STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Wynagrodzenie: od 1 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 z brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/642.html
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 z brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/642.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności: budownictwo lub architektura; minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych; znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu:1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych,3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych,4) Ustawy o finansach publicznych; umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: łatwość komunikacji; odporność na stres i działanie pod presją czasu; umiejętność ustalania priorytetów; umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno - technicznych w Referacie Administracyjno - Technicznym w Wydziale Administracyjno - Technicznym, w terminie do dnia 25 lutego 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
TRANSPORT SPRZĘTU NA BUDOWY, POMOC PRZY WYKONYWANIU PRZEWIERTÓW, KONSERWACJA SPRZĘTU
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Operator żurawia wieżowego przemieszcza tym urządzeniem ładunki w pracach przeładunków , montażowych na terenie budowy. Dla osób nie posiadaących uprawnień do obsługi żurawia przeprowadzimy szkolenie zakończone egzaminem przed Urzędem Dozoru Technicznego i otrzymaniem uprawnień kat. IŻ uprawniające do obsługi żurawi wieżowych.Jedna lub dwie zmiany, umow ana czas określony.
MI-LA Przemysław Lammel - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
dyspozycyjność ze względu na poranne i wieczorne godziny pracy, praca przy udoju krów, utrzymanie porządku w udojni oraz na terenie gospodarstwa; doświadczenie w gospodarstwie rolnym, przy udoju krów
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Grodzisko (opolskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE, ZNAJOMOŚĆ MECHANIIKI POJAZDOWEJ, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 3 LETNI STAŻ PRACY;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 518768202
POLARIS GRZEGORZ GURYN - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dbanie o stan techniczny maszyn i urządzeń, przeprowadzanie przeglądów okresowych maszyn, naprawa i remonty w zakladzie, usuwanie bieżących awarii, uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów technicznych
Animex Foods Sp. z o.o.S.K. Oddział w Morlinach - 2016-09-23 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Lakiernik samochodowy
Proszek Tadeusz Blacharstwo i Lakiernictwo Samochodowe - 2016-01-04 - Łętownia (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej; prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2300-2500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-01 - Słupsk (pomorskie)
- montaż, instalacja, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2018-10-02 - Sanok (podkarpackie)
OCZYSZCZANIE MECHANICZNE KONSTRUKCJI I WYROBÓW METALOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-13 - Dębica (podkarpackie)
- Prowadzenie zajęć w przedszkolu.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe pedagogiczne: wychowanie przedszkolne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 32-350-00-21) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ligocka 5 A, 40-570 Katowice) lub e-mail: praca (at) przedszkole.katowice.pl
LOOCAM MARIUSZ KAMIŃSKI, ZBIGNIEW ŁUKOWSKI SPÓŁKA JAWNAA - 2019-02-01 - Katowice (śląskie)
Udziałw realizacji projektów europejskich realzowanych w DAWG Sp. z o.o., weryfikacja wniosków o dofinansowanie, monitorowanie uczestników o sprawozdawczość, rozliczenia i przygotowanie wniosków o płatność, bieżące wrpowadzanie danych do systemów informatycznych. Analiza, konsultacje i przygotowanie dokuemntów w ramach projektów. Praca w godz.: 7:00-15:00 (możliwość pracy także w godz.: 8:00-16:00 - do ustalenia). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) dawg.pl
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wszelkie informacje dotyczące procedury n aboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Urząd Gminy Kolno - 2019-01-17 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
SZKOLENIE STANOWISKOWE
SZWED IDEA SP Z O.O. - 2018-02-28 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka i pielęgnacja osób starszych
Teresa Brzozowska Cztery Kąty DOM DLA SENIORA - 2018-01-04 - Stegna (pomorskie)
Montaż mebli na miejscu i u klienta, dostawa mebli na terenie powiatu, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru z magazynu.
Sklep Meblowy "DOMUS" LAMEK JANUSZ - 2018-04-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
Prowadzenie działalności profilaktycznej i terapeutycznej, doradztwo psychologiczne, działalność korekcyjno-wychowawcza.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w Somoninie im. Józefa Wybickiego - 2016-06-22 - Somonino (pomorskie)
Organizacja, kierowanie i kontrola pracy podległego personelu w zakresie zapewnienia mieszkańcom domu warunki do godnego życia, poczucia bezpieczeństwa i opieki w szczególności: ścisła współpraca z lekarzami, organizacja wizyt specjalistycznych, opracowywanie potrzeb w tym zakresie; zapewnianie właściwych zajęć usprawniających, w tym organizacja i nadzór nad zajęciami rehabilitacyjnymi; organizacja w zakresie aktywizacji mieszkańców, poprzez dostęp do terapii zajęciowej oraz imprez kulturalnych itp; bieżąca obserwacja mieszkańców, w szczególności ich stan zdrowia, utrzymywanie kontaktu z rodziną, opracowywanie potrzeb i zaleceń w tym zakresie, organizacja całodobowej opieki; udział w tworzeniu Planów Indywidualnego Wsparcia Mieszkańca DPS poprzez koordynacje działań zespołu opiekuńczego- terapeutycznego. Przygotowanie sprawozdań, analiz, informacji oraz innych materiałów dotyczących funkcjonowania DS w zakresie wskazanym powyżej. Opracowywanie projektów zarządzeń, instrukcji i procedur dotyczących realizacji zadań opiekuńczo- terapeutycznych. Planowanie czasu pracy podległych pracowników, sporządzanie grafików czasu pracy w systemie równoważnym. Nadzór nad majątkiem przekazanym do użytkowania podległej komórce oraz realizacja wydatków dotyczących zadań z zakresu działania podległej komórki organizacyjnej. Nadzór nas właściwą realizacją umów zawartych na świadczenie usług gastronomicznych i pralniczych
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2017-08-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Transport towarów na terenie UE i krajów wschodnich, wypełnianie dokumentacji przewozowej, bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym
POKAL Śmiechura Artur - 2019-03-29 - Turek (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI DO WYSYŁKI, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI TWORZENIA AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK, ZAPOZNANIE Z ZASADAMI WSZCZYNANIA POSTĘPOWANIA EGZEKUCYJNEGO - WYSTAWIANIE TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ORGANIZACYJNYMI INSPEKTORATU ZUS ORAZ ODDZIAŁU
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-03-31 - Biłgoraj (lubelskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- przyjmowanie i układanie towarów,- dbanie o porządek
ORLEN Jacek Jaworek Agent SP 4143 Szamotuły - 2018-12-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
wg stanowiska
ADMET Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Kobyłka (mazowieckie)
wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-01-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 29.09.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek- piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-09-25 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wyrób i wypieki drożdżówek. Praca na maszynie do wałkowania ciasta.
PIEKARNIA GRELA S.C. MAGDALENA GRELA,SEBASTIAN GRELA - 2017-03-07 - Zamość (lubelskie)
obsługa giełd transportowych, planowanie transportu, dźwiganie pow. 20kg
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Bełżyce (lubelskie)
obsługa kelnerska, serwowanie potraw
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)