STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.

Data publikacji: 2020-10-20

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KULTURY FIZYCZNEJ W DEPARTAMENCIE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 27.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Umiejętność interpretacji przepisów prawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o sporcie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.80 .20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej.2. Wymagania dodatkowe:1) mile widziane wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość ustawy o sporcie, 6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej.2.Przygotowanie dokumentacji oraz wykonywanie czynności związanychz przeprowadzeniem postępowania konkursowego na realizację zadań publicznych Miasta Chełm w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej organizacja pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.3.Zawieranie umów, przeprowadzanie kontroli oraz weryfikacja sprawozdań finansowych z wykonanych zadań publicznych Miasta Chełm, na które przyznane zostały dotacje z zakresu wspierania i upowszechniania kultury fizycznej oraz pozalekcyjnych zajęć sportowych z uwzględnieniem profilaktyki.4.Opracowywanie projektu budżetu w zakresie upowszechniania kultury fizycznej oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji.5.Prowadzenie spraw związanych z powoływaniem Rady Sportu przy Prezydencie Miasta Chełm.6.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania stypendiów sportowych dla zawodników z chełmskich klubów sportowych.7.Prowadzenie spraw dotyczących przyznawania nagród dla zawodników za osiągnięte wyniki sportowe i trenerów za prowadzenie szkolenia sportowego.8.Nadzór nad działalnością Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie.9.Przygotowanie dokumentów związanych z wykazem kąpielisk na terenie miasta Chełm oraz określeniem sezonu kąpielowego na terenie miasta Chełm.10.Kontrola przygotowań Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Chełmie do sezonów: letniego i zimowego.11.Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.12.Sporządzanie wniosków dotyczących zmian po stronie dochodów i wydatków w budżecie Miasta Chełm w zakresie upowszechniania kultury fizycznej.13.Współpraca ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.14.Opiniowanie statutów stowarzyszeń i klubów sportowych.15.Bieżące zamieszczanie w urzędowym publikatorze teleinformatycznym Biuletynie Informacji Publicznej, informacji z zakresu działań Departamentu Edukacji i Sportu.16.Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawach rozpatrywania skarg i wniosków.17.Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.18.Archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami.19.Dbanie o dobro i interes miasta podczas wykonywania zadań.20.Efektywne wykorzystywanie czasu pracy.21.Wykonywanie poleceń wydawanych przez Dyrektora Departamentu i kierownictwo Urzędu.22.Samokontrola na stanowisku pracy.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia października 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-10-KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. kultury fizycznej w Departamencie Edukacji i Sportu w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10266

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (opcjonalnie),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2020

Data dodania oferty pracy: 20.10.2020

Oferta pracy ważna do: 27.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4897c811d101e73abbb8aa8b9b6573c

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO W POLICEALNEJ SZKOLE DLA DOROSŁYCH - od 13,6 PLN

nauczyciel w trzyletnim Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych. Praca sobota i niedziela w godzinach 8-16
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Pruszków (mazowieckie)

STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 3 000 PLN

Niezbędne wymagania oraz więcej informacji na stronie internetowej BIP Dębnica Kaszubska, w zakładce oferty pracy http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl/public/?id=216646. Umowa o pracę na czas określony do 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Termin składania dokumentów do 10.09.2019 r. do godz. 10.00. Proponowana kwota wynagrodzenia jest stawką minimalną. Kwota faktycznego wynagrodzenia uzależniona będzie od posiadanego wykształcenia, stażu pracy oraz doświadczenia zawodowego.
URZĄD GMINY DĘBNICA KASZUBSKA - 2019-08-30 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK K/M - od 2 500 PLN

Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Sprzedaż artykułów
NEOFARM sc, Renata Bilska, Tomasz Bilski - 2015-11-23 - Starachowice (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 1 017,4 PLN

obsługa kancelarii, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Piła (wielkopolskie)

POZOSTALI ROBOTNICY PRZETWÓRSTWA SUROWCÓW ROŚLINNYCH/150F - 2 100 - 2 500 PLN

prace związane z produkcją pasz dla zwierząt gospodarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Siemiatycze (podlaskie)

PRACOWNIK PIZZERII - od 14,5 PLN

przygotowaywanie produktów do produkcji pizzy
Pizzeria "LATINO" Paweł Kaczmarczyk - 2017-10-04 - Łyse (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK K/M - od 2 450 PLN

ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-07-25 - Warszawa (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

HANDEL ART. BUDOWLANYMI, RAPORTOWANIE SPRZEDAŻY, DOJAZD DO KLIENTA NA BUDOWĘ, AKTYWNA SPRZEDAŻ
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Polkowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta na kasie, dokładanie towaru na chali sprzedażowej, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gorlice (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 17 PLN

Przygotowanie różnego rodzjau potraw kuchni azjatyckiej
PROFIT4YOU Sp. z o.o. - 2020-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

przygotowywanie , wstępna obróbka warzyw i mięsa,przygotowywanie dań zgodnie z recepturą, dbanie o jakość i wygląd potraw,dbanie o czystość na stanowisku
XO BURGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-21 - Gdynia (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - od 4 200 PLN

transport maszyn rolniczych, wyjazdy od poniedziałku do piątku
FAGROS Spółka z z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2019-07-17 - Stara Dąbrowa (wielkopolskie)

TRENER INFORMATYK - od 2 500 PLN

Przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie testów wiedzy, przeprowadzenie szkolenia, opieka nad grupą
INNOWACYJNE CENTRUM ROZWOJU S.C. - 2018-01-16 - Kalisz (wielkopolskie)

OPIEKUN(NR 2817) - od 2 335 PLN

wykonywanie czynnosci opiekuńczo-pielęgnacyjnych w tym samoobsługowych wobec mieszkańców DPSdwie lub trzy zmiany
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

CIEŚLA - od 2 550 PLN

Wykonywanie szalunków. Praca w godz. 7-15. Praca na terenie Opola oraz woj.opolskie. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie
PB BAUMAR Sp. z o.o. Sp. K - 2017-09-15 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY - 3 000 - 3 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)

SZWACZKA - od 3 000 PLN

Szycie odzieży dziecięcej z dzianiny.
ANDRZEJ ŻAREK ANDRZEJ ŻAREK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE - 2020-09-16 - Siedlce (mazowieckie)

HYDRAULIK - od 1 750 PLN

montaż instalacji hydraulicznych
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zgierz (łódzkie)

DOZORCA/ PORTIER - od 2 250 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca wg grafiku. Praca na terenie pow. wejherowskiego lub Gdyni.
SUFO.PL Joanna Szymlet - 2019-10-28 - Wejherowo (pomorskie)

INFORMATYK/ELEKTRYK - 2 200 - 2 500 PLN

do uzgodnienia
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)

SERWISANT/MONTER URZĄDZEŃ GRZEWCZYCH (BOSCH, JUNKERS) - 3 000 - 5 000 PLN

- serwis i przeglądy okresowe urządzań grzewczych- montaż i naprawa oraz pierwsze uruchomienie urządzeń grzewczych- doradztwo techniczno-serwisowym dla Klientów firmy
AB SOLUTION TOMASZ GŁOGOWSKI - 2020-11-02 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLA - do 2 100 PLN

asystent nauczyciela przedszkolapraca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWCA TAXI - 2 600 - 3 500 PLN

kierowca TAXI w korporacji RADIO TAXI bez egzaminu i świadectwa na aucie służbowym w pełni wyposażonym, przyuczenie i praca od zaraz.Mile widziana znajomość topografii Lublina i okolic.Dobre warunki pracy i płacy
ANDRZEJ MASŁOSZ - 2020-08-03 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA / PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

PRACA NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
TRES SP. Z O.O. - 2016-09-15 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNE - do 3 800 PLN

Prace biurowe, kontakt z klientem. Miejsce pracy: ul. Tęczowa 67, 53-601 WrocławForma umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 9-17 Oferta w sali: E
PROFI AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO POMOCNICZE/OBSŁUGI OŚRODKA POMOCY SPOŁECZENEJ - od 2 250 PLN

Konkurs szczegóły oferty pracy na stronie internetowej: https://opsgliwice.pl/ogloszenia-2/ogloszenia/Wykształcenie: średnie; niekaralność; mile widzianey staż pracy; miejsce pracy: ul.Fiołkowa Gliwice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2019-02-21 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO D/S KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE - od 2 000 PLN

sprzedawca w sklepie spozywczo przemysłowym w Samborowie lub w Bałcynach
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska w Ostródzie - 2017-07-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 2 300 PLN

praca przy robotach murarskich,betoniarskich i zbrojarskich
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Jaskrów (śląskie)