STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI KSIĘGOWEJ ROZRACHUNKÓW, WYDATKÓW BIEŻĄCYCH I MAJĄTKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW Z ZAGRANICY W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI KSIĘGOWEJ ROZRACHUNKÓW, WYDATKÓW BIEŻĄCYCH I MAJĄTKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW Z ZAGRANICY W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; 3. uzgadnianie co miesiąc wykonanie planu wydatków z księgowością syntetyczną; 4. analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; 5. prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; 6. weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; 7. sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (RB-28S, Rb-50); 8. przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; 9. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 140, 141, 201, 223, 225, 229, 231, 234, 240, kont Zespołu 4 i 7 oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 10. sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz, odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 6 miesięcy czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2019-07-12

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; 2. księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; 3. uzgadnianie co miesiąc wykonanie planu wydatków z księgowością syntetyczną; 4. analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; 5. prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; 6. weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; 7. sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (RB-28S, Rb-50); 8. przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; 9. bieżąca analiza sald kont 101, 130, 140, 141, 201, 223, 225, 229, 231, 234, 240, kont Zespołu 4 i 7 oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; 10. sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz, odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na 6 miesięcy czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. EWIDENCJI KSIĘGOWEJ ROZRACHUNKÓW, WYDATKÓW BIEŻĄCYCH I MAJĄTKOWYCH ORAZ ŚRODKÓW Z ZAGRANICY W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. minimum 2 - letnie doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawnych: Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości wraz z przepisami wykonawczymi z zakresu rachunkowości budżetowej i klasyfikacji budżetowej; 2. mile widziany staż pracy w księgowości w administracji publicznej i jednostkach samorządu terytorialnego; 3. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 4. odpowiedzialność; 5. zaangażowanie; 6. łatwość komunikacji; 7. umiejętność argumentowania; 8. dyspozycyjność; 9. umiejętność pracy w zespole; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagane minimum 2- letnie doświadczenie w obszarze księgowości w administracji publicznej lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. ewidencji księgowej rozrachunków, wydatków bieżących i majątkowych oraz środków z zagranicy w Referacie Wydatków w Wydziale Księgowości, w terminie do dnia 22 lipca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 22.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc8c809627899b6078fb8ff9c40b9cab

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER - do 2 300 PLN

konfekcjonowanie towaru. Miejsce pracy: Tyniec Mały ul. Chomicza 26Oferta zgłoszona w ramach pracy tymczasowej. Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czasv określony: 18 miesięcy Praca na 3 zmiany Sala D
SPTG sp. z o.o. - 2019-03-06 - Tyniec Mały (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 250 PLN

Zrywanie pieczarek, obsługa zbioru pieczarek.
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Goździn (wielkopolskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Goleniów (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWA/KSIĘOWY - 1 017,4 PLN

Księgowa/Księgowystaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA BUDYNKI KOMUNALNE WRAZ Z OTOCZENIEM - od 1 575 PLN

Sprzątanie budynków komunalnych wraz z otoczeniem. Praca od 6-12
Opolskie Centrum Usługowe OMEGA Sp. J. A. Krasnopolski i Spółka - 2018-04-30 - Opole (opolskie)

CUKIERNIK - od 1 850 PLN

prace związane z zawodem cukiernika
Piekarstwo - Cukiernictwo Mirosław Kwiatkowski - 2016-06-15 - Bielawa (dolnośląskie)

KURIER - od 2 100 PLN

doręczanie i odbieranie przesyłek kurierskich na terenie miasta Piła i okolice.godziny pracy 8-16. okres zatrudnienia 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Piła (wielkopolskie)

KOSMETYCZKA K/M - od 2 109,8 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MYJNI - od 1 850 PLN

mycie kosmetyka tapicerki
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

KASJER - od 12,01 PLN

Praca odbywa się w wydzielonej części hali sprzedaży oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym. Wentylacja naturalna i mechaniczna. Pracownik zajmuje się obsługą kasy fiskalnej, obsługą klienta. Przesuwaniem lub przenoszeniem towarów w obrębie mebla kasowego.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)

ARCHIWISTA - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960) - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWYCH - 1 017,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pabianice (łódzkie)

POMOCNIK PIEKARZA - do 1 200 PLN

wykształcenie podstawowe, staz pracy 2 lata na podobnym stanowisku, pomoc w produkcji, pieczeniu pieczywa wschodniego: czebureków, pampuszków, wergunów, blinów, szulików,
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Jadów (mazowieckie)

PRACOWNIK MYJNI RĘCZNEJ - 3 000 - 4 000 PLN

Mycie i czyszczenie pojazdów. Praca w godzinach 08.00-16.00 lub 12.00-20.00.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone o wysłanie cv ze zdjęciem na adres e-mail: biuro (at) barton-serwis.pl
BARTON Katarzyna Bartosiewicz - 2019-06-13 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 330 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-07-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

wg umowy
P.H. MAJA PLUS S.C. - 2018-03-23 - Ostrowite (wielkopolskie)

KIEROWCA BUSA - do 3 000 PLN

przewóz towarów (m.in. przesyłki pocztowe)
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)

DIAGNOSTA-ELEKTRONIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

cv z zaznaczeniem stanowiska pracy należy składać osobiście w recepcji salonu BMW w godz. 8-19
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Świlcza (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 2 500 - 2 800 PLN

obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-06-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - od 2 000 PLN

SPAWANIE KONSTRUKCJI STALOWYCH, praca wg zleceń na terenie całego kraju.
RODANO MILLENIUM SP. Z O. O. - 2017-06-30 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 160 PLN

odbiór z linii, pakowanie, lakierowanie, naprawa wadliwego materiału
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-09 - Goleniów (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

telefoniczna obsługa klienta sieci Orange.
Call Center Inter Galactica Sp. z o.o - 2017-05-24 - Opole (opolskie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

praca w godz. 8-16, wynagrodzenie 1850zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18
Elektromechanika Pojazdowa Marek Łęgowski - 2016-04-18 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. TRANSPORTU, PŁAC I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 350 PLN

Szczegóły dotyczące zakresu obowiązków i wymagań dostępne na stronie zgk.damnica.ibip.pl (zakładka NABÓR). Wynagrodzenie 3350 zł brutto + dod. stażowy.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Damnicy - 2019-04-09 - Damnica (pomorskie)

EKSPEDIENT W PUNKCIE USŁUGOWYM - od 1 850 PLN

wg. zakresu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Blok Dobryszyce (łódzkie)

KUCHARZ KUCHNI WIETNAMSKIEJ - od 2 300 PLN

Sporządzanie różnego rodzaju potraw, napoi i deserów z zakresu z zakresu kuchni wietnamskiej oraz innych azjatyckich, ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych oraz właściwe nimi gospodarowanie, wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne przygotowywanie, podawanie potraw, napoi, deserów z zakresu kuchni azjatyckiej.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-10-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)