STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI Kołobrzeg oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2016-05-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KRESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykszt. średnie (ogólne, ekonomiczne, administracyjne), wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata doświadczenia w pionie świadczeń emerytalno- rentowych.Znajomość przepisów prawa: - znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych- znajomość ustawy o emeryturach kapitałowych- znajomość ustawy o świadczeniach przedemerytalnych - znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- umiejętność obsługi MS Office- orientacja na klienta- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji- rzetelność- komunikatywność- asertywność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Łopuskiego 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kserokopie dokumentów potwierdzającyh posiadane wykształcenie (średnie oraz wyższe)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Miejsce składanie dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w Koszalinieul. Fałata 3075-950 KoszalinWydział Spraw Pracowniczych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Łopuskiego
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 05.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace przy produkcji okien
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Głogówek (opolskie)
Murowanie, roboty remontowe.
usługi budowlane mirosław barabasz - 2016-07-08 - Józefów (mazowieckie)
Obsługa klienta w zakresie operacyjno-rachunkowym. Aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku, budowanie długotrwałych relacji z klientem
BANK SPÓŁDZIELCZY W WARCE - 2017-10-04 - Warka (mazowieckie)
utrzymywanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz ich otoczenia, sprzątanie na budowach, wykonywanie prostych prac budowlanych, pomoc innym pracownikom
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Kompletowanie dokumentacji projektowej, kontakt z klientami i urzędami
SEAPOL Spółka Cywilna Aleksandra Mrozińska-Trzcielińska, Patryk Trzcieliński - 2017-09-29 - Żerków (wielkopolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ: BETONIARKA, MIESZARKA, PRACE ZWIĄZANE Z MUROWANIEM
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
jw.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. E. Bojanowskiego - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
odbieranie i segregowanie korespondencji przychodzącejskanowanie i przydzielanie korespondencji do odpowiednich miejsc w systemiearchiwizowanie dokumentówskanowania i rozdzielanie drogą elektroniczną dokumentów według wymagań (elektroniczny obieg dokumentów)odbieranie telefonu i przekazywanie kontaktu do odpowiednich osóbutrzymywanie biura w ogólnym porządku i czystości przez bezpośrednie utrzymywanie porządku i nadzór firmy sprzątającejsporządzanie umów wynajmu krótkoterminowego samochodów wraz z wydawaniem i odbieraniem samochodów (obowiązek w razie potrzeby lub do czasu zatrudnienia osoby odpowiedzialnej za wynajem)nadzór nad biurem, obsługa tzw. wirtualnego biuranadzór nad przestrzenią do pracyw wolnych chwilach w czasie pracy reklamowanie firmy w internecie, budowanie dobrego
QC Sp zo.o. - 2018-11-06 - Legnica (dolnośląskie)
murowanie ścian ceramicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Blizne Jasińskiego (mazowieckie)
- wycinanie elementów drewnianych- łączenie elementów za pomocą kleju, śrub, gwoździ lub zszywek- szlifowanie, frezowanie drewna- lakierowanie, bejcowanie lub malowanie powierzchni drewnianych- ogólna obróbka drewna- montowanie i składowanie mebli drewnianych
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łużna (małopolskie)
Chęci do pracy. Możliwość przyuczenia do zawodu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPROMAR" Mariusz Suprowicz - 2015-12-23 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie na bieżąco korespondecji oraz dziennika podawczego, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji osobiście i telefonicznie.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W KALISZU - 2016-08-26 - Kalisz (wielkopolskie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw inwestycji i remontów w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-08-03 - Hażlach (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)
Kierowca w transporcie międzynarodowym w systemie 4/1. Kontakt: Jacek Siejok tel. 506 138 436
Firma Handlowo Usługowa SIEJOK Jacek Siejok w Warzynie Drugim - 2016-04-22 - Warzyn Drugi (świętokrzyskie)
transport towarów na terenie kraju, załadunek, rozładunek towaru.
USŁUGI TRANSPORTOWE TOWAROWE BEATA OSTASZEWSKA - 2017-06-26 - Napiórki Ciężkie (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- czytanie rysunków technicznych,- praca z narzędziami pomiarowymi,- przygotowywanie elementów do prefabrykacji (rozładunek, cięcie, wiercenie, szlifowanie, heblowanie),- obsługa narzędzi służących do prefabrykacji,- kontrola jakości wykonywanej pracy,- załadunek elementów,- montaż elementów,- wykończenie zgodnie z zakresem zleconym przez inwestora.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Zgierz (łódzkie)
sprzątanie biura, stanowisk pracy
KARABELA-CK Sp z o.o. - 2016-01-26 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, komunikatywnośćzakres obowiązków: - diagnozowanie potrzeb i oczekiwań klientów,- obsługa bezpośrednia klienta,- promowanie i sprzedaż usług,- pozyskiwanie nowych Klientów,- pakowanie przesyłek,- budowanie długotrwałych relacji ze stałymi Klientami,- przyjmowanie wpłat
PHU MTM TOMASZ MILEWSKI - 2018-08-13 - Zduny (wielkopolskie)
Prace pomocnicze i porządkowe. Oferta dostępna w sali D, A, skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 606 763 168.
Amex Andrzej Duda - 2017-08-04 - Żerniki Wrocławskie (dolnośląskie)
spawanie metodami MIG/MAG/TIGszlifowanie, obróbka metali za pomocą elektronarżędzizbieranie konstrukcji stalowych zgodnie z rysunkiem technicznym
IARX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (DAWNIEJ ARX JAN IGRAS) - 2017-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki. - Dekretowanie dowodów księgowych. - Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. - Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. - Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. - Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. - Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. - Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. -Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń oraz sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. - Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu. - Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami -Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
URZĄD GMINY DĄBIE - 2018-09-12 - Dąbie (lubuskie)
sprzedaż posiłków, wydawanie posiłków, obsługa sali i pomoc w kuchni
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANNA SZYMCZAK - 2017-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Mechanik motocykli
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Tarnów (małopolskie)
praca związana z utrzymaniem czystości w pomieszczeniach biurowych, sprzątanie wnętrz autobusów
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie instalacji sanitarnych, rurociągów stalowych spawanych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Łęki (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie podręczników. Wykonywanie zadań nauczyciela w rozumieniu ustawy.Praca w charakterze nauczyciela-bibliotekarza z przygotowaniem pedagogicznym.Wynagrodzenie zgodne z Kartą Nauczyciela.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Żołnierza Polskiego ul. Czwartaków 2 w Złocieńcu - 2018-08-17 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Budir Ireneusz Białkowski - 2018-08-30 - Gdańsk (pomorskie)