STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Hrubieszów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń spolecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Załkadowi do realizacji oraz korespondencji

Data publikacji: 2018-10-24

Lokalizacja: Hrubieszów (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3-go Maja 8 A, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zapewnienie opracowania spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń spolecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Załkadowi do realizacji oraz korespondencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hrubieszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hrubieszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hrubieszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń spolecznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie

Adres pracodawcy:
3-go Maja 8 A, 22-500 Hrubieszów, powiat: hrubieszowski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji ( klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej ZUS-u www.zus.pl w zakladce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Miejsce składania dokumentów ZUS Oddział Biłgoraj ul. Kościuszki 103, 23 - 400 Biłgoraj termin składania dokumentów do 30.10.2018

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: hrubieszowski

Gmina pracodawcy: Hrubieszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Hrubieszów

Ulica pracodawcy: 3-go Maja

Numer budynku pracodawcy: 8 A

Profil działalności pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hrubieszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 24.10.2018

Oferta pracy ważna do: 30.10.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BRUKARZ - od 3 000 PLN

zgodnie ze stanowskiem, praca w delegacji na terenie kraju w systemie 10 dniowym
Zakład transportowy BOJ-TRANS Zbigniew Jankowski - 2017-02-27 - Gołaszyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - 997,4 PLN

organizacja wysyłek towaru do klienta, kontakt z klientem, planowanie tras i załadunek towaru
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Mirków (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 13,7 PLN

Przyjmowanie i wydawanie towaru, utrzymanie porządku w magazynie.
MBB Spółka z ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-05-10 - Zamość (lubelskie)

OPERATOR-POMOC PRZY OBRÓBCE DREWNA - od 2 000 PLN

wykształcenie zawodowe,orzeczenie o stopnie niepłnosprawności.
Fabryka Podłóg Biadki Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Biadki (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedawca w sklepie internetowym
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "GRACJA" - 2017-05-23 - Strzyżów (podkarpackie)

INSTRUKTOR TERAPII ZAJĘCIOWEJ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiemgodz.7.00-15.00
Warsztat Terapii Zajęciowej - 2018-02-02 - Kamiennik Wielki (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 750 PLN

- odpowiada za opracowanie wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosownych zaświadczeń- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowywanie wniosków i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- odpowiada za opracowywanie zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- odpowiada za kompletowanie wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowych- odpowiada za opracowanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw nie wymagających wydania decyzji w zakresie świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie potrąceń ze świadczeń na podstawie przepisów emerytalno-rentowych- odpowiada za opracowanie rozliczeń świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji w związku z osiągniętym przychodem- odpowiada za opracowanie wyrównań do wysokości należnych świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- odpowiada za opracowanie spraw emerytalno-rentowych w zakresie wykonania wyroków i postanowień sądu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2015-12-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY WÓD I GLEBW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony wód i gleb.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektów pozwoleń wodnoprawnych oraz prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy Prawo wodne, będących w kompetencji Wydziału; przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz prowadzenie wymaganych w tym zakresie rejestrów i sprawozdawczości; przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków oraz sprawozdawczości w tym zakresie; przygotowywanie projektów decyzji na podstawie art. 29 ustawy Prawo wodne; przygotowywanie projektów zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz kontrola działalności gospodarczej przedsiębiorcy w tym zakresie; gromadzenie wykazów właścicieli nieruchomości, z którymi zawarli lub rozwiązali umowy przedsiębiorcy prowadzący działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych; bieżąca kontrola z przebiegu realizacji zadań uwzględnionych w Krajowym Programie Oczyszczania Ścieków Komunalnych w zakresie zadań realizowanych przez Spółkę z o. o. Wodociągi Słupsk na terenie miasta Słupska; nadzór nad prawidłową realizacją obowiązującego na obszarze gminy regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz nad działalnością przedsiębiorstw wodociągowo kanalizacyjnych, prowadzących na terenie gminy działalność w tym zakresie; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o. o. Gminy Słupsk - Wodociągi Słupsk; wydawanie kart wędkarskich oraz kart łowiectwa podwodnego jak również wykonywanie innych zadań gminy i powiatu wynikających z ustawy o rybactwie śródlądowym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie brutto od 3000 zł -w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-20 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. B, C+E - od 5 700 PLN

transport krajowy i międzynarodowy
AUTOSTĘPCZAK PIOTR STĘPCZAK Siedlec - 2017-12-28 - Siedlec (wielkopolskie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ - od 3 000 PLN

Praca na koparce jednonaczyniowej kołowej (korytowanie, układanie podbudowy, układanie płyt, profilowanie poboczy itp.)Pomoc przy pracach budowlanych - brukarskich
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2017-04-04 - Cieplewo (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ŚRODKÓW TRWAŁYCH W REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, odbior i wykładanie towaru, inne prace zlecone przez kierownika, praca : 5:30 -13:30 , 13:30 - 21:30, wymagane doświadczenie w dziale mięso-wędliny i ksiażeczka sanepidu
BALANS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Mysłowice (śląskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Przygotowanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówien publicznych oraz procedur konkurencyjnych ponizej 30 tys. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-04-17 - Krempna (podkarpackie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO (KAT C+E) [TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY] - 5 000 - 6 000 PLN

- Transport międzynarodowy towarów m.in. do Francji, Holandii, Belgii.- Wynagrodzenie: od 5000 do 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-530-088) w godzinach: 8:00-22:00.
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY HANDEL MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI I OPAŁEM JAN KRYSIAK - 2018-08-24 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 294 PLN

Nauczyciel wychowania przedszkolnego - opieka nad dziećmi w wieku 4 lat.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W KRAKOWIE - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - 1 850 - 2 500 PLN

prace ogólnobudowlane, prace ciesielskie, stawianie szalunków
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego "EKOBUD" Ostróda - 2016-04-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

młodszy referent
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lubań (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 4 500 PLN

-
ATLANT Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Kościerzyna (pomorskie)

KIEROWCA KAT C - od 2 000 PLN

rozwożenie kontstrukcji stalowych na budowie. miejsce pracy: teren całego kraju
Budmont sp zo.o. - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)

KOORDYNATOR ORGANIZACJI STANOWISK PRACY - od 2 800 PLN

tworzenie planów pracy i hanronogramów zmian brygad roboczych, kontrola danych dotyczących wydajności i normatywów, udział we wdrażaniu nowych projektów, weryfikacja wykonywanych prac (pracowników tymczasowych) pod względem jakości i terminowości, bieżące tłumaczenie na j. ukraiński dokumentacji produkcyjnej dla pracowników tymczasowych z Ukrainy.
ALPHA TECHNOLOGY Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-09-27 - Dobczyce (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Radom (mazowieckie)

FRYZJER R91/0638-212/16 - od 1 850 PLN

obsługa klienta w zakresie fryzjerstwa damsko- męskiego
STUDIO FRYZUR SHE&HE HAIR beauty KUBIAK KATARZYNA - 2016-02-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OBIERACZKA PIECZAREK - od 2 100 PLN

praca w pieczarkarni przy zbiorze pieczarek, wizualna kontrola jakości towaru, zbiór pieczarek do skrzynek i kokilek przy odpowiedniej segregacji pieczarek
FUNGHI-POL Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Studzienice (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wiązownica Duża (świętokrzyskie)

ŁADOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - 87 - 2 400 - 2 500 PLN

- zbieranie odpadów komunalnych i umieszczanie ich w śmieciarkach i pojazdach do przewożenia odpadów- przemieszczanie się na lub w śmieciarkach, pojazdach do przewożenia materiałów nadających się do ponownego wykorzystania,- podnoszenie pojemników na odpady i opróżnianie ich do ciężarówek i większych pojemników,- rozładowywanie pojemników na odpady, pojazdów do przewożenia materiałów nadających się do ponownego wykorzystania.
Zakład Oczyszczania Miasta Świdnica - 2017-03-28 - Świdnica (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska (prowadzenie akt osobowych);2.przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne);3.ewidencja osobowa dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych;4.prowadzenie planów i wykorzystań urlopów wypoczynkowych, dyrektorów placówek nieferyjnych;5.przeprowadzanie procedury oceny pracy dyrektorów, przygotowywanie projektów kart ocen pracy na podstawie ocen cząstkowych, opinii rady pedagogicznej i opinii związków zawodowych;6.przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla dyrektorów na podstawie dokumentów znajdujących się w aktach osobowych i opinii przełożonych , prowadzenie ewidencji odznaczonych dyrektorów szkół i placówek oświatowych;7.prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska;8.prowadzenie rejestru skargi wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków);9.przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i placówek oświatowych przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji);10.prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych, jak również oświadczeń i informacji wynikających z przepisów art. 24j ustawy o samorządzie gminnym;11.przygotowywanie opinii w sprawach powierzania stanowisk kierowniczych w nadzorowanych szkołach i placówkach oraz odwoływania z tych stanowisk;12.przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania;13.przygotowywanie decyzji w sprawie zwolnienia nauczyciela przedszkola, szkoły i placówki oświatowej w całości lub w części od obowiązku zwrotu zasiłku na zagospodarowanie;14.prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego, sporządzanie zestawień, materiałów zbiorczych i sprawozdań dotyczących awansu zawodowego nauczycieli szkół, przedszkoli i placówek;15.prowadzenie rejestru wniosków nauczycieli o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego i rejestru zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego;16.wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom szkół i placówek oświatowych ;17.prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli;18.przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych. Warunki pracy na stanowisku: 1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas określony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 1 850 PLN

budowa obiektów z płyty warstwowej
P.W. EFEKT s.c. - 2016-07-01 - Krosin (wielkopolskie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - od 2 000 PLN

Branża elektryczna, budowlana. Prace związana z instalacją przewodów elektrycznych.Miejsce wykonywania pracy: Łódź i delegacje.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat