie całości spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków mieszkalnych, wykonywanie czynności związanych z zasiedleniem lokali bądź ich przejęciem (zawieranie umów, naliczanie kaucji, sporządzanie protokołów zdawczo- odbiorczych), sporządzanie harmonogramów pracy oraz ewidencji czasu pracy podległych pracowników, nadzór nad poprawnym wykonywaniem zadań podległych pracowników w terenie, planowanie wydatów na prowadzone działania, kontrola wydatków oraz przygotowanie rozliczeń w zakresie prowadzonych zadań.
POLKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - 2020-01-10 - Polkowice (dolnośląskie)
wykonywanie masaży zgodnie w wymogami wiedzy medycznej, miejsce wykonywania pracy- Hotel Tristan & Spa- Kąty Rybackie
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2018-12-04 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Ścinka drzewa na zrębach, okrzesywanie i i przeżynanie obalonych drzew za pomocą rąbaka, pilarek łańcuchowych oraz traka taśmowego, porządkowanie powierzchni zrębowych, załadunek i rozładunek , ostrzenie i konserwacja pilarek i traka traśmowego
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Łódź (łódzkie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat. Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
praca na budowie/Niemcy okolice Monachium/
F.H.U. "AMAJ" Mirosław Myszk Nowa Wieś Lęborska - 2017-07-17 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
szczegółowe informacje na stronie www.bip.smoldzino.com.pl w zakładce: Ogłoszenia o naborach organizowanych przez jednostki podległe; wymiar czasu pracy: 2/3 etatu
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W GARDNIE WIELKIEJ - 2020-01-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
Pomoc w dokonywanie pomiarów elektrycznych; montażu instalacji elektrycznych; kładzenie kabli.
Firma Handlowo-Usługowa KRISBUD Krzysztof Ziętek - 2017-10-24 - Szymanów (dolnośląskie)
Spawanie elektrycznie lub TIG/MIG/Autogen
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Góra (dolnośląskie)
Obsługa tytułów wykonawczych, przygotowanie tytułów do archiwizacji. Redagowanie pism urzędowych. Obsługa programu Biblioteka Akt. Przygotowanie korespondencji egzekucyjnej do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1.Pomiar, analiza i monitorowanie ryzyk istotnych występujących w Banku, sporządzanie okresowych: miesięcznych /kwartalnych sprawozdań z realizacji planu finansowego Banku, 2.Sporządzanie sprawozdawczości obligatoryjnej dla NBP, BFG, KNF, GUS, GIIF itd3.Sporządzanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych banku, 4.Monitorowanie realizacji przyjętej strategii działania Banku oraz sporządzanie informacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej, 5.Dokonywanie wymaganych (co najmniej raz w roku) przeglądów i weryfikacji regulacji wewnętrznych oraz limitów wewnętrznych oraz opracowanie projektów regulacji wewnętrznych Banku obejmujących zasady zarządzania ryzykiem oraz szacowania kapitału wewnętrznego,6.Opracowywanie propozycji limitów i/bądź warunków brzegowych dla poszczególnych ryzyk
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-10-01 - Szczekociny (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
1. Przygotowanie oraz ocena produktów, mieszanie oraz wyrabianie ciast.2. Przygotowywanie różnego rodzaju nadzień, formowanie, wypiekanie, smażenie wg rodzajów ciasta,3. Dbanie o czystość, porządek na stanowisku pracy.4. Przestrzeganie obowiązujących zasad BHP oraz PPOŻ.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw osobowych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2018-12-05 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie pokryć dachowych. Miejsce pracy Głuchołazy i Nysa.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Głuchołazy (opolskie)