STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie; przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-11-05

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych i związanych z ewidencją środków trwałych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyciu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach Urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych/ przedmiotów niskocennych na stan Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego; zabezpieczenie wszystkich wydziałów Urzędu i wszystkich stanowisk pracy w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbania o ich prawidłowe wykorzystanie; przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; prowadzenie spraw związanych z konserwacją i naprawą ploterów; zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe lub średnie; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie wyższe: ekonomia, finanse, administracja publiczna; mile widziane 3-letnie doświadczenie zawodowe; mile widziana znajomość przepisów prawnych z zakresu: Ustawy o finansach publicznych; Ustawy o rachunkowości; Ustawy o zamówieniach publicznych; Ustawy o samorządzie gminnym; odporność na stres i działanie pod presją czasu; umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjnych i środków trwałych w Referacie Administracyjno-Technicznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym , w terminie do dnia 12 listopada 2018 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 07.11.2018

Oferta pracy ważna do: 12.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC LEŚNYCH
Agro-Las Katarzyna Gruszka - 2017-04-03 - Czarnów (lubuskie)

MAGAZYNIER X1 - do 1 850 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRONIK - od 3 300 PLN

Usuwanie usterek w napędach elektrycznych na hali produkcyjnej.
ARCELORMITTAL TUBULAR PRODUCTS KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 15 PLN

Kompletacja zamówień.
FARMACOL Logistyka Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-04-09 - Leszno (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT.D - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 14,35 PLN

- obsługa gości przy kasie- przygotowywanie posiłków- praca na zapleczu- obsługa urządzeń- prace porządkowe
Burger King Poland S.A. - 2017-07-27 - Łazy (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; przygotowywanie zaświadczeń w tym o pomocy publicznej de minimis; przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)

KONSERWATOR - od 13,7 PLN

wykonywanie prac remontowych w pomieszczeniach hotelowych, naprawa instalacji(elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, klimatyzacji)usuwanie usterek w urządzeniach i sprzęcie kuchennym
Hotel Delfin Sp z o.o 76-156 Dąbki ul. Darłowska 15 - 2018-09-20 - Dąbki (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 500 PLN

- Rozliczanie zużyć energii elektrycznej, raportów energetycznych. Bilansowanie i sumowanie zużyć.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto/miesięcznie za wykonanie zlecenia. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca wykonywania w biurze w godzinach pracy biura: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagana osoba z BARDZO DOBĄ znajomością MATEMATYKI. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) chimowska.pl
MDK-MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - od 4 500 PLN

Przygotowywanie posiłków w kateringu dietetycznym lub przygotowywanie burgerów.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR KOPARKI - 2 000 - 3 000 PLN

obsługa koparki
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-06-30 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK TRANSPORTOWY - 561 - od 2 800 PLN

Prace załadunkowe podkładów wyprodukowanych w Track Tec SA na wagony kolejowe i samochody
Track Tec SA - 2017-04-04 - Goczałków (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnienie ewidencjonowania i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-01-05 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

Pracownik biurowy - oferta stażu realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego skierowanego do osób powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW POŚWIADCZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-07-04 - Żary (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 092 PLN

Wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej,gromadzenie,rejestrowanie i przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań firmy, sporządzanie , przechowywanie i archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem firmy, obsługiwanie sprzętu biurowego, wystawianie ogłoszeń na portalach ukraińskich, tłumaczenie dokumentów polsko-ukraińskich
BGH.WORK SP. Z O.O. - 2017-11-03 - Turek (wielkopolskie)

GLAZURNIK - od 3 500 PLN

Układanie galzury i terakoty, wykonywanie prac budowlanych.
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE "BART-BUD" KRZYSZTOF BARTOS - 2018-04-16 - Wolbórz (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
LE MILLU JANUSZ WYSOCKI - 2017-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)

STAŻ - ARCHITEKT - 997,4 PLN

pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Opole (opolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACJI PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ SPECJALNYCH, POMOCY PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ, STRATEGII ROZWOJU EDUKACJI W WYDZIALE EDUKACJI URZĘDU MIASTA TORUNIA. - od 2 700 PLN

koordynowanie i nadzorowanie działalności gminnych jednostek oświatowych: przedszkoli, szkół podstawowych w tym specjalnych i poradni psychologiczno-pedagogicznej;opiniowanie arkuszy organizacyjnych nadzorowanych jednostek oświatowych; przygotowanie oceny pracy dyrektorów nadzorowanych jednostek oświatowych w zakresie określonym prawem oświatowym;nadzór nad zatrudnianiem nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami;przewodniczenie komisjom egzaminacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego;współpraca z Kuratorium Oświaty, Urzędem Marszałkowskim oraz innymi organizacjami i instytucjami w zakresie funkcjonowania gminnych jednostek organizacyjnych;uczestniczenie w pisaniu wniosków aplikujących o środki zewnętrzne oraz realizacji projektów, których dotyczą;prowadzenie spraw związanych z kierowaniem dzieci i młodzieży do szkół specjalnych, młodzieżowych ośrodków socjoterapii i młodzieżowych ośrodków wychowawczych.
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WIELOOSOBOWYM STANOWISKU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 300 PLN

Wymagania:niezbędne: wykształcenie wyższe, minimum 2 lata doświadczenia w stosowaniu prawa zamówień publicznychpożądane: wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, administracja, techniczne), minimum 1 rok pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznychWymagania dodatkowe:umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność zarządzania przepływem informacji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-12-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 875 PLN

Sprzedaż artykułów w drogerii. Obsługa kasy fiskalnej. Umiarkowany stopień niepełnosprawności . Praca na 1/2 etatu w godzinach oda godz. 9,00 do godz. 17,00.Początkowa umowa o pracę na okres próbny. Miejsce pracy Kartuzy ul. Rynek 5 G . Kontakt tel. 506-146-157 lub na e- mail frankluzino (at) wp.pl
FIRMA FRANK Franciszek Landowski - 2015-12-30 - Kartuzy (pomorskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

1. Odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej.2. Archiwizacja dokumentów.3. Pisanie pism biurowych.4. Kierowanie zapytań ofertowych do potencjalnych klientów.5. Kontakt bezpośredni z urzędami.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LIDER LINII - do 2 800 PLN

Obsługa urządzeń montażowych. Kontrola, sortowanie, pakowanie gotowych produktów. Ładowanie i rozładowywanie linii. zapewnieni ciągłości produkcji pod względem jakościowym i ilościowym zgodnie z planem produkcji. Umowa na czas określony, trzy zmiany. Miejsce pracy: Pietrzykowice
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Pietrzykowice (dolnośląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO - od 3 500 PLN

prowadzenie dokumentacji eksportowej, wprowadzenie zamówień, kompleksowa obsługa klienta.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-28 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)