STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Wynagrodzenie: od 18 PLN
Zakres obowiązków: - załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów, ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6- zatrudnienie w ramach umowy zlecenia - wynagrodzenie 18 zł/h Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów, ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6- zatrudnienie w ramach umowy zlecenia - wynagrodzenie 18 zł/h Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekspedient pocztowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych z napędem elektrycznym z poziomu roboczego (UDT)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 66
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.09.2018
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 12.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów, wydawanie posiłków
BAKOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K. - 2017-01-31 - Radocza (małopolskie)
- budowa linii kablowych oraz linii napowietrznych- montaż instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną- wykonywanie przeglądów technicznych-konserwacja oraz naprawa instalacji
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-12-06 - Bielawa (dolnośląskie)
prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków, dbałość o powierzony sprzętwynagrodzenie do uzgodnieniapraca w wolne dni
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2018-04-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż wyrobów: mięso, drówb, wędlin, jaja.Praca w godz. 6-14 oraz 13-21 w Kołobrzegu. Praca w Netto na ul. Gryfitów 1.
Spółdzielcza Agrofirma Witkowo - 2016-05-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Powiat na zewnątrz
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-08-31 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Dowóz dań do klienta - oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"MILFOOD" MACIEJ TRACZ, MEDYNIA ŁAŃCUCKA 150A - 2017-02-24 - Łańcut (podkarpackie)
wyksz. min. średnie;preferowane wyższe (licencjat)- kierunek ekonomiczny, doświadczenie w pracy w Dziale Handlowym, dyspozycyjność, komunikatywność, znajomość podstawowych zagadnień księgowo/podatkowych, umiejętność pracy w zespole, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B, umiejętność prowadzenia negocjacji i rozmów telefonicznych z klientami, wiedza z zakresu sprzedaży i działań marketingowych,obsługa komputera, dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP
CENTRALA ZBYTU WĘGLA"WĘGLOZBYT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wytwarzanie prefabrykatów betonowych takich jak schody, ściany, balkony itp. Wypełnianie szalunków płynnym betonem. Czyszczenie form z pozostałości po produkcji. Dbanie o wysoką jakość elementów betonu, dbanie o porządek i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
JASNO GROUP Sp.z o.o. - 2016-07-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i wypiekanie pizzy zgodnie z przyjętymi przepisami kulinarnymi. Sporządzanie różnego rodzaju potraw, deserów, ciast oraz napojów z zastosowaniem narzędzi, maszyn znajdujących się w zakładach gastronomicznych.
STOWARZYSZENIE "DOBRY DOM" - 2018-07-18 - Leżajsk (podkarpackie)
Dbałość o porządek na terenie serwisu. Prace przygotowawcze do napraw samochodów. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach między 8-18 - 8 godzin dziennie do uzgodnienia z pracodawcą. Wynagrodzenie od 2 500,00 zł brutto do uzgodnienia.
LILIANA STODOLSKA-PIOTROWSKA "BONUM" - 2018-08-07 - Żółwin (mazowieckie)
- obsługa kasy fiskalnej - obsługa klienta - do sortowanie towaru z magazynu. dwie zmiany I. 06:00-13:00 II. 13:00-21:00
A-Trybut-Polski HR S.A - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie prac dekarskich i ogólnobudowlanych
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Bytom (śląskie)
- Ochrona obiektu. Patrolowanie terenu obiektu, prowadzenie dokumentacji typu: książka pełnienia służby oraz książka ruchu pojazdów. Praca na terenie Chorzowa (Chorzów Batory).- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 666-954-513) w godzinach: 9:00-17:00.
MULTISERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Zakład Pracy Chronionej - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z harmonogramem stażu organizowanego w ramach projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 30 lat i więcej,pozostających bez pracy w Olsztynie w 2018/19 r.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Bieżąca obsługa techniczna (eksploatacja, konserwacja, przeglądy oraz remonty) instalacji i urządzeń budynkowych; instalacje elektryczne, klimatyzacyjne, wentylacyjne, niskoprądowe, wodno-kanalizacyjne, - Monitorowanie pracy powierzonych urządzeń, - Usuwanie awarii. Praca w godz.: 8:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław i woj. dolnośląskie, adres oddziału: Wrocław, ul. Stabłowicka 118/120 pok. 27. Kontakt z pracodawcą - e-mial: robert.barwasny (at) pzn.com.pl
Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników Urzędu Miejskiego; wydawanie pracownikom zaświadczeń z zakresu spraw kadrowo płacowych i prowadzenie ewidencji zaświadczeń; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników Urzędu; na bieżąco prowadzenie rejestrów pracowników Urzędu Miejskiego; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; współokreślanie i realizacja procesów rekrutacyjnych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego; prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywne działanie przeciw dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy(w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną).Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
ochrona obiektu, wykonywanie obchodów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Niedźwiedź (małopolskie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,-organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,-przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,-organizacja Punktu Kontaktowego Host Nation Support HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do -zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełm,-planowanie i organizacja szkolenia obronnego,-realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materiałów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f)kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta Chełm,-współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,-współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,-współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,-znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu.
Urząd Miasta Chełm - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
wypiekanie ciastek arabskich
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Białobrzegi (mazowieckie)
montaż wełny mineralnej na obiektach przemysłowych w całym kraju
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kluki (łódzkie)
Naliczanie płac
Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin - 2018-02-07 - Jarocin (wielkopolskie)
sprzątanie terenu wewnątrz 4 budynków i wokół, koszenie trawy i żywopłotów, odśnieżanie chodników w okresie zimowym, doglądanie stanu technicznego nieruchomości i raportowanie zauważonych nieprawidłowości, umiejętność naprawy drobnych usterek ślusarskich, instalacji wod-kan i instalacji elektrycznej, reagowanie w nagłych sytuacjach
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2017-08-16 - Zabierzów (małopolskie)
ąZnaczenie komponentów zgodnie z instukcja pomiaru.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-04-10 - Oława (dolnośląskie)
wykształcenie średnie, staż pracy 5 lat. precyzja, obsługa cyrkla, układanie mozaiek orientalnych,
ALICJA CHOJECKA - 2017-01-09 - Marki (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania:1.budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania;2.opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu;3.prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta;4.rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta;5.kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.;6.strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie);7.likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie w obsłudze maszyn czyszczących; zakres obowiązków: sprzątanie pomieszczeń biurowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice centrum
MATBEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej, rozkładanie towaru i przyjecie towaru
Sklep Spożywczo-Przemysłowy ALA Anna Borucka - 2017-07-21 - Grabówiec (mazowieckie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)