STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR Jarocin oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin
Stanowisko: STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 1 400 do 1 700 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 15a, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 do 1 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 do 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Kurs Księgowość, kadry i płace w małych i średnich przedsiębiorstwach
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin
danePracodawcy_nip: 6172208014
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15a, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzajace umiejętności
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: jarociński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3006
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jarocin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936776
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331403
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 13.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76e22de822debe62b9de47d46dc79b46
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 z brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/642.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Zbiór i klasyfikacja pieczarek na hali uprawowej zgodnie z normami.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Dawidy (mazowieckie)
- koordynacja pracy pracowników uboju- realizacja zadań produkcyjnych- dbałość o wydajność linii- nadzór nad dyscypliną stanowisk- zapewnienie zaopatrzeniaForma kontaktu kandydatów z pracodawcą: kadry (at) indrol.pl
INDROL SP.ZO.O. SP.K. - 2020-07-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Technik informatyk
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prace montażowe, prace na stolarni.
DREMIX - Zakład Produkcji Drzwi Harmonijkowych i Drewnianych - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)
Obsługa agregatu natryskowego. Przygotowywanie roztworów do natrysku. Rozprowadzanie ciekłej apretury.Możliwość pracy w delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Jarosław (podkarpackie)
Pomoc w przygotowaniu posiłków.
Zajazd Zagroda Tomasz Obłonczek - 2019-04-19 - Konradów (opolskie)
praca przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni
Garte sp. z o.o. sp.k. - 2017-07-20 - Swarzędz (wielkopolskie)
montaż węzłów CO wg schematu hydraulicznego, spawanie metodą TIG, montaż systemu VIEGA, montaż grzejników KERMI
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Ząbki (mazowieckie)
-nadzorowanie bieżącego utrzymania infrastruktury znajdującej się na terenach będących w stałym utrzymaniu Miasta,-współpraca z gestorami mediów w zakresie rozliczania mediów, odczytywanie liczników jeśli będzie wymagane, nadzorowanie np. konieczności uruchamiania pomp w zależności od wysokości poziomu wody w stawach,-współpraca z wykonawcami w zakresie realizacji obowiązków wynikających z udzielonych gwarancji,-zgłaszanie konieczności wykonania napraw gwarancyjnych,-zlecenie prac związanych z koniecznością serwisowania urządzeń zlokalizowanych na terenach będących w stałym utrzymaniu Miasta,-przygotowanie dokumentów do zamówień oraz projektów umów i zleceń na bieżące prace związane z funkcjonowaniem infrastruktury w mieście,-przygotowanie planów realizacji prac remontowych i inwestycyjnych związanych z istniejącą infrastrukturą miejską,-nadzorowanie zleconych prac związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,-bieżąca praca w terenie i współpraca z odpowiednimi jednostkami i służbami,-zlecenie niezbędnych przeglądów infrastruktury miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.
Urząd Miasta Chorzów - 2021-06-01 - Chorzów (śląskie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Twardocice (dolnośląskie)
Prace ręczne i przygotowawcze ze stosowaniem narzędzi ręcznych (szlifowanie ręczne, oklejanie samochodów, nakładanie szpachlówki), wykonywanie lakierowania elementów karoserii samochodowych
CAROLINA CAR COMPANY J MAJDECKI M OLESIŃSKI P SÓJKA SPÓŁKA JAWNA - 2021-04-15 - Koczargi Nowe (mazowieckie)
Sprzątanie korytarzy, holi, toalet, sal wykładowych
EVERTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-26 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace dołowe w zakładach górniczych
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Zabrze (śląskie)
staż na stanowisku referenta w Dziale Ewidencji Rejestracji i Świadczeń (Informacja)
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Cieszyn (śląskie)
NADZÓR NAD BRYGADĄ MONTAŻYSTÓW STOLARKI ALU I PCV
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "JUR-AND" SPÓŁKA JAWNA JERZY KOŚCIK ANDRZEJ WRONA - 2018-06-27 - Lublin (lubelskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
Zakład Kamieniarsko-Betoniarski "DARGRAN" - 2017-03-16 - Burkat (warmińsko-mazurskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: obsługa bieżąca klienta, pomoc pracownikom, obsługa kancelaryjna, praca w archiwumMiejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt 7-15Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: w miarę możliwości, brak konkretnej deklaracji
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Mikołów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego, serbskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)
-rozbiórkas pojazdów i urzadzeń wojskowych.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY U DANUSI - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
praca w szpitalu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)
Nauka obłsugi programu FPP.Wystawianie faktur sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
OBSŁUGA LINII PRODUKCYJNEJ, PRZETWÓRSTWO OWOCÓW I WARZYW
D. Rz. WORK RZYMSKI DANIEL - 2020-07-24 - Kosuty (mazowieckie)
Lekarz weterynarii- staż POWER V 116
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Września (wielkopolskie)
Konserwacja urządzeń melioracji podstawowej i szczegółowej. Wykaszanie skarp, rowów.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Stary Brus (lubelskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)