STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 5512) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 5512)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M.Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 5512)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie wyższe Pożądane:- wykształcenie wyższe (administracja, prawo)- studia podyplomowe (postępowanie cywilne, postępowanie administracyjne, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej obsługą prawnąWymagania dodatkowe- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i cywilnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office,- orientacja w stosowaniu i interpretowaniu przepisów prawnych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweTermin, do którego należy składać dokumenty24 października 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.10.2019
Data dodania oferty pracy: 14.10.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7072ed6a09d99e79f59ed8f8145c2b29
Podobne oferty pracy
obsługa rębaka do r abania resztek gałęzi, ścianka drzew, sprzątanie gałęzi z wykorzystaniem rębaka do gałęzi
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łobżenica (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych oraz redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW. UCZESTNICZY W PROCESIE PRODUKCJI WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH, MIĘSNYCH I WĘDLINIARSKICH. DODATKOWO OFEROWANE SĄ: DODATKOWA OPIEKA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIA DO URLOPU, KARY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MILE WIDZIANE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE, PO SZKOLE). CHĘĆ DO PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ.MIEJSCE PRACY I KONTAKT OSOBISTY SZCZECIN UL. KU SŁOŃCU 67, TELEFONICZNY 515 483 845, CV NA EMAIL- m.michalczyszyn (at) BI1.PL
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2019-07-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż podzespołów i zespołów elektronicznych
EKOL SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-10-15 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Osadzanie patyczków na kulkach lub talarkach lizakowych, pobieranie patyczków, pobieranie produktów do flokowania, dbanie o porządek na stanowisku pracy, dbanie o estetyczne wykonanie zlecenia, stosowanie się do przepisów i norm.
Dagny sp. z o.o. - 2017-04-27 - Nysa (opolskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn i urządzeń, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)
- przyjmowanie dostaw na magazyn- załadunek zamówień do klientów- sprawdzanie zgodności przygotowanych towarów do wysyłki- obsługa wózka widłowego- planowanie przestrzeni magazynowej- oznaczenie i metkowanie produktów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE. MAT-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-05 - Łódź (łódzkie)
praca salowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Krzeszów (dolnośląskie)
Sprzątanie pokoi, łazienek, częci użytkowej
Europrojekt Steffen Gulitz - 2018-05-14 - Karpacz (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe - finanse lub biznes i administracja; znajomość technologii finansowej (SWIFT, SEPA, BIC, IBAN etc.); wiedza z zakresu finansów, rachunkowości i wycen instrumentów finansowych; doświadczenie przy pracy z systemem Backoffice; znajomość systemów do raportowania defektów (HP Quality Center/AML, JIRA); 2 lata doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. angielskiego. Obowiązki: zapobieganie praniu pieniędzyi finansowaniu terroryzmu pozostaje jednym z priorytetów wśród specjalistów w dziedzinie usług finansowych. Analityk w Financial Crime Operetions będzie odpowiedzialny za realizację procesów należytej staranności wobec klienta i/lub kontroli klientów w operacjach na rzecz klientów zgodnie z odpowiednim procesem banku; rola wymaga obowiązków kontaktowych klienta/ biura/ wewnętrznych partnerów biznesowych, które muszą być dostarczane z najwyższymi standardami.
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik mechanika
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Recz (zachodniopomorskie)
Świadczenia opieki domowej, pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych oraz w prowadzeniu domu.
kontakt przez OHP - 2019-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)
Obsługa klientów zgodna ze standardami firmy; sprzedaż i promowanie usług obiektu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Zgierz (łódzkie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2019-05-14 - Tczew (pomorskie)
do uzgodnienia
NETSPACE. PL Michał Krzebiot - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej, programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego
Ochotnicze Hufce Pracy - 2018-08-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Montaż okien, ocieplanie budynków. Praca w Lublinie - pracodawca zapewnia dojazd + zakwaterowanieWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, mile widziane prawo jazdy kat. "B"KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 602 345 993
Firma Remontowo - Budowlana WA-BUD Wacław Śliwa - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie i utrzymywanie kontaktów pracowniczych z lokalnymi i globalnymi interesariuszami, przygotowywanie i analizowanie raportów w zakresie swoich obowiązków, wspieranie rozwoju i zapewnienie szkoleń nowych pracowników, przeprowadzanie kontroli procesów, zapewniając informację dla przełożonych i wewnętrznych lub zewnętrznych audytorów, współpracowanie z innymi działami, samodzielne rozwiązywanie problemów między oddziałami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Zebrzydowice (śląskie)
Księgowy/a
Biuro Rachunkowe BETAX S.C. - 2017-09-01 - Bożejowice (dolnośląskie)
Konstrukcja i stopniowanie biustonoszy.
KONRAD Regina, Konrad, Zdzisław Bzdurscy Spółka Jawna - 2015-10-21 - Pęczniew (łódzkie)
Ochrona powierzonego mienia oraz osób, patrolowanie obiektu
IMPULS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- istruktaż szkoleniowy z zakresu BHP i P.POŻ- omówienie zakresu zadań zawodowych- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną - omówienie programu stażu- nauka obsługi: kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki- sporządzanie pism w generatorze pism- rejestracja spraw- obsługa aplikacji - kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych- odbieranie telefonów- organizacja obiegu dokumentów, zasady ewidencjonowania- zakładanie i prowadzenie poszczególnych rejestrów - nauka postępowania z pismami niejawnymi - ochrona danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
REVERSE BUSINESS SUPPORT Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Poznań (wielkopolskie)
dbanie o porządek na stanowisku pracy, przygotowywanie surówek, obróbka wstępna warzyw
"EKO-INSTAL" EWA CZAPLA Hurtownia Elektryczna - 2017-08-24 - Opole Lubelskie (lubelskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Tuczno (zachodniopomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)