STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-01-31

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ZŁOŻENIE CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 31.01.2019

Oferta pracy ważna do: 13.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI MONTERZY GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 1 000 PLN

Montaż wózków dziecięcych.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Częstochowa (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary. Przygotowanie produktów do sprzedaży. Nauka Obsługi kasy fiskalnej i sporządzania raportów fisklanych. Inkasowanie należności za sprzedane towary. Dbanie o czystość i estetykę.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Skrzypnik (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 1 017,4 PLN

- rozdział przesyłek zwykłych na rejony doręczeń,- rozdział przesyłek zwykłych wg PNA,- wprowadzanie do pocztowych systemów komputerowych przesyłek poleconych i paczek przeznaczonych do doręczania przez listonoszy (ZST, POCZTA 2000),- opracowywanie przesyłek poleconych nadawanych przez masowych nadawców,- rozdział przesyłek zwykłych na skrytki pocztowe,- przygotowanie ładunku wychodzącego,- rozliczanie listonoszy z przesyłek pobranych do doręczenia
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - KASJER DO SKLEPU Z ODZIEŻĄ - 2 300 - 2 700 PLN

Obsługa klientaPrzygotowanie towaru do sprzedażyDbanie o ekspozycję towaruObsługa kasy fiskalnejUtrzymanie porządku w sklepieGotowość do pracy w systemie równoważnym
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)

KOMPLEMENTACJA ZAMÓWIEŃ - od 1 850 PLN

Panie: konfekcjonowanie towaruPanowie: obsługa wózka paletowego, obsługa owijarki
WORK SERVICE S.A. - 2016-03-30 - Stanowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

Sprzedaż w kiosku, miejsce pracy: Wrocław, ul. PretficzaKontakt kandydatów z pracodawcą; 601843118praca w godzinach 7-15 od poniedziałku do piątku, 160 h pracy w mieisiącuw późniejszym, okresie mozliwość umowy o pracę, sala G
Rucki Druk Andrzej Rucki - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 250 PLN

-wykonywanie inwentaryzacji budynków i lokali,- praca przy opracowywaniu projektów budowlanych,- pomiary w terenie
PPHU "ARO"- Józef Ryszard Hryniewicki- Człuchów - 2018-12-07 - Człuchów (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-10-25 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY NA WYKAŃCZALNI SKÓR - od 2 000 PLN

Odbiór skór, układanie skór
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sieradz (łódzkie)

KIEROWCA MECHANIK - od 2 250 PLN

transport towarów po krajach UE, bieżące naprawy samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Łuków (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Pomoc w obsłudze klienta Praca porzadkowe na sklepie Wykładanie towarów na półki Obsługa kolektora danych Obsługa krajalni
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK RESTAURACJI. - od 2 100 PLN

praca w kuchni, przygotowywanie kanapek, sałatek, obsługa gości prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 930 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)

MECHANIK HYDRAULIKI SIŁOWEJ - od 4 500 PLN

montaż naprawa , konserwacja urządzeń hydrauliki siłowej
KNYCHTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-01 - Opole (opolskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Brak danych
DINO POLSKA SA - 2016-06-16 - Moszczenica (łódzkie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII - od 2 250 PLN

Nauczyciel biologii w szkole podstawowej.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Strzyżewo (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - do 1 850 PLN

Malowanie, szpachlowanie, prace wykończeniowe, montaż elewacji, płyt KG.
Gravis Sp. z o. o. - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ROZLICZEŃ PODATKU VAT GMINY MIASTO SŁUPSK W REFERACIE DOCHODÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT obejmującego Urząd Miejski i jednostki organizacyjne Miasta.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie scentralizowanego rozliczenia podatku VAT polegające na agregacji danych zawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach;2.sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Miasta Słupska na podstawie deklaracji cząstkowych;3.sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu w postaci Jednolitego Pliku kontrolnego;4.prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe i Urząd w formie elektronicznej z wersją papierową oraz nadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów;5.terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego;6.współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościami kontrolnymi;7.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 90 ustawy o VAT;8.wyliczanie proporcji o której mowa w art. 86 ust. 2A ustawy o VAT;9.prowadzenie ewidencji księgowej związanej z rozliczeniem podatku VAT;10.przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanego rozliczenia podatku VAT przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku:1.Intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi ;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-07 - Słupsk (pomorskie)

MONTER INSTALACJI GRZEWCZYCH I SANITARNYCH - do 2 500 PLN

Wykształcenie kierunkowe: instalacje grzewcze, sanitarne, wentylacja, klimatyzacja; wymagane 2 lata doświadczenia zawodowego; samodzielność w wykonywaniu instalacji wod-kan, c.o., umiejętność wykonywania połączeń zaciskanych, zgrzewanych i lutowanych; praca związana z wykonywaniem instalacji wod-kan, c.o., wentylacji, klimatyzacji; jedna zmiana; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności; możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia, kursy i zdobywanie uprawnień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice (praca u klienta);
NTG Wojciech Zyga - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)

LISTONOSZ Z WŁASNYM SAMOCHODEM - od 1 800 PLN

MIEJSCE PRACY ŁOBEZ. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego, nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Poczta Polska SA Ośrodek PKL w Szczecinie - 2016-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 150 PLN

rozładunek, załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-11-25 - Komorniki (wielkopolskie)

PIONKI-ADMINISTRATOR OSIEDLA - od 2 000 PLN

Nadzór nad pracownikami fizycznymi, współpraca z mieszkańcami, kontrola obiektów.
PIONKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-08-17 - Pionki (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH - od 3 485 PLN

wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaz podłogówki, montaż kotłowniWymagania: wykształcenie zawodowe, staz pracy 5 lat, prawo jazdy kat.B, dyspozycyjnośc, znajomość w podstawach elektryki, doświadczenie jako hydraulik
ANDRE-TECH Andrełowicz Tomasz - 2015-11-23 - Komorniki (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

PRZYGOTOWYWANIE I SERWOWANIE POTRAW, PRZYGOTOWYWANIE MIEJSCA PRACY PRZED ROZPOCZĘCIEM WYDAWANIA POTRAWCu, Sala G
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)

REDAKTOR TEKSTÓW - 500 - 1 500 PLN

Redagowanie zleconych tekstów,obsługa Facebooka,Instagrama,tworzenie zdjęć,wykonywanie recenzji kosmetyków,książek,przygotowywanie relacji z imprez,inne zlecone prace
kontakt przez OHP - 2017-01-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)

MAGAZYNIER-SPRZEDAWCA-PRACOWNIK OBSŁUGI PSZOK - od 2 300 PLN

Sprzedaż opału,oleju napędowego,gazu butlowego.Przyjmowanie odpadów komunalnych(stare meble,opony,liście,gruz i inne)
KOMUNALNIK Sp. z o.o - 2018-11-27 - Grodków (opolskie)

KIEROWCA POJAZDU DO 3,5T - od 2 400 PLN

prowadzenie pojazdu do 3,5t w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Wrząca (wielkopolskie)