STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR Jarocin oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin

Stanowisko: STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 1 400 do 1 700 PLN

Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń

Data publikacji: 2021-04-13

Lokalizacja: Jarocin (wielkopolskie)

Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 15a, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 do 1 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PŁAC 1/2 ETATU INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarocin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3006

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik ekonomista*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 do 1 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Kurs Księgowość, kadry i płace w małych i średnich przedsiębiorstwach

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin

danePracodawcy_nip: 6172208014

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15a, 63-200 Jarocin, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dokumenty potwierdzajace umiejętności

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: jarociński

danePracodawcy_kodPowiatu: 3006

Gmina pracodawcy: Jarocin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Jarocin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0936776

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 15a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331403

Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 14.04.2021

Oferta pracy ważna do: 13.05.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?76e22de822debe62b9de47d46dc79b46

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 1 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 z brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/642.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-08 - Słupsk (pomorskie)

ZBIERACZ PIECZAREK - do 1 200 PLN

Zbiór i klasyfikacja pieczarek na hali uprawowej zgodnie z normami.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Dawidy (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU UBOJU - od 2 600 PLN

- koordynacja pracy pracowników uboju- realizacja zadań produkcyjnych- dbałość o wydajność linii- nadzór nad dyscypliną stanowisk- zapewnienie zaopatrzeniaForma kontaktu kandydatów z pracodawcą: kadry (at) indrol.pl
INDROL SP.ZO.O. SP.K. - 2020-07-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

Technik informatyk
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

STOLARZ / POMOCNIK STOLARZA - od 17,84 PLN

Prace montażowe, prace na stolarni.
DREMIX - Zakład Produkcji Drzwi Harmonijkowych i Drewnianych - 2019-08-01 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-28 - Żary (lubuskie)

OPERATOR AGREGATÓW NATRYSKOWYCH - od 2 350 PLN

Obsługa agregatu natryskowego. Przygotowywanie roztworów do natrysku. Rozprowadzanie ciekłej apretury.Możliwość pracy w delegacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Jarosław (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Pomoc w przygotowaniu posiłków.
Zajazd Zagroda Tomasz Obłonczek - 2019-04-19 - Konradów (opolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - OGRODNIK - od 2 200 PLN

praca przy zakładaniu i pielęgnowaniu terenów zieleni
Garte sp. z o.o. sp.k. - 2017-07-20 - Swarzędz (wielkopolskie)

INSTALATOR WĘZŁÓW CO ORAZ INSTALACJI CIEPŁA TECHNOLOGICZNEGO - od 1 250 PLN

montaż węzłów CO wg schematu hydraulicznego, spawanie metodą TIG, montaż systemu VIEGA, montaż grzejników KERMI
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Ząbki (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE USŁUG KOMUNALNYCH I EKOLOGII - od 2 800 PLN

-nadzorowanie bieżącego utrzymania infrastruktury znajdującej się na terenach będących w stałym utrzymaniu Miasta,-współpraca z gestorami mediów w zakresie rozliczania mediów, odczytywanie liczników jeśli będzie wymagane, nadzorowanie np. konieczności uruchamiania pomp w zależności od wysokości poziomu wody w stawach,-współpraca z wykonawcami w zakresie realizacji obowiązków wynikających z udzielonych gwarancji,-zgłaszanie konieczności wykonania napraw gwarancyjnych,-zlecenie prac związanych z koniecznością serwisowania urządzeń zlokalizowanych na terenach będących w stałym utrzymaniu Miasta,-przygotowanie dokumentów do zamówień oraz projektów umów i zleceń na bieżące prace związane z funkcjonowaniem infrastruktury w mieście,-przygotowanie planów realizacji prac remontowych i inwestycyjnych związanych z istniejącą infrastrukturą miejską,-nadzorowanie zleconych prac związanych z funkcjonowaniem infrastruktury,-bieżąca praca w terenie i współpraca z odpowiednimi jednostkami i służbami,-zlecenie niezbędnych przeglądów infrastruktury miejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.
Urząd Miasta Chorzów - 2021-06-01 - Chorzów (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Twardocice (dolnośląskie)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 800 PLN

Prace ręczne i przygotowawcze ze stosowaniem narzędzi ręcznych (szlifowanie ręczne, oklejanie samochodów, nakładanie szpachlówki), wykonywanie lakierowania elementów karoserii samochodowych
CAROLINA CAR COMPANY J MAJDECKI M OLESIŃSKI P SÓJKA SPÓŁKA JAWNA - 2021-04-15 - Koczargi Nowe (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 800 PLN

Sprzątanie korytarzy, holi, toalet, sal wykładowych
EVERTEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-05-26 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 5512) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

staż na stanowisku referenta w Dziale Ewidencji Rejestracji i Świadczeń (Informacja)
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Cieszyn (śląskie)

PILARZ - od 2 900 PLN

Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
Zakład Kamieniarsko-Betoniarski "DARGRAN" - 2017-03-16 - Burkat (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: obsługa bieżąca klienta, pomoc pracownikom, obsługa kancelaryjna, praca w archiwumMiejsce odbywania stażu: MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt 7-15Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: w miarę możliwości, brak konkretnej deklaracji
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Mikołów (śląskie)

KSIĘGOWY/ SENIOR PROCESS ASSOCIATE - od 4 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego, serbskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów.Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finasowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletnośći wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnetrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)

SPAWACZ - od 18 PLN

-rozbiórkas pojazdów i urzadzeń wojskowych.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY U DANUSI - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)

DIETETYK - od 2 444 PLN

praca w szpitalu
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kraków (małopolskie)

FAKTURZYSTKA - 1 017,4 PLN

Nauka obłsugi programu FPP.Wystawianie faktur sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 17 PLN

OBSŁUGA LINII PRODUKCYJNEJ, PRZETWÓRSTWO OWOCÓW I WARZYW
D. Rz. WORK RZYMSKI DANIEL - 2020-07-24 - Kosuty (mazowieckie)

LEKARZ WETERYNARII- STAŻ POWER V 116 - 1 033,7 PLN

Lekarz weterynarii- staż POWER V 116
kontakt przez PUP - 2020-04-29 - Września (wielkopolskie)

MELIORANT - do 2 100 PLN

Konserwacja urządzeń melioracji podstawowej i szczegółowej. Wykaszanie skarp, rowów.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Stary Brus (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań w zakresie administracyjno technicznym, konserwacji systemów oraz remontów.Ważniejsze zadania: prowadzenie wszelkich spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. I c.w.u., p.poż, alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; prowadzenie całokształtu prac związanych: z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostawy paliwa do samochodów służbowych, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, z zakupem kwiatów, z utrzymaniem czystości samochodów służbowych, z zabezpieczeniem dozoru budynków Urzędu, z inwestycjami i remontami budynków Urzędu; współpraca przy dokonywaniu rozliczeń inwestycji realizowanych przez Wydział Organizacji Urzędu; prowadzenie całokształtu spraw oraz współpraca z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony zabytków ruchomych; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu, informacji do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony umowa na czas zastępstwa. Wynagrodzenie brutto od 2400 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat