STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2018-04-19
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2018
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bychawa (lubelskie)
montaż konstrukcji stalowych, analiza rysunków roboczych, przygotowanie elementów konstrukcji stalowej, montowanie elementów za pomocą spawania
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)
opieka nad dziećmi w Domu Dziecka
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Płońsk (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
"Kalmar" sp. z o.o. - 2016-09-29 - Paszyn (małopolskie)
nauczanie języka angielskiego
Szkoła Języków Obcych "GREEN SCHOOL" Agnieszka Worwąg - 2015-12-16 - Kłobuck (śląskie)
- Założenie tipsa, żelowanie naturalnej płytki, manicure klasyczny, biologiczny.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-14:00 lub 12:00:20:00 + soboty w godzinach 8:00-15:00 według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętnośći założenie tipsa, żelowanie naturalnej płytki, manicure klasyczny, biologiczny. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 512-438-000) w godzinach: 8:00-16:00
P.U.H. "MARIROZA" MARIOLA KALIS - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie hal produkcyjnych i magazynowych
VIPERA COSMETICS Ryszard Wrzesiński - 2016-04-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Naprawa samochodów osobowych i dostawczych, praca w godz. 8-16
AUTO-MACH s.c - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
transport ładunków na terenie Europy
Transport - Stanisław Polak - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wymiana i naprawa ogumienia w pojazdach samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wyszków (mazowieckie)
spawanie MAG, stolików,krzeseł szkolnych i biurowych,mebli metalowych - zgodnie z rysunkiem technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Czarna Wieś (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W SKARSZEWACH - 2017-07-06 - Skarszewy (pomorskie)
SAMODZIELNE WYKONYWANIE PRÓBEK DO BADAŃ Z ZASTOSOWANIEM METOD: CIĘCIA NA PILE, TOCZENIA, FREZOWANIA, WIERCENIA, SZLIFOWANIA PRÓBEK.
ZAKŁAD METALURGICZNY "WSK RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się z obiegiem dokumentów w ARR oraz z mechanizmami realizowanymi przez Sekcję Operacyjną;- obsługa korespondencji;- segregacja i archiwizacja dokumentacji;- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów;- wprowadzanie danych do systemu informatycznego;- obsługa beneficjentów.
Agencja Rynku Rolnego - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa postępowań związanych z zamówieniami publicznymi z uwzględnieniem wymagań wynikających z dofinansowania UE obejmująca m.in.: przygotowanie dokumentacji związanych z ich udzieleniem w tym dokumentacji przetargowych pod względem formalnym i merytorycznym, udział w pracach komisji przetargowych, planowanie oraz sprawozdawczość w ramach zamówień publicznych, przechowanie, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji; współpraca z Instytucją Zarządzającą/ Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektów rewitalizacyjnych, przygotowanie niezbędnych dokumentów; współpraca z partnerami/innymi jednostkami miejskimi zaangażowanymi w realizację projektu.
Laboratorium Innowacji Społecznych - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
technik prac
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru do sklepu- sprawdzanie zgodności z otrzymaną fakturą. Metkowanie przyjętego towaru, układanie na półkach, sprawdzanie dat- terminów ważności. Dbanie o czystość oraz sprawdzanie temperatur w urządzeniach chłodniczych. Obsługa klientów w dziale mięsnym, krojenie, ważenie wędlin. Obsługa kasy fiskalnej. Sporządzanie zamówień towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bobowa (małopolskie)
utrzymywanie czystości na terenie obiektu (wewnątrz);
JUMI Sp. z o.o. sp. k. - 2016-07-12 - Pabianice (łódzkie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Trzebicz (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-20 - Komorniki (wielkopolskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
pakowanie pościeli
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Kieczmerski - 2016-08-25 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji; wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych;rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą; prawidłowe oznakowanie składowanych towarów; w razie poptrzeby dowóz towaru do klienta
JETRO Karol Walo - 2018-01-23 - Świdry (lubelskie)
prace administracyjno - biurowe
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2016-02-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)