STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY- OBSŁUGA KLIENTÓW BIZNESOWYCH Przemyśl oferta pracy Poczta Polska S.A.

Stanowisko: STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY- OBSŁUGA KLIENTÓW BIZNESOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Do zadań pracownika będzie należeć: realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów, sprawowanie opieki posprzedażowej nad klientami umownymi, przeciwdziałanie odejściu klientów do konkurencji, śledzenie zapytań i ogłoszeń przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, budowanie długotrwałych relacji z obsługiwanymi klientami, Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obsługiwanych klientów.

Data publikacji: 2016-10-10

Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
MICKIEWICZA 13, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zadań pracownika będzie należeć: realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów, sprawowanie opieki posprzedażowej nad klientami umownymi, przeciwdziałanie odejściu klientów do konkurencji, śledzenie zapytań i ogłoszeń przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, budowanie długotrwałych relacji z obsługiwanymi klientami, Prowadzenie ewidencji i dokumentacji obsługiwanych klientów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY- OBSŁUGA KLIENTÓW BIZNESOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.10.2016

Data zakończenia pracy: 23.01.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia min. średniego (preferowane wyższe), wysokiej orientacji na klienta, znajomości standardów obsługi klienta i technik sprzedaży, komunikatywności, samodzielności, umiejętności rozwiązywania problemów, umiejętności obsługi programów pakietu Ms OfficeProsimy o przesyłanie CV na adres mailowy z dopiskiem"Obsługa Klienta Biznesowego-Przemyśl"

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Asnyka 9, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na adres mailowy z dopiskiem "Obsługa Klienta Biznesowego-Przemyśl"

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: Asnyka

Numer budynku pracodawcy: 9

Profil działalności pracodawcy: działalność operatora publicznego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 10.10.2016

Oferta pracy ważna do: 20.10.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 997,4 PLN

segregowanie i kompletowanie akt, wysylka korespondencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Chorzów (śląskie)

KELNER-BARMAN - 3 D - od 2 000 PLN

praca za barem, obsługa klientaJW.IRP.6076-12/15
Kawiarnia-Pensjonat "ALEX" S.C. D.C. Zapaśnik - 2017-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

Profesjonalna obsługa klientów, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, aktywna sprzedaż usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego skrzynek pocztowych. Praca na ternie Piły. Zadaniowy system czasu pracy, godziny do uzgodnienia. Praca na terenie Piły. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony - 1 miesiąc.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-07-13 - Piła (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ Z PAPIERU I TEKTURY - od 2 400 PLN

Ustawianie i regulacja maszyn. Produkcja opakowań. Przekazywanie i odbieranie zadań produkcyjnych od zmiennika. Prowadzenie kart produkcyjnych.
ESTO Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Barlinek (zachodniopomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 3 000 PLN

Obsługa regularnych linii oraz wycieczek.
Open Tours Krzysztof Ferenc - 2016-07-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 1 406,25 PLN

przyjmowanie przesyłek od klientów masowych, opracowywanie przesyłek, przygotowywanie dokumentacji
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

Sprzątaczka- sprzątanie biur, ciągów pieszych, pomieszczeń socjalnych. Oferta pracy dla osób niepełnosprawnych, 1/2 ETATU, praca na terenie Sulęcina. Tel. 605 262 679 Grażyna Szóstak-Śliwińska
"RAVEN J.M.KRUK" SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-22 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSLUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną i procedurami dot. obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)

OGRODNIK - od 1 850 PLN

Praca fizyczna przy zakładaniu ogrodu ozdobnego o powierzchni 6 ha, pielęgnacja ogrodu warzywnego o pw. 0,5 ha, obowiązki kierowcy, prace konserwacyjne urządzeń i maszyn ogrodniczych i pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Brzezówka (podkarpackie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA - od 1 900 PLN

PROFESJONALNA JAKOŚĆ I OBSŁUGA KLIENTA, AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW, SAMODZIELNE REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH CELÓW, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU
SANTANDER CONSUMER BANK S.A. - 2016-03-16 - Rawicz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kozienice (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

1. Prace porządkowe.2. Henna, regulacja, depilacja.3. Manicure, pedicure.4. Podstawowe zabiegi na twarz.5. Manicure i pedicure hybrydowy.6. Zabiegi parafinowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sierakowice (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 800 PLN

realizacja celów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta
CREDIT AGRICOLE S.A. O/ Trzebinia - 2018-06-07 - Trzebinia (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWY - do 2 500 PLN

Rozładunek kontenerów, kompletowanie zamówień, proste prace magazynowe.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu na stanowisku sprzedawca.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Olesno (małopolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - od 14 PLN

Przygotowanie elementów do szalowania, betonowania, następnie wykonanie wspomnianych prac. Kontakt: Andrzej Adamczyk tel. 41 38 75 130
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych ZURIP S.A. - 2017-04-24 - Piastowo (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 300 PLN

UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI, PRACE PORZĄDKOWE
SOFT-WIN Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Grzędy (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

POMOC CUKIERNIKA - 997,4 PLN

wg zawodustaż od 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

Wprowadzenie zamówień i potwierdzanie przyjęcia zam. klientowi. Wprowadzanie nowych kodów do systemu i edycja istniejących. Przygotowywanie etykiet magazynowych towaru do wysyłki. Wysyłanie specyfikacji wysyłkowej do fakturowania. Drukowanie kart produkcyjnych.
ATW S.A. - 2016-06-17 - Zagórz (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZE - 997,4 PLN

obsługa masowego nadawcy, dopisywanie przesyłek rejestrowanych, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń, opracowywanie przesyłek pod względem wysokości opłat, rozliczanie przesyłek według PNA
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sulęcin (lubuskie)

CIEŚLA / POMOCNIK CIEŚLI - od 9 000 PLN

doświadczenie, chęć do pracy, praca na terenie Niemiec, pracodawca zapewnia zakwaterowanie, dojazd oraz odzież roboczą.
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

FLIZIARZ - GLAZURNIK - od 2 500 PLN

przygotowywanie i wykańczanie pomieszczeń sanitarnych
Nawrocki SDB Paweł Nawrocki Marcin Witowski spółka cywilna - 2017-01-26 - Gierczyce (małopolskie)

KIEROWCA TAKSÓWKI - od 1 850 PLN

W związku z rozwojem firmy Pracodawca poszukuje kierowców do pracy na terenie Zamościa. Zapewnia szkolenie wewnętrzne, mile widziane osoby zamieszkałe w Zamościu lub w bezpośrednim sąsiedztwie.Transport taksówką.
Van Taxi - 2016-04-01 - Zamość (lubelskie)


Wybierz powiat