REFERENT W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR - NABÓR NR 2/2016 Inowrocław oferta pracy OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Stanowisko: REFERENT W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR - NABÓR NR 2/2016
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjno - biurowe
Data publikacji: 2016-02-05
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace administracyjno - biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR - NABÓR NR 2/2016
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegóły dotyczące naboru dostepne są pod linkiem http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/1935
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W SEKRETARIACIE OSIR (p. 214) LUB PRZESŁAĆ DROGĄ POCZTOWĄ W ZAKLEJONYCH KOPERTACH W ZWIĄZKU Z OGŁOSZENIEM NABORU NR 2/2016 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PRACOWNIKA SAMORZĄDOWEGO - REFERENT W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OSIR, KTÓREGO TREŚĆ ZAMIESZCZONO NA STRONIE INTERNETOWEJ: osir-inowroclaw.samorzady.pl ORAZ WYWIESZONO NA TABLICY OGŁOSZEŃ W SIEDZIBIE OSIR
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 05.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe; zakres obowiązków: kontakt z dostawcami; obsługa programu magazynowego; prowadzenie i uzupełnianie baz danych; wykonywanie prac administracyjno-biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych: Kontrola jakości tarcicy, kontrola procesu suszenia, pomiar wilgotności, kontrola procesu klejenia. Mile widziane doświadczenie z kontrolą jakości produktów z drewna, czytanie rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów;- Obsługa klientów;- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej;- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności;- Kontrola realizacji kontraktów.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-24 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
-obsługa i nadzorowanie urządzeń stosowanych w linii uboju zwierząt rzeźnych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów.
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie, wprowadzanie danych, prace biurowe.
Przedsiębiorstwo Handlowe Babilon Czesław Małecki - 2017-03-29 - Legionowo (mazowieckie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2018-06-27 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa.Wymagana jest znajomośc jęz. angielskiego.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-05-05 - Płońsk (mazowieckie)
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów.3. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej.4. Sporządzanie: list płac, deklaracji podatkowych, dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, deklaracji do PFRON i sprawozdań do GUS.5. Wykonywanie innych czynności oraz poleceń bezpośredniego przełożonego.
Regionalna Grupa Detaliczna Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Tarnów (małopolskie)
-
USŁUGI ROLNICZE Michał Czerniecki - 2018-03-07 - Brodniki (zachodniopomorskie)
przyjmowanie deklaracji podatkowych wpływajacych do rzędu, sprawdzania prawidłowości wyliczenia zobowiązań podatkowych, upinanie deklaracji do akt, wprowadzania danych z deklaracji do systemu POLTAX, CZM i programu FISKAS, archiwizacja dokumentów, obsługa tytułów wykonawczych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej,
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
telefoniczne pozyskiwanie partnerów biznesowych, aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Adam Karasek - 2016-03-15 - Gołkowice (śląskie)
jw.
PERUN S.A. - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji: kompletowanie materiałów na sesje
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Postomino (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie kontrahentów, kierowców, telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Libiąż (małopolskie)
prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej i rozliczeń podatku VAT
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-03-06 - Kwidzyn (pomorskie)
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz zleceniobiorców. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji rozliczeniowych. Sporządzanie świadectw pracy i zaświadczeń dla pracowników. Kontakt z ZIS, PFRON, IS, GUS itp. Śledzenie zmieniających się przepisów prawa pracy i wynagrodzeń.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość Prawa Pracy. Wymagana znajomość programu SYMFONIA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mariola.gawronska (at) mega-service.pl
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
księgowanie dokumentów, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Pawłowice (śląskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych, mycie, odkurzanie, ogólne utrzymanie czystości. Miejsce pracy: Wrocław, Pl. Powstańców Śląskich i inne lokalizacje na terenie Wrocławiamin. 77 h miesięcznie, dyspozycyjność 9-17Sala B
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa komputera, obieranie telefonów, sporządzanie pism, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Dębno (zachodniopomorskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
drobne naprawy i remonty maszyn i urządzeń, regeneracja narzędzi
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "ODRODZENIE" W OLEŚNIE - 2016-09-07 - Olesno (opolskie)
cięcie materiałów, prostowanie , obsługa prasy
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Chorzów (śląskie)
wprowadzanie danych do bazy firmowej, nadzór nad obiegiem dokumentów w dziale BHP, wyszukiwanie w internecie przepisów dotyczących BHP i ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
Obsługa napraw pojazdów
F.H.U. "CZAREK" Kazimierz Czarkowski - 2018-05-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
przygotowanie towaru do wysyłki,rozmieszczanie i układanie towaru na wyznaczonej powierzchni magazynowej.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca biurowa, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, archiwizowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, bieżąca aktualizacja aktów prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzorowanie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń.Przeprowadzanie okreśowej konserwacji zgodnie z planem przeglądów.Wypełnianie dokumentacji i dbanie o jej prawidłowy obieg.Dbanie o jakość wytwarzanych produków.Regulacje parametrów procesu tak, aby wytwarzać produkty zgodnie z wymogami jakościowymi.Zaopatrywanie maszyn w surowce.Transport palet z surowcami i produktami.Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.Wykonywanie czynności zgodnie z instrukcjami.Praca według standardów bezpieczeństwa pracy.Raportowanie wyników ilościowych i jakościowych.Praca na umowę na czas określony, praca na trzy zmiany - 8 h dziennie.Proponowany okres zatrudnienia - 3 lata.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wrocław (dolnośląskie)