STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I OBSŁUGI INWESTYCJI Łeba oferta pracy Urząd Miejski w Łebie

Stanowisko: STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I OBSŁUGI INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz obsługa administracyjna zadań inwestycyjnych.Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina miejska Łeba- Nabór pracowników

Data publikacji: 2019-09-27

Lokalizacja: Łeba (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Łebie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych oraz obsługa administracyjna zadań inwestycyjnych.Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina miejska Łeba- Nabór pracowników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I OBSŁUGI INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łeba

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łeba

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły oferty na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina miejska Łeba- Nabór pracowników

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Łebie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ubieganiem się o powyższe stanowisko proszone są o zapoznanie się z ofertą o naborze zamieszczoną na stronie BIP Łeba w zakładce: Gmina miejska Łeba- Nabór pracowników

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: lęborski

Gmina pracodawcy: Łeba

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łeba

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 90

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Data dodania oferty pracy: 27.09.2019

Oferta pracy ważna do: 16.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5340a8e72910cc984116a848206ec714

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

Sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, odbiór i ekspozycja toarów, bieżące prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Jasło (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-21 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie; przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-11-05 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 500 PLN

ustawianie, formowanie, wypalanie, sortowanie, suszenie, paletowanie materiałów budowlanych
GALATEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Kłodzko (dolnośląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - od 14 PLN

Prace magazynowe. Godz. pracy 6-14. Okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony.
Farmtech Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Słupsk (pomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków.
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Radlin (śląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-10-25 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO FIZYCZNE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

proste prace w kopalni pod ziemią, rutynowe zadania przy czynnościach górniczych i urabianiu skał
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bogdanka (lubelskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 250 PLN

realizacja usług budowalno-drogowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami technicznymi
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Poznań (wielkopolskie)

REDAKTOR - od 2 300 PLN

1) ADIUSTACJA JĘZYKOWA PUBLIKACJI NAUKOWYCH, DYDAKTYCZNYCH I INNYCH;2) KOREKTA REDAKCYJNAPUBLIKACJI;3) AUTORYZACJA ADIUSTOWANYCH PRAC.
POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA - 2019-01-24 - Rzeszów (podkarpackie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 13 PLN

tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 2 000 - 2 400 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie twarów w sklepie Stalco w Leżajsku
Firma Handlowo-Usługowa "BR-STALCO" Ryfa Bartłomiej - 2017-02-16 - Leżajsk (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 1 125 PLN

- przyjmowanie korespondencji od nadawcy masowego- opracowywanie i ekspediowanie przesyłek i odsyłek,- przyjmowanie i sporządzanie wymiany ładunków pocztowych,- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej,- obsługa komputera i programów ekspedycyjnych
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 300 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Jabłonowo (mazowieckie)

KOSMETYCZKA- OFERTA PO STAŻU - od 1 050 PLN

kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Głogów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW WYDZ. OBSŁ. ZATR. CUDZOZIEMCÓW +ST FP (K) - 1 033,7 PLN

-archiwizacja dokumentów-wysyłanie korespondencji-pomoc przy obsłudze klienta-zapoznanie z podstawowymi aktami prawnymi
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łódź (łódzkie)

531S - PRASOWACZ - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Radom (mazowieckie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE - 15 - 17 PLN

Składanie , sortowanie, metkowanie odzieży, kompletacja zamówień, załadunek, rozładunek towaru. Bezpłatny transport dla pracowników. Praca 3 zmianowa.
kontakt przez OHP - 2018-11-05 - Gądki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FERMY DROBIU - od 1 125 PLN

Zapewnienie dostatecznej ilości oraz jakości pasz, pomoc przy ważeniu zwierząt i ich przewożeniu, posługiwanie się prostymi narzędziami do obsługi zwierząt (widłami, łopatami), wykonywanie prac porządkowych na terenie gospodarstwa, dbałość o czystość stada i hal, przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ i sanitarnych.
GOSPODARSTWO ROLNE Darosław Zima - 2019-01-03 - Załom (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

praca na magazynie branża spożywcza (mięso- wędliny), przygotowywanie tras dla kierowców
PANDA-HURT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-16 - Ignatki (podlaskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 2 000 PLN

pakowanie paczek, pomoc przy odbiorze towaru od dostawcy
PIOTR HAMADA F.H.U PAFEN - 2017-03-14 - Gubin (lubuskie)

MAGAZYNIER - od 3 000 PLN

- PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARU Z MAGAZYNU- OBSŁUGA WÓZKÓW WIDŁOWYCH- PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI- SKŁADOWANIE TOWARU WG. ZASAD- PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW BHP
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-13 - Suchy Dwór (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace gospodarcze na terenie zakładu w Myślenicach. Praca od poniedziałku do piątku, czasem w sobotę.
Jarex Plus Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Myślenice (małopolskie)

TERMOIZOLER/WYKONYWANIE IZOLACJI TERMICZNEJ ZGODNIE Z TECHNOLOGIĄ PRAC TERMOIZOLACYJNYCH, PODSTAWOWE WYKONYWANIE PRAC TERMOIZOLACYJNYCH, PODSTAWOWE WYKONYWANIE OBRÓBEK TYNKARSKICH, BLACHARSKICH ORAZ POZOSTAŁYCH ROBÓT TOWARZYSZĄCYCH - od 1 040 PLN

Prace związane z wykonywaniem prac pomocniczych, w tym podstawowe prace tynkarskie, blacharskie, klejenie płytek, mieszanie kleju wraz z pozostałymi pracami termoizolacji budynków.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wola Batorska (małopolskie)

STAŻYSTA- SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 850 - 1 950 PLN

zadania wynikające z Ustawy o państwowej Inspekcji Sanitarnej; wykonywanie czynności kontrolnych w podległych placówkach nauczania i wychowania.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA - 2016-05-11 - Zambrów (podlaskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych
ZUS II Oddział w Warszawie - 2019-07-11 - Wołomin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 200 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 31.05.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-05-17 - Pszczółki (pomorskie)