STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczacych podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie stosowania jednolitych zasad dotyczacych podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min.1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i dokumentacji ubezpieczeniowej.Znajomość Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.Umiejętność obsługi pakietu MS Office i Internet ExplorerTerminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i pracy pod presją czasu, chęc rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji.Aplikować mogą osoby niepełnosprawne.
Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat. Odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wymagana kaluzula)-(Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. z 2002r. Nr 101, pozycja 926 z późn.zm.) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie . Miejsce składania dokumentów: do dnia 03.03.2017r.Zakład Ubezpieczeń Społecznych Wydział Spraw Pracowniczychul. Chmielna 27/3380-748 GdańskDodatkowe informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Gdyniul. Władysława IV 24 81-364 Gdynia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Chmielna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 03.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierowanie w ruchu krajowym, przewóz rzeczy od poniedziałku do piątku.
ZAKŁAD STOLARSKI "GOMEL" ŁUKASZ GOMUŁA - 2017-07-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Stanowisko ds. gospodarki odpadami, rozliczeń i windykacji. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2018-02-05 - Jaraczewo (wielkopolskie)
wykonywanie drobnych napraw związanych z elektryką i hydrauliką, czynności porządkowych, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul.Narutowicza 64, giełda pracy PUP Sierpc w dniu 16.12.2015 o godz.11:00 w pok.11
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-11 - Sierpc (mazowieckie)
- sprzątanie, w tym zbieranie papierow, nieczystości stałych, śmieci wielkogabarytowych, gałęzi, odpadów zielonych;-grabienie, plewienie, przycinanie żywopłotów;- pomoc przy przycinaniu i wycince drzew;- sadzenie kwiatów- prowadzenie samochodu
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Zielona Góra (lubuskie)
ZASTĘPOWANIE I REALIZACJA ZADAŃ ZLECANYCH PRZEZ KIEROWNIKA ZESPOŁU W ZAKRESIE KIEROWANIA I ORGANIZACJI PRACY PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW PRZY REALIZACJI ZAPLANOWANYCH WYNIKÓW; DODATKOWO OFERUJEMY ŚWIADCZENIA SOCJALNE: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIE DO URLOPU, KARTY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO - REKREACYJNE, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE PO SZKOLE), ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACY, PRACA NA DWIE ZMIANY WYNAGRODZENIE BRUTTO 2250,00 ZŁ (MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJ)
RELLA INVESTMENTS SP. Z O.O. - 2019-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków typu-fast food, praca przy grillu, tosterach, frytownicach, obsługakasy, prace porządkowe, przygotowywanie napojów i deserów
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie pracy i kierowanie zespołem , montaż demontaż rusztowań - nadzór, praca przy komputerze - fakturowanie wynajmu i sprzedaży, sporządzanie ofert wynajmu rusztowań
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Borowina (lubuskie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu. prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczenie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacj planów sprzedaży.GIEŁDA PRACY NA STANOWISKO ODBĘDZIE SIE W TUT. URZĘDZIE 24.10.2016 W GODZ.08:00-10:00
Pepco Poland Spółka z o.o - 2016-10-14 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Dąbrówka Leśna (wielkopolskie)
Zapewnia projektowanie i utrzymanie optymalnej struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych TJO.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa samochodów osobowych i ciężarowych
Zakład Naprawy Samochodów Ciężarowych Waldemar Jurkowski - 2018-08-02 - Sokolniki (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-04 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie towaru, ekspozycja i wycena towaru, pomoc na stoisku mięsno-wędliniarskim, pomoc przy obsłudze kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Adamów (lubelskie)
wykonywanie prac konserwacyjnych i naprawczych pojazdów samochodowych i ich zespołów, kontrolowanie stanu technicznego zespołów i układów oraz regulacja i sprawdzanie działania pojazdu jako całości za pomocą urządzeń diagnostycznych, wykonywanie operacji demontażowo-montażowych pojazdów samochodowych, usuwanie usterek w ramach napraw bieżących i okresowych, przeprowadzanie konserwcji i zabezpieczeń antykorozyjnych, wymiana płynów eksploatacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Klonówiec (wielkopolskie)
Do zadań pracownika będzie należeć: realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów, sprawowanie opieki posprzedażowej nad klientami umownymi, przeciwdziałanie odejściu klientów do konkurencji, śledzenie zapytań i ogłoszeń przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, budowanie długotrwałych relacji z obsługiwanymi klientami, Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obsługiwanych klientów.
Poczta Polska S.A. - 2016-10-10 - Przemyśl (podkarpackie)
wszystkie prace niezbędne przy układaniu kostki brukowej i polbruku
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Dębowiec (wielkopolskie)
Prace instalacyjne, montażowe na placu budowy.
MMK-INŻ. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)
FREZOWANIE ELEMENTÓW STALOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO, ZNAJOMOŚĆ OBRÓBKI SKRAWANIEM, UMIEJĘTNOŚĆ USTAWIENIA MASZYNY, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na stanowisku ds. zamówień publicznych odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zalezności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-11 - Słupsk (pomorskie)
obsługa klienta w sklepie typu ŻABKA; wykaładanie towaru; prace porządkowe; godziny pracy 6.00-14.30, 14.30-23.00; miejsce pracy Zgorzelec, ul. Batorego lub ul. Poniatowskiego
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA NESTER MARZENA - 2018-12-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, terminala POS, kolektora danych na stoisku mięsnym, zamawianie towarów, odbiór, ekspozycja, kontrola jakości towarów, porządkowanie sali sprzedaży, zaplecza
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gorlice (małopolskie)
Sprzedaż akcesoriów telefonicznych, telefonów, przyjmowanie telefonów do serwisu, prowadzenie magazyny,zamawianie produktów, obsługa programu magazynowego oraz fakturowego, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o czystość ekspozycji.
Mobile Service Robert Duda - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane prawo jazdy kat. B. Transport towarów na terenie kraju i UE. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt telefoniczny z pracodwcą.
LOGISTYKA EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Rybnik (śląskie)
-Wykonywanie obliczeń, izoterm i symulacji przenikalności cieplnej, dla okien, drzwi, ścian i innych elementów budowlanych-Analiza mostków termicznych-Przygotowywanie dokumentacji z obliczeń (również w języku ang.)-Przygotowywanie dokumentacji w AUTOCAD LT-Szacowanie niepewnośći pomiarów dla metod używanych w laboratorium-Prowadzenie uzgodnień technicznmych z klientami.
Mobilne Laboratorium Techniki Budowlanej s.c. Anna Mścichowska Adam Mścichowski - 2018-01-31 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Przyjmowanie i ekspozycja towaru w sklepie, obsługa klientów, sprawdzanie i przygotowywanie cen towarów i ich aktualizacja, dbanie o zatowarowanie regałów sali sprzedażowej. Wymagania: wykształcenie zawodowe - sprzedawca, staż pracy min 5 lat, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, umiejętność eksponowania towaru na sali sprzedażowej, umiejętność pracy z klientem.
Firma Handlowa Michał Bendik - 2017-03-28 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)
Przygotowywanie dań kuchni orientalnej: kebabu, kanapek, przekąsek orientalnych. Dbanie o czystość miejsca pracy, prowadzenie sprzeadży, przygotowywanie list zaopatrzeniowych. Odtwarzanie potraw z oryginalnych receptur.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe; obróbka skrawaniem (lekka) umowa zlecenie; miejsce pracy Knurów ul. Targowa;
Kompanijne Zakłady Remontowe "REMASZ" Sp.z o.o. - 2016-07-22 - Knurów (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
Praca przy produkcji struktur lub zagłówków do foteli samochodowych
"TRENKWALDER & PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Skierniewice (łódzkie)