STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Tczew oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Data publikacji: 2019-05-14

Lokalizacja: Tczew (pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 55, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 14.05.2019

Oferta pracy ważna do: 21.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0419599c5c5a0711404deb38719fc389

Podobne oferty pracy

APLIKANT - 1 017,4 PLN

Współpraca z dostawcami materiałów oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami, wprowadzanie dokumentacji związanej z zaopatrzeniem. Współpraca z opiekunami merytorycznymi asortymentu w zakresie realizacji potrzeb zakupowych w realizacji umów. Dokonywanie odbioru materiałów od dostawców, realizacja procesu reklamacji ilosciowych i jakosciowych dostaw. Wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych. Zapewnienie dystrybucji zakupionych materiałów eksploatacyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Jasło (podkarpackie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - od 1 150 PLN

PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 14,7 PLN

obsługa obecnych klientów, sprzeaż produkytów spółki nowym i obecnym klientom
PROVIDENT POLSKA Spółka Akcyjna - 2019-01-14 - Szreńsk (mazowieckie)

SZLIFIERZ-POLERNIK - od 1 850 PLN

Szlifierz-polernik
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Długa Goślina (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

produkcja pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bieruń (śląskie)

POMOCNIK KROJCZEGO/KIEROWCA - do 1 850 PLN

Pomoc krojczemu, rozwożenie towaru.
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNA TRANSAM-PRINTMAX - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)

FLORYSTA R3/3636-1324/17 - od 2 350 PLN

wykonywanie dekoracji roślinnych różnego typu
FIRMA HANDLOWA "PARTNER" KĘSICKA GRAŻYNA - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie- min. rok na podobnym stanowisku, znajomość programu Subiektzakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, nadzór nad ubezpieczeniami, majątkiem firmy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP.K. - 2018-07-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 850 PLN

praca przy okleiniarce, składanie montowanie mebli
Firma MASTER Meble i Transport Na Zamówienie Roman Ilnicki - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKU - od 2 250 PLN

Przyjmowanie i opracowanie przesyłek i ładunków, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO ROBOTNICZE POD ZIEMIĄ - od 2 200 PLN

obsługa maszyn w ruchu, praca na wysokości, znajomość przepisów bhp i ppoż., drobne remonty maszyn, praca zmianowa, praca w porze nocnej, obsługa narzędzi jak kilof, młot itp.
LIDER & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Rogóźno (lubelskie)

BARMAN/KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII - 997,4 PLN

prace kuchenneprzygotowanie prostych potrawprzygotowanie napoiStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieścieobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-10 - Leśnica (opolskie)

STANOWISKO DS. FINANSÓW FUNDUSZY - od 2 000 PLN

zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 361 PLN

Nauczyciel przedszkola
PRZEDSZKOLE NR 3 W OLEŚNICY - 2017-08-23 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż wędlin i mięsa
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Dąbrowa Wronowska (lubelskie)

ZOOTECHNIK OCENY - od 2 000 PLN

współpraca z hodowcami bydła mlecznego, pobieranie prób mleka, doradztwo żywieniowe i hodowlane
POLSKA FEDERACJA HODOWCOW BYDŁA I PRODUCENTÓW MLEKA - 2017-06-08 - Zielona Góra (lubuskie)

BARMAN-KELNER - od 2 250 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR PRODUKCJI - do 13,7 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji części samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

Obsługa klienta.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2017-05-12 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 995 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-12-07 - Morawica (świętokrzyskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 3 000 PLN

Naprawa samochodów osobowych
CENTRUM ALFA Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Skuszew (mazowieckie)

ASYSTENT POŚREDNIKA (RPO) - 997,4 PLN

pomoc w pozyskiwaniiu ofert sprzedaży i wynajmupomoc w prezentacji nieruchomościnawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientamianalizowanie potrzeb klientasprawdzanie stanu prawnego nieruchomościwykonywanie prac biurowych związanej z wprowadzaniem pozyskanych ofert
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

ukladanie, metkowanie i sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wolbrom (małopolskie)

PRACOWNIK I STOPNIA WYKONUJĄCY PRACĘ W RAMACH PRAC INTERWENCYJNYCH - od 2 000 PLN

pomoc przy prowadzeniu procedury administracyjnej, przygotowanie i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łask (łódzkie)

KIEROWNIK PRODUKCJI WYDZIAŁU KLEJENIA DREWNA - od 4 000 PLN

nadzorowanie realizacji zadań produkcyjnych na wydziale, planowanie i organizowanie pracy pracownikom, czuwanie nad jakością wyrobów, prowadzenie racjonalnej gospodarki materiałowej
PW PERFECT Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Starachowice (świętokrzyskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFRASTRUKTURY OŚWIATY, ANALIZY KOSZTÓW UTRZYMANIA ORAZ SYSTEMU INFORMACJI OŚWIATOWEJ W REFERACIE EKONOMICZNYM WYDZIAŁU EDUKACJI W WYMIARZE ETATU: PEŁNYM - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania:1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-02 - Słupsk (pomorskie)