STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścowości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń. wypadkowego oraz
Data publikacji: 2020-11-12
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścowości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń. wypadkowego oraz
Forma zatrudnienia: Umowa agencyjna
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|21
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie preferowane wyższe ekonomia, rachunkowość, administracja. Doświadczenia min. 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową. Znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie dot. zasiłku pogrzebowego. Umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE, Orientacja na cel, komunikacja, orientacja na klienta, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, Praca w Odziale w Grudziądzu. Praca na umowę zlecenie. Wynagrodzenie brutto od 2600 zł
Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu
danePracodawcy_nip: 8762049144
danePracodawcy_regon: 00001775600507
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenia, doświadczenie zawodowe, staż pracy , inne niezbędne. Tylko w przypadku wysyłania dokumentów pocztą - ośiadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, Sugierujemy przesyłanie dokumentów przez formularz APLIKACYJNY, wybierając - APLIKUJ - na dole oferty. Dokumenty przesyłane korespondencyjnie należy kierować na adres : ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział Toruń ul. Mickiewicza 330-39, 87-1-00 Toruń. Prosimy na kopercie w której znajduje się oferta umieścić dopisek OFERTA PRACY. Proces rekrutacji obejmować będzie : test wiedzy, rozmowa kwalifikacyna w siedzibie - ZUS Toruń. Rozpatrywane będą kompletnie dostarczone domumenty zgodne z wymogami. Lista kandydatów opublikowana zostanie na stronie www.zus.pl/praca pod ofertą pracy oraz BIP.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33
danePracodawcy_nrLokalu: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cd589ddadaf00ebe3e07780a8fb0ca9
Podobne oferty pracy
Pomocniczy robotnik budowlany
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ANGRA" Andrzej Kucharski - 2019-03-04 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
-
KONRYS Konstanty i Krzysztof Świerzbińscy s.j. - 2017-09-26 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie i kompletowanie towarów dla klienta.Praca dwuzmianowa, w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00
MOTPOL Sp. z o.o. sp. komandytowa - 2019-07-08 - Dalanówek (mazowieckie)
PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH UTW, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ INTERNETU, PROWADZENIE SEKRETARIATU, DOKUMENTACJI, KORESPONDENCJI
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w przemyśle szklarskim
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-15 - Żary (lubuskie)
oferta stażu skierowana do ośób bezrobotnych w wieku 30 lat i powyżej: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt,obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych,sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Otwock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Łochów (mazowieckie)
sporzadzanie dokumentacji celnej w imporcie i eksporcie- uproszczonej, sporzadzanie dokumentacji dla agencji celnych, monitorowanie przebiegu odpraw
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
dbałość o ekspozycję towarów na półkach sklepowych oraz odpowiedni zapas produktów klienta
HR CITYJOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie operacji montażowych zgodnie z dokumentacją technologiczną, montowanie sprzętu maszyn i urządzeń, sprawdzanie poszczególnych części oraz gotowych maszyn i urządzeń za pomocą przyrządów kontrolno- pomiarowych, przeprowadzanie próbnego rozruchu maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-09-18 - Żary (lubuskie)
Sprzedaż art. spożywczych
MIRON Sklep Spożywczo-Przemysłowy Marzena Osiak - 2017-03-13 - Gołąb (lubelskie)
kontrola stanu technicznego zasobów mieszkaniowych, prowadzenie dokumentacji z tym związanej, zlecenia wykonania remontów i konserwacji i sprawowanie nadzoru nad ich wykonaniem, prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych.
Mysłowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-02-14 - Mysłowice (śląskie)
Transport międzynarodowy : trasa Polska - Rumunia, Polska - Litwa
ALL TIME Bartomiej Peret - 2017-10-11 - Mielec (podkarpackie)
zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-12-02 - Hrubieszów (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa mostków wykańczalni, cyklopowanie materiału, przygotowanie podproduktów.Wynagrodzenie 2000zł brutto do negocjacji
ANANKE BUSINESS COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, dbanie o porzadek na sali sprzedazowej
DINO Polska Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Radziechowy (śląskie)
ROZWOŻENIE WYROBÓW CUKIERNICZYCH I PIEKARNICZYCH
AL PIEKARNIA-CUKIERNIA SP. Z O.O. SP.K. - 2020-06-26 - Karwia (pomorskie)
Przygotowywanie lad do ważenia towarów.Ułożenie wędlin i mięsa w ladach.Przestrzeganie HAACP I BHP.Obsługa klienta.Obsługa krajalnicy i kasy fiskalnej. Dbanie o czystość i higienę sklepu i osobistą. RPO staż w godzinach:7-15
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Bodzanów (mazowieckie)
1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2020-10-20 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie magazynu żywnościowgo i technicznego
kontakt przez PUP - 2020-06-05 - Janowice Wielkie (dolnośląskie)
praca w zakresie zawierania umów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Chrzanów (małopolskie)
- kontrolowanie zgodności rzeczywistego stanu zapasów ze stanem ewidencyjnym,- rozliczanie się z powierzonego majątku na podstawie inwentaryzacji.- stosowanie odpowiednich zabiegów konserwacyjnych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie,
kontakt przez OHP - 2016-02-12 - Opatów (świętokrzyskie)
zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Obsuga kasy; obsługa klienta; odpowiedzialność finansowa
LEROY MERLIN Sklep w Poznaniu - 2016-05-09 - Swadzim (wielkopolskie)