STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI, ROZLICZEŃ I WINDYKACJI Jaraczewo oferta pracy URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI, ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Stanowisko ds. gospodarki odpadami, rozliczeń i windykacji. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Data publikacji: 2018-02-05
Lokalizacja: Jaraczewo (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-930 Jaraczewo 2, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. gospodarki odpadami, rozliczeń i windykacji. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia.Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI, ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaraczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
64-930 Jaraczewo 2, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"Więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Szydłowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaraczewo
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 05.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)
-odpowiedzialność za jakość spakowanego makaronu - praca przy paletowaniu makaronu, - wykonywanie procesu pakowania zgodnie z dokumentacją techniczną.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Rudniki (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-19 - Słupsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY RYSZARD MALINOWSKI - 2016-06-23 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
Transport międzynarodowy w systemie 4+1 lub 4+2.Przewóz kruszywa, kontakt z odbiorcami na terenie kraju
ENERGY MINERALS S.C. WOJCIECH TARABASZ, ŁUKASZ KOWALSKI - 2016-10-25 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)
Sprzatanie biur
Inwemer System Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji z zakresu obsługi finansowo-księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zbieranie owoców. Borówki amarykańskie
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Żelimucha (zachodniopomorskie)
obsługa i nadzorowanie pracy młyna, segregacja i przygotowanie odpadów poprodukcyjnych, wymiana i ostrzenie noży, sita,
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
transport na terenie Polski
LIDER Tomasz Piętka - 2017-01-20 - Czyżew (podlaskie)
Montaż instalacji: wodno kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania oraz instalacji w budynkach mieszklanych i deweloperskich.
INSTAL GROUP Targaszewski Kamil - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków: • obserwacja monitoringu sklepowego • zgłaszanie do kierownictwa sklepu zauważonych nieprawidłowości lub prób kradzieży • interwencja w przypadku zauważenia próby kradzieży • weryfikacja zabezpieczeń na ekspozycji znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca monitoringu
Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych Sp z.o.o. Werbeo Sp.K - 2017-06-19 - Opole (opolskie)
kompletacja zamówień dla klienta hurtowego, praca w systemie trzyzmianowym, w godz. 6 -14, 14 - 22, 22 - 6
ASMET Sp. z o.o. ska - 2015-11-25 - Reguły (mazowieckie)
Drobne prace naprawcze. Praca w Ustroniu Morskim, w godz. 8-16
Anna Zając O.W.W. Janosik - 2018-07-30 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Test sprawności i regeneracja urządzeń, prace kosmetyczne i wykończeniowe dokonywane na produkcie, pakowanie, zaopatrzenie linii, wprowadzanie urządzeń do procesu napraw i przygotowanie do procesu wysyłki. Po okresie próbnym umowa na czas określony, po 15 miesiącach przepracowanych - umowa o pracę na czas określony, praca dwuzmianowa w godz. 6-14, 14-22, od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac w czasie produkcji związanych z pakowaniem mięsa, stosowanie odpowiednich opakowań dbanie o czystość stanowiska pracy, stosowanie się do wymagań IFS
TADEX Tadeusz Wiśniewski - 2017-06-09 - Turzyn (mazowieckie)
NAUCZANIE INFORMATYKI W JĘZYKU POLSKIM I JĘZYKU ANGIELSKIM
DWUJĘZYCZNA SZKOŁA PODSTAWOWA PROMAR - 2016-11-15 - Rzeszów (podkarpackie)
spawanie konstrukcji stalowtch
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Transport towarów na trasach miedzynarodowych, szczególnie Włochy i NiemcyOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:transport: głównie Włochy i NiemcyPRACA W DNIACH I GODZINACH:czas pracy zgodny z czasem pracy kierowcy
FIRMA TRANSPORTOWO-HANDLOWA "ANTRANS" ANDRZEJ GÓRNY - 2018-08-02 - Mikołów (śląskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I PŁATNOŚCI; SPRZEDAŻ PALIW, INNYCH TOWARÓW I USŁUG; UZUPEŁNIANIE TOWARU I DBANIE O PORZĄDEK STREFY SKLEPU, OBSŁUGA URZĄDZENIA I WYDAWANIE HOT-DOGÓW, UZUPEŁNIANIE I DBANIE O PORZĄDEK STREFY Z GORĄCYMI NAPOJAMI, POMOC KLIENTOM PRZY TANKOWANIU PALIWA. OFERUJEMY; - STABILNE ZATRUDNIENIE, SZKOLENIA, DODATEK DO WYNAGRODZENIA W POSTACI PREMII
Usługi Transportowe Krajowe i Międzynarodowe Krzysztof Ostaszewski - 2018-08-02 - Radwanice (dolnośląskie)
- Dbanie o ekspozycje towarów- Obsługa klienta- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami- Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA S A - 2018-04-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Fasada Windows & Doors Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
1) aktualizacja wykazów nieruchomości w myśl przepisów ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego,2) przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów Miasta Chełm,3) przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności do nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa,4) prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Miasto Chełm po osobach zmarłych,5) współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych,6) przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i Miasta Chełm,7) przygotowanie dokumentacji geodezyjnej, prawnej i inwentaryzacyjnej dla celów wyjścia ze współwłasności, ustanowienia służebności gruntowych,8) współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w dziedzinach ujętych w punkach 6-7 zakresu,9) współpraca z innymi referatami Wydziału w sprawach merytorycznych dotyczących zajmowanego stanowiska,10) przygotowywanie dokumentacji i informacji dla Zespołu Radców Prawnych w innych sprawach sądowych, niedotyczących bezpośrednio majątku Skarbu Państwa lub Miasta Chełm, w tym ujętych w punkcie 4 zakresu,11) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Lubelskim Urzędem Wojewódzkim, Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa,12) współpraca w aktualizacji Biuletynu Informacji Publicznej dla Miasta Chełm w zakresie informacji pochodzących z referatu,13) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,14) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań,
Urząd Miasta Chełm - 2017-02-03 - Chełm (lubelskie)
Załadunek, rozładunek, demontaż oraz montaż stolarki otworowej
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)