STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Stanowisko: STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczącej działalności organów Gminy, więcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)
Data publikacji: 2019-07-16
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i podawanie do publicznej wiadomości informacji dotyczącej działalności organów Gminy, więcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie 2800 złotych + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PROMOCJI I INFORMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali specjaliści do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Data zakończenia pracy: 29.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: wykształcenie średnie lub wyższewymagania pożądane: prawo jazdy kat "B", samochód do jazd służbowych
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcyWięcej informacji na (bip.ugstarogard.pl)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: do 22.07.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw public relations
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.07.2019
Data dodania oferty pracy: 16.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3263fb7e6216fdb12d90b946c5271e6f
Podobne oferty pracy
Prace magazynowe, realizacja zamówień, kompletowanie zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki, praca przy uzyciu skanera, pakowanie produktuGiełda Pracy - 04.06.2018 godz. 10.00, sala 225 ul.MC. Skłodowskiej 5-7 w Świdnicy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Jarosław (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 14.00- 21.00
Firma Usługowo-Handlowa Zbigniew Zieliński - 2017-10-25 - Damno (pomorskie)
1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.
Urząd Miasta Chełm - 2016-02-25 - Chełm (lubelskie)
wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
Praca przy komputerze, oferty przetargowe i handlowe, umowy na usługi ( aneksy do umów, korespondencja z klientami), fakturowanie zrealizowanych usług, prowadzenie spraw sekretarskich i spraw organizacyjnych spólki. Miejsce pracy: Wrocław Siedziba Spółki.Kontakt z pracodawcą : oferty (at) zeco.plOferta w sali: E, C
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
doradztwo, prezentacja, sprzedaż produktów nawozowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Obróbka CoCr, ZrO2, Projektowanie (Cad-Cam), licowanie kompozytem, licowanie ceramiką.
RUSZCZAK DENTAL STUDIO ROBERT RUSZCZAK - 2020-07-21 - Płock (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; 3. uzgadnianie co miesiąc wykonanie planu wydatków z księgowością syntetyczną; 4. analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; 5. prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; 6. weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; 7. sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (RB-28S, Rb-50); 8. przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; 9. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 140, 141, 201, 223, 225, 229, 231, 234, 240, kont Zespołu 4 i 7 oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 10. sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz, odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 6 miesięcy czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-12 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Kutno (łódzkie)
-Prace ogólnobudowlane związane z wykańczaniem wnętrz,-Praca na terenie Tczewa, powiatu tczewskiego i woj. pomorskiego,-Kontakt telefoniczny 604-906-229
Firma Remontowo-Budowlana Mich-Bud Michał Marona - 2019-08-20 - Tczew (pomorskie)
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace związane z zawodem
Tomasz Brychcy Usługowy Zakład Betoniarsko-Kamieniarski - 2018-07-12 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zapewnienie terminowego i prawidłowego ustalania i wypłacania świadczeń emerytalno-rentowych byłym żołnierzom zawodowym i ich rodzinom
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE - 2019-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
- pomoc w obsłudze maszyn oraz narzędzi CNC- dobieranie materiałów potrzebnych do obróbki- doraźne prace serwisowe- przygotowywanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Białystok (podlaskie)
1) prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin; 2) naliczanie i sporządzanie list płac miesięcznych dla pracowników administracji i obsługi oraz nauczycieli; 3)naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego; prowadzenie dokumentacji w zakresie sporządzania list płac; obliczanie i sporządzanie list nagród jubileuszowych, trzynastek, odpraw emerytalnych oraz innych wynikających ze stosunku pracy 6) miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-4; rozliczanie roczne podatku PIT-11, PIT – 4R, oraz raportów RMUA; 8) prowadzenie i rozliczanie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK); 9) prowadzenie spraw PEFRON, ZFŚS; Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; Godz. pracy 7.30-15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
pomoc przy malowaniu pasów drogowych, oznaczeń.przygotowywanie materiałów do malowania , układanie szablonów wg. rysunku. Praca -Marszłaki-wg. zleceń klientów
DRO-MAR MARIUSZ ILNICKI i syn - 2018-10-26 - Turawa (opolskie)
w/g zawodu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WIDBUD WIESŁAW WOŁOWIEC - 2019-09-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Zapewnia dochodzenie zadłużenia z tytułu nienależnie pobranych świadczeń oraz należności likwidowanego funduszu alimentacyjnego.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-12-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, obsługa kasy fisklanej, wykładanie towaru / branża spożywczo- przemysłowa/. Zatrudnienie na okres próbny na 3 mce z możliwością przedłużenia. Praca w systemie dwuzmianowym. Sklep czynny w godzinach 06.00- 21.00 od poniedziałku do soboty oraz w niedziele od godziny 08.00 do 20.00. Preferowany kontakt z pracodawcą-aplikacja CV na adres e-mail: magda.loboda (at) piekarnia-kuna.pl
Kuna Małgorzata Przedsiębiorstwo- Produkcyjno- Usługowo- Handlowe MAŁGOŚKA - 2017-03-24 - Ludwin (lubelskie)
wykształcenie bez znaczeniamoże być osoba do przyuczenia,mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
PHU Studniewski - 2017-01-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
OBSŁUGA STRUGARKI CZTEROSTRONNEJ Z AUTOMATYCZNYM ODBIORNIKIEM MATERIAŁU, POMOC PRZY PRODUKCJI I MONTAŻU SCHODÓW
ZAKŁAD STOLARSKI "LESIAK" Bogusław Lesiak, Bożena Lesiak s.c. - 2020-03-02 - Kruszewiec (łódzkie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie półproduktów do montażu, montaż półproduktów w produkt gotowy, opis i pakowanie produktów, natychmiastowe przekazywanie informacji o występowaniu niezgodności oraz złej jakości wyrobów, stosowanie i przestrzeganie norm jakościowych oraz przepisów i zasad BHP i p.poż. Wynagrodzenie 13 zł brutto/h.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Andrychów (małopolskie)
obsługiwanie klientów na kasie fiskalnej, pisanie zamówień, przyjmowanie dostaw, układanie towarów na półkach, sprawdzanie terminów
HERMES, Hanna Borowiec, Sławomier Borowiec - 2017-03-29 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)
Transport towarów chłodniczych
PPUH MARCO Marek Leśniak - 2018-07-03 - Zabrnie (podkarpackie)